ورزش کگل چیست ؟

mehrnaz

عضو انجمن
عوامل زیاد از جمله بارداری و زیایمان و جراحی و پیری و اضافه وزن باعث تضعیف عضلات کف لگن میشوند.
ورزش کگل برای جلوگیری از نشت قطرات ادرار در هنگام سرفه و عطسه یا خنده و احساس نیاز شدید به دفع ادرار پس از زمان کوتاهی بعد از دفع ادرار مانند بی اختیاری ادرار و بی اختیاری مدفوع به شما کمک کند.

شما میتوانید برای پیش گیری از بی اختیاری ادرار در دوران بارداری یا بعد از زایمان از ورزش کگل استفاده کنید. ورزش کگل همچنین میتواند به زنانی که در به ارگاسم رسیدن مشکل دارد کمک کند. شناسایی کف لگن و یادگرفتن چگونگی سفت و شل کردن آنها نیاز به مدتی تلاش و پشت کار دارد.

شما باید عضلات را به درستی پیدا کنید و سعی کنید در حین ادرار جریان ادرار را با عضلات خود متوقف کنید و اگر توانستید این کار را به درستی انجام دهید همان عضلاتی است که باید تمرین بدهید. باید این تمرینات را کامل و بدرستی انجام دهید.

شما باید مثانه خود را تخلیه کنید و به پشت بخوابید و عضلات کف لگن را سفت کنید و این انقباض را 5 ثانیه نگه دارید برای 5 ثانیه آنها را رها کرده و استراحت کنید. تلاش کنید این تمرین را تا 10 ثانیه پیش ببرید.

تمرکزتان را حفظ کنید و برای گرفتن نتیجه بهتر روی عضلات کف لگن خود تمرکز کنید و از نگه داشتن نفستان اجتناب کنید و آزادانه نفس بکشید و مراقب باشید از عضلات شکم، ران و باسن خود استفاده نکنید و سه بار در روز این تمرین را انجام دهید و همچنین در حین ادرار تمرینات کگل را انجام ندهید چرا که باعث تضعیف عضلات و تخلیه ناقص مثانه همچنین خطر ابتلا به عفنت ادراری میشود.
کگل
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا