لیست قیمت انواع یخچال ویترینی ایستاده در ابعاد مختلف

fatemeh79

تازه وارد
یخچال ایستاده

یخچال ایستاده دو درب

سیستم خنک کننده ی یخچال مغازه به گونه ای است که آن را نسبت به نمونه های خانگی متفاوت ساخته است. این سیستم سرمایشی در تمامی نقاط یخچال سرمای یکنواختی ایجاد کرده و از فاسد شدن محصولات داخل یخچال ساندویچی جلوگیری می کند. مهم ترین تفاوت مدل های یخچال های ایستاده در ابعاد و تعداد درب های آن ها است و از نظر مشخصات فنی معمولا مشابه یکدیگرند و بر اساس اصول و استانداردهای یکسانی تولید می شوند. البته باید گفت در طراحی تمامی این یخچال ها از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و همچنین بهترین برند موتور استفاده شده است که نشان دهنده کیفیت عالی و طول عمر بالای محصول می باشد. در ادامه لیستی از مشخصات و ویژگی های مشترک تمامی یخچال های ایستاده آورده شده است:

  • یخچال فروشگاهی با توجه به سفارش مشتری می تواند هم با بدنه استیل و هم با بدنه گالوانیزه ساخته شود که بدنه استیل قیمت بالاتر و کیفیت بهتری دارد اما هر دو از زنگ زدگی و پوسیدگی و خوردگی جلوگیری می کنند.
  • از آنجایی که مصرف برق و انرژی یخچال مسئله ی مهمی که برای خریداران یخچال های ایستاده محسوب می شود، تمامی یخچال های ایستاده تولید شده توسط شزکت یخچالسازان البرز دارای رده ی مصرف انرژی A هستند و مصربف برق پایینی دارند.
  • در تمامی مدل های یخچال سوپرمارکتی، سیستم نورپردازی LED تعبیه شده که علاوه بر روشنایی داخل دستگاه، دید بهتر و واضح تری از محصولات را برای مشتریان فراهم می کند و مشتریان به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
  • در فضای داخلی این یخچال ها، طبقات متحرک و بسیار مستحکمی تعبیه شده که با توجه به سفارش مشتری زیاد یا کم می شوند.
  • درب های یخچال سوپری به صورت شیشه ای بوده که از نوع دو جداره و از جنس سکوریت نشکن هستند و از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردارند. همچنین از اتلاف انرژی و سرمای داخل یخچال جلوگیری می کند.
  • در این دستگاه ها از عایق بندی فوم پلی یورتان استفاده شده که توسط دستگاه های اتوماتیک تزریق شده و ضخامت آن ها 7 سانتی متر است.
  • در زیر این محصولات نیز به منظور سهولت در جابه جایی و حمل و نقل آسان تر چرخ هایی تعبیه شده اند.

بررسی ابعاد یخچال ایستاده​

یخچال های فروشگاهی با توجه به سفارش مشتری و همچنین نوع محصولی که قرار است در آن ها نگهداری شود، در ابعاد (60، 70، 120 و 200 سانتی)، طرح ها و تعداد درب های مختلفی (از تک درب تا شش درب) قابل طراحی و تولید هستند.

نکته مهم : ابعاد یخچال نوشابه با توجه به تعداد درب های آن تعیین می شود و طبیعتا با افزایش تعداد درب ها، ابعاد یخچال نیز افزایش می یابد.

نحوه خرید یخچال ایستاده چگونه است؟​

همانطور که گفته شد با توجه به نیاز های مختلف، طرح ها و مدل های مختلفی از یخچال های ایستاده در مجموعه یخچالسازان البرز طراحی و تولید می شود که برای صنف های مختلف قابل استفاده است و خریدار می تواند از میان تنوع محصولات، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند. خریداران عزیز می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند. جهت کسب اطلاعت بیشتر در خصوص نحوه خرید و مشخصات کامل محصولات با کارشناسان فروش مجموعه یخچالسازان البرز تماس بگیرید. شماره تماس ها در صفحه اصلی سایت درج شده اند با ضربه بر روی آن ها به راحتی می توانید تماس حاصل بفرمایید.

قیمت یخچال ایستاده چگونه محاسبه می شود؟​

یخچال ایستاده 60 سانتی

در حالت کلی موارد و عوامل زیادی بر روی قیمت نهایی یخچال ویترینی ایستاده تاثیر گذارند. برخی از این موارد عبارت اند از:

  1. نوسانات موجود در بازار
  2. ابعاد و اندازه
  3. موتور و قدرت موتور
  4. جنس بدنه
  5. نوع عایق بندی
  6. تاج دار و یا بدون تاج بودن
  7. جنس شیشه و ...
از این رو به دلیل تغییر مداوم قیمت ها از ذکر قیمت دقیق معذوریم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست قیمت ها با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.
https://yakhchalsazanalborz.ir/category/یخچال-ایستاده
 

haniaghakhani82

تازه وارد

قیمت یخچال ویترینی

در تعیین قیمت یخچال های ویترینی باید به عوامل مختلفی از جمله تعداد درب ها، جنس بدنه، نوع موتور، تاج دار یا بدون تاج دار بودن آن ها، جنس شیشه ها و نوع عایق بندی باید توجه کنیم.شما عزیزان میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین و حضوری از صنایع برودت دی مارکت انجام داده و در هرجایی از ایران هستید با اطمینان زیاد محصول خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا