چگونه اکانت توییتر را حذف کنیم؟

dornaz

عضو انجمن

توییتر یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است که افراد زیادی در سطح جهان از آن استفاده می کنند. اما گاهاً نیز ممکن است شرایطی فراهم شود که افراد تصمیم بگیرند با دیلیت اکانت توییتر به صورت کامل از این شبکه اجتماعی محبوب خداحافظی کنند. تفاوتی که میان دی اکتیو توییتر و دیلیت اکانت توییتر وجود دارد این است که بعد از دی اکتیو شدن حساب شما تا 30 روز فرصت دارید با ورود مجدد به حساب خود، آن را بازگردانی نمایید. اما اگر قصد حذف حساب توییتر خود به صورت کامل را دارید نباید به هیچ عنوان در این بازه زمانی 30 روزه وارد حساب خود شوید تا بعد از گذشت این زمان، دلیت اکانت به صورت کامل اتفاق بیفتد.

چگونه اکانت توییتر را حذف کنیم

موضوعی که باید در بحث پاک کردن اکانت توییتر در نظر داشته باشید این است که شما نمی توانید به صورت مستقیم اکانت توییتر خود را حذف کنید و لازم است برای دلیت اکانت دائمی توییتر ابتدا مراحل دی اکتیو کردن اکانت خود در این برنامه را دنبال کرده و سپس منتظر بمانید تا 30 روز بعد فرآیند حذف کامل حساب توییتر شما اتفاق بیافتد. در صورتی که قصد بازگردانی اکانت توییتر را داشته باشید، بعد از دی اکتیو کردن توییتر فقط تا 30 روز فرصت دارید که با ورود مجدد به توییتر آن را بازگردانی کنید.

ابتدا در صفحه اصلی توییتر، گزینه More را انتخاب کنید.



در منوی جدید به منظور دیلیت اکانت توییتر باید گزینه Settings and privacy را انتخاب نمایید.



از طریق منو Your account که به صورت پیش فرض انتخاب شده است، روی گزینه Deactivate your account کلیک کنید.


روی دکمه Deactivate کلیک نمایید.


رمز عبور خود را در فیلد موجود وارد کرده و سپس روی دکمه Deactivate کلیک نمایید.



در نهایت پیغام Your account is deactivated به شما نمایش داده می شود. اکانت در حالت deactivated باقی می ماند. شما به مدت 30 روز فرصت دارید تا برای بازیابی اکانت توییتر مجددا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد آن شوید یا اینکه منتظر دیلیت اکانت توییتر خود به صورت دائمی بمانید.



در صورتی که جهت تغییر نام کاربری یا ایمیل متصل به حساب توییتر خود قصد دیلیت اکانت توییتر را دارید، بهتر است این کار را انجام ندهید! چرا که از طریق تنظیمات اکانت خود می توانید در این زمینه اقدام نمایید و اصلا نیازی به حذف اکانت توییتر نیست.


در یک مقاله به طور کامل نحوه دیلیت اکانت توییتر را توضیح داده ایم. برای مطالعه این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

حذف حساب توییتر
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا