آموزش صفر تا صد عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ

1sogand

تازه وارد

تعمیر پکیج لورچ در تهران​

پکیج لورچ می‌تواند به صورت همزمان دو کار را با هم انجام دهد. یکی از وظایف آن تامین آب گرم مصرفی و دیگر وظیفه این دستگاه حفظ گرمای محیط به کمک شوفاژ و … می‌باشد. از برندهایی که به دلیل کیفیت مطلوبشان مورد توجه قرار گرفته اند می‌توان به پکیج لورچ اشاره کرد. پکیج ها از آنجایی که یک کالای مصرفی به شمار می‌آیند، به مرور زمان دچار نواقص و خرابی هایی می‌شوند که برای تعمیر آن نیاز به افراد متخصص و ماهر خواهید داشت. تعمیر پکیج و سرویس آن به ویژه تعمیر پکیج لورچ در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است که باید حتما به دست سرویس کار ماهر در این زمینه سپرده شود. بهتر است برای کارآیی و طول عمر بیشتر پکیج خود، به سرویس پکیج به صورت دوره ای توجه لازم را داشته باشید. این مجموعه در زمینه نصب پکیج و تعمیر پکیج با هر برندی آماده اعزام تکنسین می‌باشد. در تمامی نقاط تهران، ایمن سرویس صداقت در جهت رفع این نیاز برخاسته و توانسته است اعتباری بی‌نظیر برای خود کسب کند.



انواع پکیج دیواری لورچ​

پکیج های لورچ در طرح ها و مدل های مختلفی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد تولید شده اند.

پکیج لورچ مدل آدنا​

پکیج لورچ مدل هرما​

پکیج لورچ مدل هیرو​

پکیج لورچ مدل آریان​

پکیج لورچ مدل آرتمن​

تمامی مدل های ذکر شده در ظرفیت های 24000، 28000، 32000 و 36000 در بازار موجود هستند که در صورت مواجه با هر ایراد احتمالی در هر مدلی از پکیج لورچ می‌توانید از تعمیرکاران شرکت ایمن سرویس صداقت درخواست کمک کنید.

مشکلات رایج پکیج لورچ​

پکیج های لورچ امروزه جای تمام آبگرمکن های قدیمی دیواری و ایستاده را گرفته اند و استفاده نادرست از آنها و همچنین عدم سرویس به موقع باعث بروز برخی آسیب ها و اختلال ها در دستگاه شده است که در ادامه برخی از آنها را بررسی می‌کنیم.

  • کم بودن فشار آب پکیج
  • ایجاد سر و صدای ناهنجار پکیج
  • خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • خروج دود از لوله های پکیج
  • نشتی و چکه کردن آب از لوله های دستگاه

چرا پکیج لورچ روشن نمی‌شود؟​

در ابتدا باید از وصل بودن شیر گاز پکیج و برق دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر هر دو صحیح کار می‌کردند پس مشکل از شیر ورودی آب است. عیب یابی پکیج امری تخصصی و حساس است بنابراین توصیه می‌شود اگر در این زمینه مهارت ندارید، تعمیر پکیج را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید. ممکن است خرابی جرقه از یکی از دلایل روشن نشدن پکیج باشد که علت آن مشکل در الکترود پکیج است.

چرا شعله مشعل پکیج لورچ کوتاه است؟​

در زمان کوتاه بودن شعله پکیج، احتمالاً شیر گاز ورودی پکیج بسته و یا نیمه باز است و همچنین امکان دارد فشار گاز ساختمان با افت روبه رو شده باشد که در صورت مشاهده برای رفع آن اقدام نمایید.

گرم نکردن کافی پکیج لورچ​

پکیج به دلیل پایین بودن ظرفیت حرارتی نمی‌تواند رادیاتور ها و ساختمان را به طور مطلوب گرم کند. درباره دلایل گرم نشدن آب پکیج به صورت مفصل در مطلبی جدا صحبت کرده‌ایم.

هواگیری پکیج لورچ​

ممکن است در گاز ورودی به پکیج لورچ هوا وجود داشته باشد که در این صورت دستگاه نیز هوا می‌گیرد و نیاز به هواگیری پکیج خواهید داشت. همچنین در برخی موارد نیاز به باد زدن منبع انبساط پکیج لورچ و یا هواگیری منبع انبساط پکیج لورچ است که حتماً باید توسط یک سرویس کار حرفه ای پکیج لورچ انجام شود.

گرم و سرد شدن پکیج لورچ​

شیر خروجی به رادیاتور ها ممکن است در این شرایط نیمه باز و یا بسته باشد و یا ممکن است مبدل حرارتی توسط رسوبات آب مسدود باشد و همچنین سرویس نکردن و استفاده مداوم از پکیج باعث ایجاد این رسوبات شود. همچنین نقص در سنسور فشار آب پکیج نیز می‌تواند در گرم و سرد شدن پکیج تاثیر زیادی داشته باشد. برای تعمیر سنسور فشار آب پکیج لورچ می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

چرا پکیج لورچ انفجاری روشن می‌شود؟​

عوامل زیادی از جمله تنظیم نبودن فشار گاز، تنظیم نبودن الکترود جرقه زن، کثیفی سر الکترودها، عدم وجود اکسیزن کافی و خرابی مشعل و دوکش می‌تواند باعث شود تا پکیج لورچ به صورت انفجاری روشن شود. برای اطلاع از علت انفجاری روشن شدن پکیج می‌توانید به صفحه مربوط به این مطلب مراجعه کنید.

تعویض فلوسوئیچ پکیج لورچ​

خرابی سنسور گرما و خرابی فلوسوئیچ پکیج لورچ باعث می‌شود که اب مصرفی گرم و سرد شود. اگر شیر آب را باز کردید و به جای آب گرم آب سرد رو به ولرم بود، باید قطعه فلوسوئیچ شما تعویض گردد.

نشتی آب پکیج لورچ​

نشتی آب پکیج لورچ یکی از مواردی است که اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در صورت نشت آب به برد پکیج، باعث از کار افتادن دستگاه شده و شاید باعث ‌شود که دستگاه غیر قابل تعمیر شود. نشتی آب از پکیج لورچ چند علت متفاوت دارد که شامل خرابی شیر اطمینان، شکسته شدن مبدل حرارتی، نشتی پمپ آب و سوراخ شدن لوله‌های ارتباط می‌باشند. برای عیب یابی پکیج لورچ خود می‌توانید با مجموعه ایمن سرویس صداقت برای اعزام یک تعمیرکار ماهر در زمینه تعمیر پکیج تماس بگیرید.

رسوب گیری پکیج لورچ​

عوامل متعددی باعث ایجاد رسوب در پکیج می‌شود که برای از بین بردن رسوب پکیج باید از یک تعمیرکار متخصص کمک گرفت. رسوب گرفتن مبدل های اصلی و ثانویه می‌تواند باعث اختلال در سیستم شود که با یک اسیدشویی پکیج به طور اصولی مشکل پکیج لورچ شما حل خواهد شد. ایمن سرویس صداقت دارای تعمیرکاران ماهر در زمینه اسیدشویی پکیج می‌باشد.

افت بار پکیج لورچ​

افت بار پکیج لورچ نیز می‌تواند باعث بازدهی کم آن شود که علت آن خرابی منبع انبساط پکیج می‌باشد. اگر شیر والف بالای منبع را باز کنید و از آن آب خارج شود، منبع انبساط شما خراب شده و باید تعویض شود. در موارد گفته شده زیر، با بررسی دقیق پکیج خود می‌توانید مشکل پکیج لورچ خود را بیابید.

  • شیر اطمینان فشار خراب باشد.
  • دریچه اتوماتیک تخلیه هوا نشتی بدهد.
  • رادیاتورها و هم‌چنین شیرهای آن نشتی داشته باشد.
  • مسیر هوای رادیاتورها دچار انسداد باشد.
  • گیج فشار مشکلی وجود داشته باشد.

تعمیر یا تعویض برد پکیج لورچ​

بر روی برد پکیج لورچ برخی قطعات مانند رله، آی سی، فیوز و... نصب شده است که اگر زمانی هر یک از این قطعات دچار مشکل شود، باید بعد از تست و بررسی تعویض شود. از آنجایی که برد پکیج بسیار قطعه مهمی است حتما برای تعمیر یا تعویض برد پکیج و همچنین تعمیر و تعویض صفحه نمایش پکیج از متخصصان حرفه ای کمک بگیرید. تعمیرکاران مجموعه ما از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعویض قطعات پکیج استفاده می‌کنند.



قیمت تعمیر برد پکیج لورچ در تهران​

برد پکیج به دلایلی در بازار بسیار کمیاب است و همین امر سبب افزایش قیمت این قطعه شده است. اما به طور کلی برد یک قیمت ثابت دارد و ممکن است مقداری با نوسانات بازار قیمت و هزینه آن بالا و پایین شود اما افزایش قیمت فاحشی نخواهد داشت.

سرو صدای زیاد پکیج لورچ​

در بیشتر موارد پکیج پس از مدتی کار کردن شروع به سر و صدا می‌کند که باعث بهم زدن آرامش محیط می‌شود. باید در این مواقع عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ انجام شود. تا به قطعات دیگر آسیبی وارد نشود. برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت، ابتدا باید قطعات را چک کنید؛ چرا که پس از مدتی کار کردن بعضی قسمت های قطعات ساییده می‌شوند و سر و صدا ایجاد می‌کنند که برای سرویس پکیج لورچ باید آن قطعات را تعویض کنید. یکی دیگر از مواردی که در عیب یابی سرو صدای پکیج لورچ باید به آن توجه شود این است که رسوب پکیج لورچ بررسی شود تا در صورت رسوب گرفتگی، خدمات اسید شویی برای آن انجام شود.

تعمیر و تعویض مبدل ثانویه پکیج لورچ​

رسوبات از مخرب ترین عواملی هستند که پکیج را دچار مشکل می‌کنند. با مشاهده برخی علائم متوجه خواهید شد که پکیج رسوب گرفته و باید اسیدشویی مبدل ثانویه پکیج انجام شود.

  • بوی نامطبوع
  • خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • کم شدن فشار آب پکیج
  • تغیر در درجه پکیج
  • سر و صدای زیاد پکیج
  • رادیاتور گرم نمی‌شود.
  • کم شدن دمای آب گرم حتی در زمان روشن بودن دستگاه
در هر زمانی این موارد را مشاهده کردید حتما سریعاً اقدام به عیب یابی پکیج لورچ خود نمایید. در این زمان تعمیرکاران پکیج لورچ در مجموعه ایمن سرویس صداقت، اقدام به اسید شویی پکیج لورچ و سرویس پکیج می‌نمایند.

تعمیر و تعویض ترمیستور پکیج لورچ​

سنسورها تغییرات را اندازه گیری کرده و آن ها را به سیگنال هایی تبدیل می کنند. عملکرد صحیح سنسور NTC پکیج یا ترمیستور پکیج لورچ از نکات بسیار مهم در پکیج لورچ است. شما می‌توانیدب رای تعویض این قطعه از یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر پکیج لورچ در تهران کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض فلومتر پکیج لورچ​

اگر زمانی که از آب مصرفی استفاده می‌کنید پکیج روشن نمی‌شود و یا حرارت آب گرم مصرفی مدام دچار نوسان می‌شود، به احتمال زیاد فلومتر پکیج لورچ شما معیوب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. مجموعه ایمن سرویس صداقت در زمینه تعمیر و تعویض فلومتر پکیج بسیار تجربه دارد.

سرویس پکیج دیواری لورچ در تهران​

اگر پکیجی بسیار با کیفیت و با دوام است این به این معنی نیست که هیچگاه دچار نقص نخواهد شد. بنابراین یکی از خدماتی که در مجموعه ایمن سرویس صداقت ارائه می‌شود، سرویس پکیج می‌باشد که در این صورت اگر قطعه دچار آسیب شده باشد، عیب یابی و تعمیر می‌شود.

هزینه تعمیر پکیج لورچ​

با توجه به مشکل پیش آمده برای پکیج، هزینه تعمیرات متفاوت خواهد بود. این شرکت سال هاست در زمینه تعمیر پکیج فعالیت می‌کند.که با اعزام تکنسین ها و سرویسکاران در محل آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم است. این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج آماده مشاوره و رفع پرسش شما عزیزان است. در صورت تمایل و استعلام هزینه های تعمیر پکیج می‌توانید با مجموعه ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس دفتر تهران، رسالت، نبش خیابان اسلام پناه

متخصص تعمیرات: ۰۹۱۲۹۲۷۸۸۶۴

کارشناس فنی: ۰۹۱۹۳۷۰۲۰۸۱

دفتر مرکزی 02133800669
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا