قیمت یخچال نوشابه و نوشیدنی در ابعاد مختلف

venus

عضو انجمن
اگر قصد نگهداری انواع مایعات اعم از انواع نوشابه، دلستر، آب معدنی، آبمیوه، دوغ و... را دارید برای خنک نگه داشتن این محصولات نیاز به انتخاب یخچال نوشابه خواهید داشت. برای این که بتوانید بهترین مدل یخچال نوشیدنی را برای خرید انتخاب کنید در این بخش به بررسی نکات مهم در مورد انواع یخچال ایستاده نوشابه خواهیم پرداخت تا بتوانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری یخچال در نظر گرفته اید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.



یخچال نوشابه​

یخچال نوشابه در ابعاد و مدل های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند و به درخواست مشتریان امکان درج استیکرهای مختلف اعم از پپسی، کوکوکالا، هایپ و... بر روی یخچال نوشابه ایستاده وجود دارد. نکته ی مهمی که در مورد استیکرهای این یخچال وجود دارد این است که باید این موضوع را هنگام ثبت درخواست خود برای تولید اعلام کنید. چون در غیر این صورت بدنه ی یخچال مخصوص نوشیدنی سفید خواهد بود. اگر قرار است در مکان هایی مانند سوپرمارکت ها، مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپراستارها و... از یخچال های نوشابه استفاده کنید. با توجه به میزان تقاضای افراد برای خرید نوشیدنی در این محیط ها بالا می باشد باید هنگام خرید یخچال نوشیدنی به نکات مهمی اعم از دمای مناسب یخچال، نرخ مصرف انرژی پایین، جنس بدنه، تعداد درب، بهره‌ وری بالا و... توجه داشته باشید. به غیر از مکان هایی که نام بردیم در برخی از موارد ممکن است افراد قصد داشته باشند تا از این یخچال در منازل، خوابگاه های دانشجویی، مسافرخانه ها، هتل ها، ویلاها و... استفاده کنند برای این که با مشکل رو به رو نشوند می توانند یخچال نوشیدنی کوچک را برای استفاده انتخاب کنند. یخچال نوشیدنی خانگی در مدل های مختلف (3 فوت تا 9 فوت) طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل های یخچال را برای خرید انتخاب کنید. حتی ممکن از یخچال نوشابه کوچک در سوپرمارکت ها نیاز برای نگهداری نوشیدنی به عنوان یخچال سوپرمارکت استفاده کنید.

برای این که بتوانید به راحتی نوشیدنی مد نظر خود را از داخل یخچال ایستاده نوشیدنی بردارید درب های این یخچال را به صورت شیشه ای در نظر می گیرند تا شما بتوانید قبل از باز کردن درب یخچال مخصوص نوشابه می توانید نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید. انجام این کار توسط شما به صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل یخچال کمک خواهد کرد.

مشخصات یخچال نوشیدنی و کاربرد آن​

با توجه به این که یخچال نوشابه به عنوان یکی از انواع یخچال‌ های فروشگاهی می باشد و هدف از انتخاب آن بیشتر برای نگهداری نوشیدنی ها می باشد و محصولات غذایی در این نوع از یخچال ها کمتر نگهداری خواهد شد. طراحی یخچال ایستاده‌ یخچال‌ نوشیدنی و استفاده از شیشه‌ های شفاف، باعث شده تا این یخچال‌ ها به عنوان بخش مهمی از طراحی و چیدمان اصولی فروشگاه‌ ها شناخته شوند. زیرا جلوه خوبی داشته و باعث جلب نظر خریداران می‌ شوند.

طراحی نمای بیرونی یخچال نوشابه​

نمای بیرونی یخچال به گونه ای می باشد که درب جلویی آن از ترکیب شیشه و ورقه‌ های آلومینیومی و یا فولادی ساخته می‌ شود. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که جنس شیشه ها باید از نوع نشکن و دوجداره باشد تا بتوانید جلوی حوادث پیش بینی نشده را بگیرید. انتخاب شیشه ها به گونه ای می باشد که شما می توانید محصولات قرار داده شده در داخل یخچال را ببینید. انتخاب درب های شیشه ای علاوه بر این که به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات داخل یخچال را ببینید جلوی خوبی را ایجاد خواهد کرد. در دو بخش دیگر یخچال از ورقه‌ های فولادی و یا آلومینیومی ساخته می‌ شود که در کنار فضای بالایی درب یخچال این امکان را فراهم می کند، تا فضای لازم برای تبلیغات ایجاد شود.

طراحی نمای داخلی یخچال نوشابه​

محیط داخلی یخچال های نوشیدنی به گونه ای در نظر گرفته شده است که برای نگهداری محصولات دارای طبقات متغیر می باشد. طراحی طبقات یخچال به گونه ای می باشد که شما می توانید با توجه به ارتفاع محصولاتی که قرار است داخل یخچال قرار دهید طبقات آن را جا به جا کنید. هر چقدر عمق طبقات بیشتر باشد، تعداد بیشتری از هر محصول را می‌ توانید در آن جای دهید. هم چنین باید توجه داشته باشید که ظرفیت وزنی طبقات چقدر است چون در صورت قرارگیری بیش از حد محصولات ممکن است دچار مشکل شوید. برای نمایش بهتر محصولات داخل یخچال از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود. انتخاب این نوع نورپردازی در شب جلوه‌ ی ویژه‌ ای به فضای داخلی و نورپردازی فروشگاه اضافه خواهد کرد.

انواع یخچال‌ نوشابه​

با توجه به این که یخچال های نوشیدنی از نظر شکل ظاهری، شکل و شمایل یکسانی دارند ولی در مورد ظرفیت و گنجایش دارای تفاوت هایی نسبت به یک دیگر هستند.

یخچال نوشابه تک درب​

یخچال تک درب نوشابه در ابعاد مختلف 60 و 70 سانتی طراحی و تولید می شود و گزینه ی مناسبی برای استفاده در رستوران‌ ها، فروشگاه‌ های کوچک، سوپرمارکت ها، مغازه ها و... می باشد. طبقاتی که برای این یخچال ها در نظر گرفته می شود، 5 عدد می باشد. در صورتی که نیاز دارید که طبقات بیشتری برای یخچال در نظر گرفته شود این مسئله را باید هنگام سفارش به کارشناس فروش مجموعه اعلام کنید. در مواردی که تعداد طبقات بیشتر شود ظرفیت نگهداری یخچال نیز افزایش خواهد یافت.

یخچال‌ نوشابه دو درب​

یخچال دو درب نوشابه به گونه ای طراحی و تولید می شوند، که هر کدام از درب‌ ها به یک طرف باز می‌ شود و به نوعی دارای طبقات مجزایی از بخش دیگر یخچال خواهد بود. در نظر گرفتن این ویژگی کمک می کند که بتوانید محصولات بیشتر و متنوع تری را برای فروش عرضه کنید.

یخچال نوشابه کوچک​

یخچال نوشیدنی کوچک در ظرفیت های مختلف 3 تا 9 فوت طراحی و تولید می شود و گزینه ی مناسبی برای قرار دادن در منازل، اتاق خواب ها، مسافرخانه ها، هتل ها و... می باشد. جنس بدنه ی این یخچال ها جهت مقاومت بیشتر از جنس فولاد ضد زنگ و یا ورق گالوانیزه و ورق رنگی می باشد. در داخل یخچال نوشیدنی از یک لایه استفاده می شود که اغلب از جنس پلی اورتان می باشد.

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی​

در تعیین قیمت یخچال نوشابه پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و مدل یخچال، جنس بدنه، نوع موتور و قدرت موتور، نوع عایق بندی، جنس شیشه ها و... تأثیرگذار هستند. برای این که بتوانید از قیمت دقیق هر یک از محصولات اطلاع پیدا کنید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و و بعد از استعلام قیمت یخچال نوشیدنی نسبت به خرید اینترنتی محصول مد نظر خود را اقدام کنید.

ابعاد یخچال نوشابه​

  • یخچال نوشابه 60 سانتی
  • یخچال نوشابه 70 سانتی
  • یخچال نوشابه 90 سانتی
  • یخچال نوشابه 120 سانتی

نکات مهم هنگام خرید یخچال نوشابه​

برای این که بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید، هنگام خرید یخچال نوشابه باید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به نوع محصولاتی که قرار است آن را نگهداری کنید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

  • نوع و مدل کمپرسور یخچال
  • ظرفیت سرمایشی و سیستم کنترلی یخچال
  • میزان مصرف انرژی موتور
  • جنس بدنه
  • جنس شیشه های درب‌ یخچال
  • ظرفیت ذخیره سازی
  • تعداد طبقات یخچال
  • پایه های چرخدار
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

یخچال نوشیدنی از کجا بخریم؟​

اگر قصد خرید یخچال ایستاده نوشابه را دارید و به دنبال یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال صنعتی برای خرید هستید باید به چه نکاتی باید توجه داشته باشید تا بتوانید یخچال نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید. اگر صاحب یک سوپرمارکت و یا ساندویچی کوچک هستید، بهتر است که یخچال نوشیدنی تک درب و یا دو درب را برای خرید انتخاب کنید. انتخاب این یخچال ها در فضاهایی کاربرد دارد که فضای زیادی را اشغال نمی‌ کنند. ولی اگر صاحب یک سوپرمارکتی بزرگ هستید یا برای فروشگاه زنجیره‌ ای خود به دنبال یخچال نوشیدنی هستید، انتخاب یخچال دو درب می باشد چون این یخچال‌ ها ظرفیت خیلی بالایی دارند و نمای خوبی به فروشگاه می‌ دهند و به شما در چیدمان محصولات متنوع کمک می‌ کنند.

هم چنین باید به نکات فنی این نوع از یخچال ها توجه داشته باشید. اولین موضوع مهم در رابطه با کیفیت ساخت یخچال می باشد. دیگر نکات مهمی که باید به آن ها توجه داشته باشید شامل ابعاد و مدل یخچال، نوع موتور و دیگر موارد می باشد.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا