لندینگ پیج ، صفحه تبلیغاتی است که با کلیک بر روی یک تبلیغ وارد آن میشوید
در لندینگ پیج اطلاعات کامل محصول یا خدمت به شما داده میشود و در آخر دکمه خرید یا پرداخت برای مخاطب قرار داده میشود .
هدف از طراحی و به کار گرفتن لندینگ پیج افزایش قدرت اقناع مشتری برای خرید یا پرداخت می باشد .
تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپینتان است، انجام دهد.
تبدیل میتواند به هر شکلی باشد!
ممکن است هدف شما این باشد که کاربر فرمی ارسال کند، بخشی از محتوا را دانلود کند و یا خرید کند.
کمپین بازاریابی شما باید بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل کند. در نتیجه نرخ تبدیل یا Conversion Rate همان درصد افرادی است که هدف کمپین شما را محقق میکند.
استفاده از یک
لندینگ پیج یا
صفحه فرود کارآمد، تاثیر قابل ملاحظهای در
افزایش نرخ تبدیل دارد.