بازاریابی پیامکی رستوران را حرفه ای بیاموزید

digitalmarketing

تازه وارد
بیشتر بازاریابی رستوران‌ها به دنبال جذب افراد جدید است – از دست دادن فرصت برای ایجاد وفاداری با افراد گذشته و فعلی. با استفاده از بازاریابی پیامکی برای رستوران ها از طریق پنل اس ام اس رستوران می توانید روابط ارزشمند و طولانی مدتی با مردم ایجاد کنید. در اینجا راهنمای نهایی نحوه عملکرد آن است. سامانه پیامکی رستوران یک رسانه ترجیحی برای تولید سرنخ است و توسط اکثر رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنل پیامکی رستوران به صاحبان رستوران ها این امکان را می دهد تا هویت برند خود را ایجاد کنند، در اولین فرصت به گروه هدف خود برسند و همزمان برند خود را تبلیغ کنند.

بازاریابی پیامکی برای موارد استفاده در رستوران​

چالشی که رستوران ها دارند این است که مردم وارد می شوند، غذا می خورند، پول می دهند و می روند. فرصت کمی برای ایجاد روابط و دعوت از مهمانان وجود دارد.
اینجاست که پیامک وارد می‌شود. وقتی شماره‌های تلفن را جمع‌آوری می‌کنید، ارتباطی با مشتریان خود دارید که می‌توانید از آن برای افزایش فروش و افزایش ارزش طول عمر مشتری استفاده کنید.
رایج‌ترین روشی که رستوران‌ها با استفاده از شماره تلفن‌ها کسب و کار خود را تکرار می‌کنند، ارسال تبلیغات حساس به زمان است که اغلب منجر به فروش فوری می‌شود.
این یک تاکتیک نسبتا ارزان با پتانسیل ROI بزرگ است. این فقط یک مورد استفاده است. ما همچنین رستوران ها را دیده ایم که از طریق اس ام اس:
  • سفارشات آنلاین را هدایت می کنند
  • وقتی غذا یا میز مشتری آماده است پیامک ارسال می کنند
  • پیکاپ کنار خیابان را مدیریت می کنند
  • مدیریت رزرو از طریق پیامک
  • یک برنامه وفاداری SMS ایجاد می کنند
  • و بیشتر!
ما این موارد استفاده را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد. اما اول، سوال است که چرا بازاریابی متنی از طریق پنل اس ام اس رستوران بسیار موثر است.

مزایای پنل اس ام اس رستوران​

بازاریابی رستوران در چند سال گذشته بسیار پیچیده تر شده است. رقابت در حال داغ شدن است و افرادی که به دنبال پر کردن شکم خود هستند اکنون مجموعه ای از گزینه های ممکن را دارند.
این فقط تعداد غذاخوری ها نیست که افزایش یافته است - انفجاری در تعداد کانال های بازاریابی که برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند، رخ داده است.
اکنون رایج است که رستوران ها خود را در رسانه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو و سایت های نقد تبلیغ کنند. همه این کانال ها مزایای خود را دارند، اما هیچ کدام از مزایای بی نظیر بازاریابی پیامکی سود نمی برند:
  • نرخ باز 98 درصد
  • 36% نرخ کلیک (CTR)
  • نرخ تبدیل 45 درصد
هیچ کانال دیگری وجود ندارد که بتواند همان سطح تعامل را تضمین کند و آن را برای رستوران‌هایی که برای جلب توجه مشتریان رقابت می‌کنند بسیار ارزشمند می‌کند.

چرا رستوران شما نباید از تلفن های شخصی به مشتریان پیامک ارسال کند؟​

چه یک غذاخوری کوچک یا یک رستوران چندمکانی باشید، نباید از تلفن شخصی خود به مشتریان پیامک ارسال کنید. ما این وسوسه را درک می کنیم: وقتی کارکنان به راحتی می توانند مکالمات را از طریق برنامه پیامک تلفن خود انجام دهند، چرا در پنل اس ام اس رستوران سرمایه گذاری کنید؟
  • هنگامی که از تلفن شخصی استفاده می کنید، بینشی از مکالمات بین کارکنان و مشتریان خود ندارید
  • شما نمی توانید از پیامک های انبوه استفاده کنید، از ویژگی های صندوق ورودی مانند الگوها استفاده کنید، یا غذاخوری ها را در فهرست ها سازماندهی کنید.
  • امکان دسترسی چند نفر به صندوق ورودی یک شماره وجود ندارد
به همین دلیل است که شما به یک پنل پیامکی رستوران نیاز دارید که در هر دستگاهی کار کند. این به شما امکان می دهد چندین کاربر اضافه کنید، پیام های متنی انبوه ارسال کنید و از ویژگی هایی استفاده کنید که تیم و عملیات شما را کارآمدتر می کند.
منبع
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا