نحوه تعویض گلس گوشی را از چه کسی بیاموزیم؟

نحوه تعویض گلس گوشی​

نحوه تعویض گلس گوشی بر خلاف آنچه تصور می شود کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست. بسیاری تصور میکنند مانند جلد کردن یک کتاب است. کافیست ال سی دی موبایل خود را تمزی کنیم و سپس گلس را روی آن قرار دهیم. خود به خود گلس در سر جای خود قرار میگیرد. اما اینطور نیست.
تعویض گلس موبایل کاری تخصصی است.
ابتدا برای بلند کردن گلس شکسته یا قدیمی باید مقداری به ال سی دی موبایل حرارت بدهیم. سپس گلس را با رعایت مواردی که کمک می کنند خش روی ال سی دی ایجاد نشود، بلند می کنیم.
احتمالا ال سی دی در زیر آن به دلیل قرار گیری گلس قبلی کثیف شده و نیاز است با یک پارچه ابریشمی آن را تمیز کنیم. توجه داشته باشید به صفحه موبایل فشار وارد نکنید. حال گلس جدید را باز کنید.
یک مایع مخصوص برای قرار دادن گلس روی ال سی دی وجود دارد. یک قطره از آن را روی ال سی دی خود بچکانید. سپس گلس را از بالا روی گوشی تنظیم کنید.
هنگامی که به درستی محل قرار گیری ها را تنظیم کردید، به آرامی ان را از بخش بالایی روی گوشی قرار دهید. سپس سایر بخش ها را روی آن قرار دهید. بسیار دقت کنید که کج و بالا و پایین قرار نگیرد.
از بلند کردن دوباره آن خودداری کنید. تمام تلاش شما باید بر این باشد که در بار اول آن را به درستی جا بزنید. وقتی گلس روی ال سی دی قرار گفت آن را با سشوار به آرامی حرارت دهید تا خوب بر جای خود بنشیند.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا