نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید

dornaz

عضو انجمن
download-youtube-video-by-android-phone-1.jpg

یوتیوب یک شبکه اجتماعی ویدئو محور یا اصطلاحا یک سرویس اشتراک ویدئو است که از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده. استقبال بسیار زیاد کاربران از یوتیوب سبب شد که در سال 2005 امتیاز آن توسط شرکتگوگل خریداری شود یوتیوب یک منبع فوق العاده از ویدیوهای بسیار کامل در مورد موضوعات مختلف است. یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های کاربران یوتیوب، دانلود ویدیوها و فیلم های آن است. از آن جایی که کاربران موبایلی بسیار زیاد هستند و درصد عظیمی از وبگردی ها با استفاده از گوشی به خصوص گوشی های andriod صورت می گیرد در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین روش های دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید

یرای همه کاربران یوتیوب یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم عدم توانایی کاربران در دانلود ویدیوها است. در ادامه روش های کاربردی برای دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی اندروید را مطرح می کنیم. ای روش ها تست شده هستند و شما می توانید به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهید.

سایت دانلود از یوتیوب برای موبایل اندروید

سایت های مختلفی وجود دارد که به راحتی می توانید با مراجعه به آنها و قراردادن لینک ویدیوی یوتیوب آن را در فرمت ها و کیفیت های مختلف دانلود کنید. کافی است که لینک ویدئوی مورد نظر خود را در این سایت ها کپی کنید تا بتوانید ویدئوی های خود ار دانلود کنید. البته ممکن است همه کیفیت های یک ویدئو را نتوانید در دسترس داشته باشید.

نرم افزارهای دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندروید

نرم افزارها هم گزینه های مناسبی برای دانلود ویدئو از یوتیوب هستند. تنها کافی است برنامه مورد نظر را دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه اندرویدی خود نصب نمایید. البته باید به یک نکته توجه کرد. از نظر یوتیوب، دانلود از سایت ها و نرم افزارها غیر قانونی است. به همین دلیل این نرم افزارها در Google play وجود ندارند و باید آن ها را از طریق سرچ در مرورگر خود نصب و راه اندازی کنید. برای مثال نرم افزاری مانند Newpipe android یک نرم افزار خوب برای دانلود ویدئو از یوتیوب است. نرم افزار ار دانلود کرده و روی گوشیتان نصب کنید و مراحل زیر را برای دانلود از یوتیوب روی گوشی اندروید طی کنید:

1- لینک ویدئوی مدنظرتان را از قسمت Share یا هم رسانی در پایین ویدئو انتخاب کنید.


download-from-web-version-youtube.jpg

2- لینک را طبق تصویر زیر کپی کنید.

copy-link-of-videos-in-web-version-youtube.jpg

3- در کادر اصلی نرم افزار Newpipe android جایگذاری کنید.

paste-links-of-youtube-for-download-video.jpg

4- منتظر بمانید تا نرم افزار لینک های مختلف را ایجاد کند. یکی از لینک ها را انتخاب و روی کلمه Download یا بارگیری فشار دهید.

download-frome-youtube-with-android-software.jpg

5- به سادگی می توانید کیفیت مدنظرتان را انتخاب کنید تا فرآیند دانلود آغاز شود. ویدئو در پوشه پیش فرض گوشی شما ذخیره خواهد شد.

formats-of-download-youtube-in-android.jpg


دانلود از یوتیوب با گوشی اندرویدی یکی از تکنیک هایی است که کاربران یوتیوب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند. شما به سادگی با چند ترفند کاربردی می توانید در خصوص دانلود از یوتیوب andriod اقدام کنید. در این نوشته به روش های مختلف دانلود فیلم از یوتیوب با موبایل اندروید پرداختیم. اگر شما نی روش هایی برای دانلود از یوتیوب در گوشی های اندرویذد می شناسید در پایین همین مطلب عنوان کنید.

در صورت تمایل به آشنایی با سایر روش ها نیز می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

روش های دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندروید
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا