نکات هوشمندانه سئو در سال 2022

2022​

1. تست A/B​

من قصد دارم با برخی از موضوعات سئو داخلی شروع کنم. نکته شماره یک، تست A/B یا تست سئو ساده.
مشاوره سئو عبارت است از پیاده سازی، ارزیابی و سپس تصمیم گیری یا گاهی اصلاح دوره ها و تغییر روند، آنالیز و جمع آوری اطلاعات از سایت شما و...
آیا مشکلات سئو سایت چیز هایی هستند که مامارا به عقب نشینی وادار کنند؟ کدام روش را انتخاب کنیم؟ سئو فوق العاده پیچیده است و ایده های قدیمی بهترین شیوه ها نیستند و گوگل هرروز درحال آپدیت شدن است. بنابراین در سال 22، ذهنیت SEO خود را آپدیت کنید

2. صفحات نویسنده​

شماره دو، صفحات نویسنده. من واقعاً این را دوست دارم زیرا Google امسال برخی از توصیه های خود را در مورد صفحات نویسنده و نشانه گذاری طرحواره آنها به روز کرد. این بخش مهمی از استراتژی من و بسیاری از وب سایت هایی است که از آنها استفاده می کنم. یک صفحه نویسنده با کیفیت خوب به Google کمک می کند نویسندگان شما را ارزیابی کند، که می تواند برای EAT و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد، و به آنها کمک می کند تا با تخصص آنها پیوند بخورند.

بنابراین پیوند دادن مقالات خود به یک صفحه نویسنده خوب معمولاً شامل پیوندهایی به وب‌سایت‌های دیگر، نمایه‌های نویسنده، پیوندهایی به مقالاتی که نوشته‌اند، و برخی اطلاعات بیوگرافی است. این می تواند به تثبیت نویسندگان شما به عنوان متخصص در یک فضای خاص کمک کند. بنابراین به صفحات نویسنده خود نگاهی بیندازید و سعی کنید آنها را بهبود بخشید و این کار را تبدیل به یک کار کنید.

3. عنوان گوگل بازنویسی می کند​

بازنویسی عنوان گوگل، شماره سه. فکر نمی‌کنم در سال 2022 موضوعی بیشتر از بازنویسی عناوین گوگل مطرح شود. بسیاری از مطالعات، از جمله یکی که من انجام دادم، نشان داد که گوگل 60، 70 درصد یا 80 درصد از عناوین یک سایت را بازنویسی می کند. می تواند ناامید کننده باشد. اما چیزی که ما پیدا می کنیم این است که بسیاری از مردم آن بازنویسی های عنوان گوگل را ارزیابی نمی کنند. وقتی این کار را انجام می دهید، می توانید چیزهای زیادی در مورد عناوین خود یاد بگیرید.

چک لیست سئو
چرا گوگل آن را بازنویسی می کند؟ آیا عنوان من خیلی طولانی است؟ آیا کلمات کلیدی مهم را گم کرده ام؟ آیا من در آنجا کرکی دارم که گوگل آن را دوست ندارد؟ یا در برخی موارد می‌توانید به عقب برگردید و سعی کنید عنوانی را که گوگل بازنویسی کرده اصلاح کنید، اگر آنها کار وحشتناکی انجام می‌دهند. بنابراین بازنویسی عنوان گوگل، ممیزی از آن عناوین گوگل انجام دهید و یاد بگیرید که چه کاری می توانید انجام دهید.

4. "کرک" را پاک کنید​

وقتی صحبت از کرک شد، ممکن است امسال سالی باشد که بخواهید کرک سئو را از بین ببرید. شما می دانید که من در مورد چه چیزی در مورد کرک سئو صحبت می کنم. این همان کلمات کلیدی گلدار است. این همان توضیحات و صفحات دستور پخت است. "اوه، داشتم در حومه ایرلند قدم می زدم و به نان و بیسکویت هایم فکر می کردم." این کرک شماست. ما متوجه شدیم که ممکن است ضروری نباشد و حتی ممکن است برای سئوی شما مضر باشد.

گلن گیب یک مطالعه موردی عالی نوشت که در آن تعداد زیادی از کرک خود را در توصیف دسته‌ها کاهش دادند و در واقع شاهد افزایش بودند. گوگل در حال حذف کرک از برچسب های عنوان است. بنابراین این مطالب نوشتن بازاریابی، گلدار و سئو، ممکن است به شما کمکی نکند، و در واقع، ممکن است به شما آسیب برساند. امروزه گوگل به سایت‌هایی پاداش می‌دهد یا به نظر می‌رسد به سایت‌هایی پاداش می‌دهد که پاسخ‌های سریع و تعامل مستقیم‌تری ارائه می‌دهند.

تعامل بهتر، معمولا برای مشتریان شما نیز بهتر است. بنابراین با از دست دادن کرک در سال 2022 آزمایش کنید.

5. طرح سؤالات متداول​

شماره پنج، طرح سؤالات متداول. بنابراین در سال گذشته ما در مورد انواع مختلف طرحواره، طرحواره نحوه انجام، طرح سؤالات متداول و چیزهای مختلف زیاد صحبت کردیم. اگر یک برنده واضح در سال 2022 وجود داشت، سؤالات متداول بود. دلیل برنده شدن پرسش‌های متداول این است که بسیاری از سایت‌ها می‌توانند برای آن واجد شرایط باشند، پیاده‌سازی آن آسان است، و اگر شما برنده یک طرح سؤالات متداول در SERP شوید، می‌توانید بسیاری از املاک و مستغلات گوگل را به دست آورید.

بنابراین مقالات زیادی وجود دارد که در مورد نحوه بهینه سازی برای سوالات متداول صحبت می کنند. شما می توانید لینک ها، لینک های عمیق را در سوالات متداول دریافت کنید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. ما به آنهایی که در رونوشت زیر هستند پیوند خواهیم داد. اما اگر در حال حاضر از طرح سؤالات متداول خود استفاده نمی کنید، نگاهی بیندازید:

6. محتوای جدول بندی شده​

سال گذشته در مورد محتوای برگه‌شده صحبت کردیم، محتوای شما را که در برگه‌ها قرار دارد، در ناوبری و بیرون آوردن آن‌ها. امسال، ما کمی پیشرفته تر می شویم.

دوستان ما در مرج مطالعه‌ای در مورد انواع محتوای برگه‌دار و اینکه گوگل چگونه به راحتی می‌تواند محتوای برگه‌های مختلف را استخراج، رندر و فهرست‌بندی کند، انجام دادند. بنابراین اگر هنوز محتوایی در برگه‌ها دارید، لزوماً به این معنا نیست که باید همه چیز را حذف کنید، اما باید تحقیق کنید که آیا Google می‌تواند آن‌ها را فهرست‌بندی و رتبه‌بندی مناسبی داشته باشد. امسال منابع بهتری برای تلاش برای انجام این کار وجود دارد.

بنابراین نگاهی به محتوای تب شده خود بیندازید.

7. ناوبری وجهی​

در امتداد همان خطوط، ناوبری وجهی . ما سال ها در مورد ناوبری وجهی صحبت می کنیم، اما امسال سالی است که با آن کمی استراتژیک تر شویم. از جهات خاصی، پیمایش وجهی همیشه مانند مجموعه‌ای از قوانین بوده است، مثلاً اگر لباس سبز داشته باشد، قرار نیست آن را ایندکس کنیم یا آن را خزیم، اما اگر اندازه 12 یا بالاتر باشد، آن را نمایه می‌کنیم.

امروزه، سئوکاران هوشمند در مورد مواردی که ایندکس می‌کنند، ایندکس نمی‌کنند و با ناوبری وجهی خزیده می‌شوند، دانایی بیشتری پیدا می‌کنند، و این ابزارها به طور فزاینده‌ای برای سایت‌هایی مانند وردپرس و مواردی از این قبیل در دسترس هستند، جایی که می‌توانید واقعاً به ترافیک نگاه کنید. هر صفحه دریافت و فهرست، خزیدن، پیمایش وجهی را در یک صفحه به سطح صفحه دریافت می‌کند، و این قوانین گسترده لزوماً ضروری نیستند.

می‌توانید با ابزارهای ریزدانه‌ها، از این طریق به فضای خالی برسید و ترافیک خود را افزایش دهید. بنابراین، هم محتوای برگه‌دار و هم ناوبری وجهی، مفاهیم قدیمی، اما در سال 2022 با آنها بسیار پیچیده‌تر می‌شویم.

نکات ساخت لینک برای سال 2022​

بسیار خوب، بیایید در مورد موضوع مورد علاقه همه، پیوندها، صحبت کنیم، زیرا برای رتبه بندی در سئو به لینک نیاز دارید. اما چیزی که بسیاری از سئوکاران باهوش می‌دانند و درباره آن صحبت می‌کنند این است که شما برای رتبه‌بندی در سئو به لینک‌هایی نیاز دارید، اما احتمالاً به آن‌هایی که فکر می‌کنید نیازی ندارید.

8. بهینه سازی لینک داخلی​

اگر فقط چند لینک خارجی خوب دارید، یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از آن، بهینه‌سازی لینک داخلی است. ما شاهد تعدادی از ابزارها و فرآیندهای جدید هستیم که در مورد بهینه سازی لینک داخلی صحبت می کنند. ما در مورد صفحاتی صحبت می کنیم که لینک های بسیار کمی دارند، تحت انکر تکست بهینه شده، صفحاتی که فرصت های خوبی دارند که رتبه بندی نمی کنند.

بنابراین اگر مدتی است ممیزی بهینه‌سازی لینک داخلی انجام نداده‌اید، امسال سالی است که باید آن را انجام دهید و این راهی است که از لینک‌های داخلی که دریافت می‌کنید استفاده کنید.

9. پیوند عمیق​

صحبت از آن، پیوند عمیق. در قدیم، اگر به صفحه ای لینک می دادید، فقط به URL لینک می دادید. اما ما شاهد افزایش پیوندهای عمیق، پیوند دادن به قسمت های خاص، قطعات متن، مواردی از این دست، ناوبری، پیوندهای پرش هستیم.

این به طور فزاینده ای تبدیل به یک استراتژی محبوب برای جذب افراد عمیق تر به صفحه و دادن سیگنال هایی به گوگل و سایر موتورهای جستجو در مورد بخش های بسیار خاص صفحات می شود. به نظر می رسد این موضوع مرتبط باشد زیرا گوگل اخیراً رتبه بندی پاساژ را معرفی کرده است، جایی که آنها فقط کل صفحه را ارزیابی نمی کنند. آنها می توانند قسمت های فردی را نیز درک کنند.

بنابراین به نظر می رسد که ایجاد پیوند عمیق بخشی از استراتژی خود، به جای پیوند دادن فقط به URL، راهی عالی برای حرکت رو به جلو باشد.

10. لینک بیلدینگ ROI بالا​

ساخت لینک با بازگشت سرمایه بالا من امسال یک ارائه عالی از راس سیموندز تماشا کردم، Coolest Cool، در مورد لینک سازی با دارایی ها و تعیین ROI هر یک از آنها، زیرا هر چیزی که با آن پیوند ایجاد می کنید، خواه ابزار باشد، یک پست وبلاگ، یک PDF رایگان، هزینه دارد و آن هزینه دارای بازگشت سرمایه است.

راس دریافت که برخی از چیزها دارای ROI بالاتری نسبت به دیگران هستند. ابزارها ROI فوق العاده بالایی دارند، اما ساخت آنها نیز گران است. صفحاتی که آماری از آن‌ها دارند، ساختن آن‌چنان گران نیست، بلکه ROI بسیار بالایی نیز دارند.

من قصد دارم به آن ویدیو پیوند دهم . ممکن است یک اشتراک پولی باشد. من در مورد آن عذرخواهی می کنم. ولی عالیه در MozCon به عنوان شماره یک انتخاب شد. اگر لینک بیلدینگ انجام می دهید، قطعا ارزش تماشای آن را دارد و قطعا ارزش هزینه را دارد. لینک ساختن ROI بالا، هزینه هر چیزی که تولید می کنید و ارزشی که از آن به دست می آورید را بدانید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا