بازاریابی پیامکی چیست؟ آشنایی با اس ام اس مارکتینگ به زبان ساده

digitalmarketing

تازه وارد
همه گیری COVID-19 بر میزان زمانی که مصرف کنندگان برای تلفن های همراه خود می گذرانند تأثیر گذاشته است. بسیاری از کسب‌وکارها پیام‌های متنی SMS را به عنوان مؤثرترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان اتخاذ کرده‌اند.

بازاریابی پیامکی چیست؟​

بازاریابی پیامکی از پیام های متنی برای تبلیغ، فروش و تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد متن‌هایی را که در تلفن‌های مشتریان ظاهر می‌شوند، درست مانند پیام‌های ارسالی دوستان، خانواده و همکاران ارسال کنند. بازاریابی پیامکی (https://hamkaransms.com/Blog/whats-sms-marketing-3105/) در اصل پیام‌های متنی فوری هستند و مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند از کسب و کار شما پیامک دریافت کنند یا نه. مشتریان احتمالاً پیام‌های متنی را بیشتر از ایمیل‌ها بررسی می‌کنند و پیام‌های متنی در عرض سه دقیقه بیش از 90% نرخ باز شدن دارند.

از بازاریابی پیامکی برای تسهیل رضایت مشتری استفاده کنید​

بازاریابی پیامکی به شما امکان می‌دهد پیام‌های شخصی‌سازی شده ارسال کنید، که احتمال خواندن آن‌ها بیشتر از ایمیل است. 59 درصد از مشتریان موافقند که ارسال پیامک بهترین راه برای کسب و کارها برای برقراری ارتباط سریع با آنها است و 64 درصد از مشتریان معتقدند که مشاغل باید بیشتر از آنها از پیامک برای تعامل با مشتریان استفاده کنند.

بازاریابی پیامکی نرخ باز شدن و پاسخ بالاتری نسبت به ایمیل دارد​

مردم بیشتر از سایر انواع ارتباطات روی اعلان های پیامک کلیک می کنند. به گفته گارتنر، در سال 2016 پیام‌های متنی 98% نرخ باز شدن (در مقایسه با ایمیل 20%) و نرخ پاسخ 45% (در مقایسه با ایمیل 6%) داشتند. برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیامک باعث می شود که آنها در مورد محصولات شما یا خریدشان به روز شوند.
بازاریابی پیامکی امکان ارتباطات شخصی را فراهم می کند که رضایت مشتری را بهبود می بخشد. گزارشی از Statista می‌گوید که «۹۰ درصد از مشتریان پاسخ‌دهنده پیام‌های شرکت را پیدا می‌کنند که شخصاً مرتبط و آزاردهنده نیستند». با استفاده از یک پلت فرم SMS API، می‌توانید پیام‌هایی را ارسال کنید که بر اساس درک مبتنی بر داده‌ها از علایق منحصربه‌فرد مصرف‌کنندگان و تاریخچه شرکت شما ایجاد شده است.

بازاریابی پیامکی بدون دسترسی به اینترنت به دست مشتریان می رسد​

همه مشتریان شما از رایانه شخصی رومیزی یا لپ تاپ استفاده نمی کنند، اما اکثر آنها صاحب یک گوشی هوشمند هستند. نظرسنجی جهانی مصرف کننده موبایل دیلویت نشان می دهد که مالکیت 91 درصدی تلفن های همراه و 80 درصدی مالکیت گوشی های هوشمند در کشورهای توسعه یافته، در حالی که کشورهای در حال توسعه 90 درصد از مالکیت تلفن همراه و 82 درصد از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. این بدان معناست که شما می توانید با پیامک به مخاطبان گسترده ای دست پیدا کنید.

همین امروز با بازاریابی پیامکی شروع کنید​

اسکات کرومر، مدیر عامل شرکت Flight Vector می گوید که «پیامک آینده است. اگر راه حلی برای ارسال پیامک ارائه نکنید، عقب خواهید ماند.» خوشبختانه، شروع با بازاریابی پیامکی نباید سخت باشد. سامانه پیامکی همکاران اس ام اس مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی پیامکی ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کنند کمپین‌های متنی شخصی‌سازی شده را به راحتی ایجاد و راه‌اندازی کنید.

منبع:
https://mostafaf7j.blog.ir/1400/11/03/whats-sms-marketing
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا