خرید و قیمت انواع یخچال ایستاده، ارسال فوری

fatemeh79

تازه وارد
یخچال ایستاده که در واقع یکی از پر استفاده ترین یخچال ها در بین یخچال های موجود در بازار محسوب شده، به منظور نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها، رستوران ها و غذاخوری ها، فضاهای خرده‌فروشی، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید و ... به کار می رود و یکی از دستگاه های ضروری و پر کاربرد شناخته می شود. یخچال های ایستاده ویترینی در حجم ها و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند و همانطور که از نامشان مشخص است به صورت عمودی و ایستاده در فضای فروشگاه قرار می‌گیرند.

یخچال های ایستاده صنعتی برای نمایش بهتر مواد غذایی، معمولا با درب شیشه دو جداره و شفاف تولید می شوند و در واقع به عنوان یک انبار سرد برای نگه داری مواد غذایی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال های ایستاده صنعتی وجود سیستم خنک کننده کاملاً اتوماتیک است که برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی به کار می رود و دارای رفت و برگشت هوای داخلی نیز هستند که به نگهداری درجه حرارت مطلوب در داخل دستگاه کمک می‌کند.

شما عزیزان می توانید انواع یخچال ایستاده را در ابعاد مختلف (60، 70، 90، 120، 150 سانتی متر) و طرح های مختلف و همچنین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از صنایع برودتی نارنیا سرما که یکی از معتبرترین تولید کنندگان یخچال ایستاده در سراسر کشور محسوب می شود، خریداری کنید. جهت استعلام قیمت یخچال ایستاده با کارشناسان فروش مجموعه نارنیا سرما تماس بگیرید.

قیمت یخچال ویترینی ایستاده​


در تعیین قیمت یخچال ایستاده فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار می باشد. این فاکتورها شامل ابعاد و اندازه یخچال (60 سانتی تا 2 متری)، موتور و قدرت موتور، جنس بدنه، نوع عایق بندی، تاج دار و یا بدون تاج بودن، جنس شیشه و... می باشد. برای این که بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید یخچال ایستاده در نظر گرفته اید یکی از مدل های آن (تک درب تا شش درب) را انتخاب کنید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از اعلام مشخصات مد نظرتان برای طراحی یخچال و مشاهده ی نمونه کارهای صنایع برودتی نارنیا سرما نسبت به خرید محصول اقدام کنید. بعد از ثبت درخواست شما حدود 10 روز کاری نیاز است تا یخچال صنعتی ایستاده تولید شود و بعد از تولید از طریق شرکت و باربری هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند به شهر شما ارسال شود.

ابعاد استاندارد یخچال ایستاده صنعتی​

یخچال سوپری ایستاده در ابعاد مختلف یخچال 60 سانتی، یخچال 70 سانتی، 90، 120، 150، یخچال دو متری و همچنین در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب با به کارگیری از بهترین متریال و مواد اولیه و بالاترین کیفیت توسط صنایع برودتی نارنیا سرما طراحی و تولید می شوند.

سوالات متداول در رابطه با انواع یخچال ایستاده​


  • کمپرسور کار می‌ کند ولی نمی تواند محیط داخلی یخچال را خنک کند؟
  • موتور نصب شده بر روی بدنه یخچال به صورت مداوم کار نمی‌ کند، و بعد از گذشت چند ثانیه به طور کامل خاموش می شود؟
  • علت یخ زدن رادیات و یا اواپراتور یخچال مغازه سوپرمارکت چیست؟
  • علت سوختن موتور یخچال ویترین چیست؟
برای این که بتوانید از علت هر یک از مشکلات اطلاع پیدا کنید با توجه به تخصصی بودن این مسائل بهتر است با کارشناس فروش مجموعه این موارد را در میان بگذارید تا بتوانید علت را پیدا کنید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا