دانلود رایگان گوگل کروم برای اندروید و نحوه نصب و راه اندازی آن

dornaz

عضو انجمن
download-and-install-google-chrome.png
امکان دانلود و نصب گوگل کروم روی ویندوز نسخه 7 به بعد و ویندوز و xp و ویستا و همچنین نسخه های 10 به بعد مک، لینوکس و اندروید 6 ببعد و همچنین آیفون وجود دارد. شما به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانید در خصوص دانلود کروم و نصب گوگل کروم روی کامپیوتر یا موبایل اقدام کنید. دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر و موبایل جهت وبگردی امکان پذیر است. شما با نصب جستجوگر گوگل می توانید علاوه بر وبگردی از امکانات کاربردی مرورگر google chorome بهره مند شوید.

دانلود گوگل کروم

شما به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانید در خصوص دانلود کروم و نصب گوگل کروم روی کامپیوتر یا موبایل اقدام کنید. شما حین مراحل نصب کروم روی کامپیوتر یا موبایل می توانید از طریق تنظیمات و با زدن دکمه sync بوکمارک و تنظیمات خود را همگام سازی نمایید. دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر و موبایل جهت وبگردی امکان پذیر است. شما با نصب جستجوگر گوگل می توانید علاوه بر وبگردی از امکانات کاربردی مرورگر google chorome بهره مند شوید. طبق آمار حدود 68 درصد کاربران در خصوص دانلود نرم افزار گوگل کروم و نصب آن روی موبایل یا کامپیوتر اقدام نموده و در ویگردی از این مرورگر استفاده می کنند. با دانلود گوگل کروم آخرین ورژن این امکان را خواهید داشت تا به یک رابط کاربری ساده و مینیمال دسترسی داشته باشید.

برای نصب گوگل کروم در اندروید باید مراحل زیر را طی کرد:

در ابتدا باید به پلی استور یا اپ استور مراجعه کنید و گوگل کروم را سرچ کنید.

download-google-chrome-for-android.jpg

در این مرحله از دانلود کروم برای اندروید ، در صورتی که تلفن همراه هوشمند شما نسخه جدید باشد با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد چرا که کروم به صورت پیشفرض روی تلفن همراه شما وجود دارد و تنها می بایست آن را پیکربندی کنید پس روی دکمه open ضربه بزنید.

install-google-chrome-on-andriod.jpg

سپس دکمه Accept & continue را لمس کنید.

installing-chrome-on-phone.jpg

اکنون لیستی از آدرس های ایمیل تعریف شده در تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد که می توانید آنها را روی گوگل کروم نیز مدیریت کنید. در نهایت دکمه Continue را انتخاب کنید.
add-gmail-to-mobile-chorome.jpg
با لمس گزینه settings می توانید عملیات شخصی سازی و همگام سازی مرورگر خود را انجام دهید. در نهایت روی دکمه OK, got it ضربه بزنید.

installing-google-chrome-for-mobile.jpg

نهایتا با لمس دکمه Continue می توانید از امکانات این مرورگر محبوب لذت استفاده کنید.

google-chrome-mobile.jpg

برای دانلود مرورگر گوگل کروم و نصب آن تنها کافیست با دستگاه مورد نظر که کامپیوتر یا موبایل است به وبسایت رسمی کروم به آدرس google.com/chrome مراجعه نموده دکمه دانلود کروم را انتخاب کنید. بدین ترتیب با توجه به سیستم عامل شما به صفحه دانلود کروم برای ویندوز، اندروید یا IOS هدایت خواهید شد. جالب است بدانید حدود 68% کاربران برای وبگردی از این مرورگر استفاده می کنند. همانطور که گفته شد نسخه های متعددی از گوگل کروم برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است. شما به سادگی می توانید این جستجوگر گوگل را روی اندروید، مک، ویندوز و ios نصب کنید.

برای آشنایی بیشتر با روند دانلود وتنظیم گوگل کروم از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود گوگل کروم برای اندروید با لینک مستقیم
 
آخرین ویرایش:


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا