مراقب بیماری قارچ ناخن باشید

قارچ ناخن یک بیماری شایع است که به صورت یک نقطه سفید یا زرد در زیر نوک ناخن دست یا پا شروع می شود. همانطور که عفونت قارچی عمیق تر می شود، قارچ ناخن ممکن است باعث تغییر رنگ، ضخیم شدن و خرد شدن ناخن شما در لبه شود. می تواند چندین ناخن را تحت تاثیر قرار دهد. این بیماری بیشتر هنگام انجام کاشت ناخن از وسایل کاشت ناخن ضد عفونی نشده در سالن های ناخن کاری بوجود می آید.

بهترین درمان قارچی ناخن چیست؟​

قرص های ضد قارچ

تربینافین و ایتراکونازول
دو دارویی هستند که بیشتر برای عفونت های قارچی ناخن تجویز می شوند. اینها معمولاً باید یک یا دو بار در روز به مدت چند ماه مصرف شوند تا اطمینان حاصل شود که عفونت کاملاً از بین رفته است. اگر مصرف دارو را خیلی زود قطع کنید، عفونت ممکن است عود کند.

چه چیزی قارچ ناخن را سریع از بین می برد؟​

قارچ ناخن - علائم و علل
این داروها اغلب اولین انتخاب هستند زیرا عفونت را سریعتر از داروهای موضعی از بین می برند. گزینه ها عبارتند از تربینافین (Lamisil) و ایتراکونازول (Sporanox). این داروها به رشد ناخن جدید بدون عفونت کمک می کنند و به آرامی جایگزین قسمت عفونی می شوند. شما معمولاً این نوع دارو را به مدت شش تا 12 هفته مصرف می کنید.
برای درمان قارچ ناخن این مقاله را بخوانید

آیا قارچ ناخن درمان می شود؟​

رفتار. درمان عفونت های قارچی ناخن می تواند دشوار باشد و معمولاً بدون درمان ضد قارچی از بین نمی روند . بهترین درمان برای عفونت قارچی ناخن معمولاً قرص‌های ضد قارچی است که از طریق دهان مصرف می‌شوند. در موارد شدید، پزشک ممکن است ناخن را به طور کامل بردارد.

آیا قارچ ناخن درمان می شود؟​

عفونت قارچی ناخن | بیماری های قارچی
اگر قارچ ناخن درمان نشود چه اتفاقی می افتد؟

اگر عفونت قارچی ناخن درمان نشود، می‌تواند در راه رفتن، ورزش یا کارهای دستی مانند تایپ کردن مشکل ایجاد کند. علائم اصلی اونیکومیکوز عبارتند از: شکننده شدن ناخن و ایجاد زخم و شکستگی...
Onychomycosis (عفونت قارچی ناخن) اونیکومیکوز-قارچ-ناخن...

بهترین درمان گیاهی قارچی ناخن چیست؟​

بهترین درمان قارچی ناخن با روغن پونه کوهی

بر اساس یک بررسی در سال 2016، تیمول دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است. برای درمان قارچ ناخن پا، روغن پونه کوهی را دو بار در روز با یک سواب پنبه روی ناخن آسیب دیده بمالید. برخی افراد از روغن پونه کوهی و روغن درخت چای با هم استفاده می کنند. هر دو محصول قوی هستند و ممکن است باعث تحریک یا واکنش آلرژیک شوند.

مواد سفت سفید زیر ناخن پا نشانه چیست؟​

پسوریازیس ناخن گاهی اوقات باعث رشد بیش از حد کراتین در زیر ناخن می شود. به این رشد بیش از حد هیپرکراتوز زیرانگوالی گفته می شود . افراد مبتلا به هایپرکراتوز ممکن است متوجه یک ماده سفید و گچی زیر ناخن شوند. وقتی این اتفاق در ناخن‌های پا رخ می‌دهد، فشار کفش‌ها روی ناخن‌ها ممکن است باعث درد شود و به بیماری قارچ ناخن تبدیل شود.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا