چگونه رمز اینستا را بازیابی کنیم؟

dornaz

عضو انجمن

بازیابی رمز اینستاگرام در زمان فراموشی رمز اینستاگرام یکی از اصلی ترین اقداماتی است که کاربران این شبکه اجتماعی باید داشه باشند. یکی از چالش های همیشگی بسیاری از کاربران فراموش کردن رمز اینستاگرام و در نهایت نیاز به بازیابی پسورد اینستاگرام با استفاده از یکی از روش های موجود است. به همین دلیل نیز اکنون زمان آن می رسد تا با روش های بازیابی پسورد اینستاگرام آشنایی پیدا کنید. خیلی از افراد با مشکل فراموشی رمز اینستاگرام و مشکلاتی که بعد از این اتفاق برایشان رخ می دهد، مواجه هستند. البته تا زمانی که افراد در این برنامه لاگین هستند مشکل فراموشی پسورد چندان احساس نمی شود اما به محض اینکه به هر دلیلی نیاز به لاگین دوباره در برنامه وجود داشته باشد، این مشکل اهمیت خود را نشان می دهد.

بازیابی رمز اینستاگرام

بدین ترتیب دیگر نیازی نیست در هنگام فراموشی پسورد اینستاگرام خود نگران باشید. چرا که می توانید با استفاده از آموزش زیر به راحتی فرآیند بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل یا از طریق سایت را دنبال کرده و وارد حساب خود شوید. پس اگر شما نیز به دنبال یک آموزش جامع در خصوص بازیابی گذرواژه اینستاگرام هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای بازیابی رمز اینستا از طریق برنامه مراحل زیر را طی کنید:


در ابتدا باید برنامه اینستاگرام را روی گوشی داشته باشید. اگر ندارید این برنامه را دانلود و نصب کنید. در صفحه لاگین روی عبارت Get help with logging in بزنید.



نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تماس ثبت شده در مرحله ثبت نام را در فیلد مشخص شده وارد کرده و سپس روی دکمه Next کلیک نمایید.


در صفحه جدید معمولا از دو روش می توان بازیابی رمز را داشته باشید. یکی از طریق ایمیل و دیگری از طریق پیامک. اگر در هنگام ثبت نام از ایمیل استفاده کرده باشید، می توانید روی گزینه ایمیل بزنید. در غیر این برای ریست پسورد خود و بازیابی حسابتان کد تایید ارسال شده در ایمیل را کپی نمایید. در صورت انتخاب گزینه بازیابی رمز با شماره تماس نیز یک کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می شود.صورت Send an SMS را لمس کنید.


بلافاصله یک ایمیل برای شما ارسال می شود. برای ریست پسورد خود و بازیابی حسابتان کد تایید ارسال شده در ایمیل را کپی نمایید. در صورت انتخاب گزینه بازیابی رمز با شماره تماس نیز یک کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می شود.


وارد صندوق ورودی آدرس ایمیل خود شده و کد تاییدی که ارسال شده است را کپی نمایید.


کد دریافتی از طریق شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را در فیلد خالی موجود وارد کرده و سپس روی دکمه Next کلیک نمایید.


در اینجا فرآیند بازیابی به پایان می رسد.

بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک اکانت اینستاگرام بیفتد هک شدن اینستا توسط هکرها است. در صورت هک شدن اکانت اینستا، شما در شرایط بحرانی قرار می گیرید و لازم است سریعا برای برگرداندن آن اقدام کنید. زیرا هکر می تواند با اکانت شما دست به هر کاری بزند و از این طریق اکانت اینستاگرام شما را به خطر بیندازد. به عنوان مثال عکس ها و فیلم های شما را ذخیره و بعد از آنها استفاده های غیر قانونی کند و یا محتوای نامناسبی را در اکانت شما منتشر کند.



البته روشهای دیگری برای بازیابی اکانت اینستا وجود دارد. آشنایی با روش های دیگر می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

mizbanfa.net/mag/instagram-password-recovery-methods
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا