آموزش نصب دانلود منیجر در ویندوز

dornaz

عضو انجمن
یکی از پرکاربردترین نرم افزار ها برای کاربران ویندوز و مک؛ نرم افزار مدیریت دانلود اینترنت دانلود منیجر است. این نرم افزار بعترن و کامل ترین نرم افزار برای دانلود کردن انواع و اقسام فایل ها است. از آنجایی که تماشای آنلاین و چند باره ویدئو نیاز به استفاده از اینترنت فراوان دارد و البته اینترنت هم کمی گران است! بهترین کار دانلود است. نرم افزار های زیادی وجود دارند که شما با استفاده از آنها می توانید دانلود کنید. اما الگوریتم استفاده شده در این نرم افزار سبب شده تا با سرعت بیشتری بتوانید فایل ها مد نظر خود را ذخیره کنید.

دانلود نرم افزار دانلود منیجر

در ابتدا توصیه می کنیم از سایت های معتبر این نرم افزار را دانلود کنید. فقط در نظر داشته باشید ک نسخه های غیر اصل دارای مشکلاتی هستند. خوبی را تجربه کرد. همواره بعد از نصب اینترنت دانلود منیجر اعلانی مبنی بر تقلبی بودن شماره سریال دریافت می شود. جهت رفع ارور دانلود منیجر می بایست در خصوص فعال سازی idm اقدام نمایید که در این آموزش به صورت کامل نحوه نصب و فعال سازی دانلود منیجر را تشریح نموده ایم.

پس از دانلود نرم افزار و استخراج آن از فایل زیپ، فایل نصبی را انتخاب رو روی آن دابل کلیک کنید تا صفحه ابتدایی مانند شکل زیر نمایان شود.



قوانین و مقررات این نرم افزار را تایید کنید.



در گام بعدی از مراحل نصب دانلود منیجر روی ویندوز می توانید با انتخاب دکمه Browse محل نصب نرم افزار را تعیین نمایید. همچنین با انتخاب گزینه Create an icon for Idm on desktop یک شورتکات از نرم افزار روی دسکتاپ شما ایجاد خواهد شد. در نهایت با انتخاب دکمه Next به مرحله بعدی بروید.



برای نصب روی ویندوز دوباره Next رابزنید.



در نهایت پس از اتمام فرایند نصب Internet Download Manager روی کامپیوتر با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که می توانید روی دکمه Finish جهت بسته شدن کادر کلیک کنید.



اما پس از این مراحل نیاز دارید که نرم افزار را فعال کنید. در ابتدا پیامی مبنی بر منقضی شدن تا 30 روز برای شما نمایان می شود.



در فایل زیپ، باید فایل Patch را که با پسوند .exe است را انتخاب و اجرا کنید. در پنجره جدید باید گزینه Patch را بزنید.



نمایش پیغام PATCH DONE نشان دهنده این موضوع است که مراحل فعال سازی idm با موفقیت صورت گرفته است.



با انجام این ترفند این نرم افزار بدون انقضا قابل استفاده است.

دانلود ویدئو یکی از پرکاربرد ترین کارها در هنگام وبگردی است. نصب دانلود منیجر و فعالسازی آن روی کامپیوتر می تواند گام موثری در افزایش سرعت دانلود انواع فایل ها بر بستر اینترنت باشد. در حالت عادی امکان دانلود از طریق مرورگر با سرعت نسبتا معمول فراهم است اما در صورت تمایل به دانلود با سرعت بالا می توانید در خصوص نصب اینترنت دانلود منیجر اقدام کنید. برنامه های زیادی برای دانلود ویدئو یا نرم افزار وجود دارد اما اینترنت دانلود منیجر یکی از بهترین و پرکاربردترین آنها محسوب می شود

برای یادگیری دیگر روش ها و ترفندها برای استفاده از این نرم افزار کاربردی از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

آموزش کار با Internet Download Manager در ویندوز
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا