آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب

dornaz

عضو انجمن
سایت یوتیوب که سال‌ها پیش توسط گوگل خریداری شد، بزرگ ترین سایت در زمینه اشتراک گذاری ویدئو است که به منبع غنی و بزرگی از ویدئوها تبدیل شده اما مشکلی که در استفاده از یوتوب در کشور ما وجود دارد بخاطر فیلتر بودن آن است که امکان دسترسی آسان به ویدیوها وجود نداشته و برای دسترسی بهتر مجبور هستیم ویدیوها را دانلود کنیم. از طرفی دیگر امکان دانلود از یوتیوب نیز فراهم نیست و باید به کمک ابزار دانلود از یوتیوب ویدیوها را دنلود کنیم. اغلب کاربران می پرسند چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ ابزار دانلود از یوتیوب چیست؟ برای همین تصمیم گرفتیم برای حل چالش دانلود فیلم ازیوتیوب روش های مختلف مثل معرفی سایت دانلود از یوتیوب، انواع برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و سیستم عامل های مک، ویندوز، اندروید و آیفون و همچنین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب را معرفی کنیم. به این صورت به سادگی حتی قادر به دانلود از یوتیوب با کیفیت 4k هم خواهید بود.
چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟
یوتیوب بهترین، جامع ترین و فراگیرترین سرویس اشتراک ویدئو است. این سایت با داشتن رتبه 2 الکسا و با بازدید میلیاردی در هفته، تعداد بی شماری ویدئو در موضوعات مختلف را به کاربران ارائه می کند. برای دانلود هر ویدئو از یوتیوب به سادگی می توانید با زدن روی دکمه دانلود، آن را ذخیره کنید. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از روش های ساده و کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب کمک بگیرید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بودن خرید اشتراک دانلود کنید.
1. دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر
تعداد قابل توجهی از کاربران با استفاده از کامپیوتر و لپ تاب وب گردی می کنند. برای همین تصمیم گرفتیم انواع روش های کاربردی دانلود فیلم از یوتیوب برای کامپیوتر را ارائه کنیم. شما به راحتی می توانید ویدئو را در شبکه های اجتماعی مثل تگرام به اشتراک بگذارید سپس از طریق روش هایی مثل ربات تلگرام دانلود از یوتیوب اقدام نموده و ویدیو را با ربات دانلود کنید یا اینکه با مراجعه وب سایت های دانلود کلیپ از یوتیوب مثل IDM و convert2mp3.club یا Youtubemp4.to اقدام کنند.

2. دانلود از یوتیوب با موبایل اندروید
نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی تا حدودی مشابه روش های دانلود از یوتیوب در کامپیوتر است. با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. هم می توانید از نرم افزارهایی مثل SnapDownloader یا TubeMate کمک بگیرید هم اینکه ربات های متنوعی هم برای دانلود کلیپ از یوتیوب ارائه شده که در تمامی سیستم عامل ها کاربردی هستند استفاده کنید.

3. سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب
این روش به دلیل اینکه نیاز به نرم افزار خاصی ندارد و صرفا با استفاده از مرورگر هم می توانید از آن استفاده کنید، یک روش محبوب است و از بهترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب به شمار می رود. فقط کافی است آدرس ویدیو مورد نظر خود را در آنها قرار دهید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب کار سختی بنظر می رسد چرا که تنها کسانی که دارای اشتراک ماهانه باشند قادر به دانلود کلیپ از یوتیوب هستند. اما این چنین نیست و ابزار دانلود از یوتیوب بسیار زیاد است و روش های متعددی برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد که در این نوشته به آنها اشاره شد.
برای آشنایی بیشتر با روش های دانلود ویدیو از یوتیوب می توانید مقاله ما را مطالعه نمایید.
آموزش دانلود از یوتیوب
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا