کشک تنقلاتی چیست؟

niloufar

عضو فعال
در سالهای اخیر نحوه تغذیه قشر نوجوان و جوان و استفاده از خوراکی‌های صنعتی و فاقد ارزش غذایی مشکلات بسیاری از جمله فقر آهن، کم خونی، کمبود ویتامین‌ها و املاح، کوتاه قدی، گواتر و چاقی کاذب را به ارمغان آورده است. از این رو تغییر روش تغذیه و استفاده از خوراکی‌های سنتی می‌تواند در کاهش این مشکلات موثر باشد. درواقع این محصول جهت آشتی دادن نسل جوان با محصولات سنتی است. کشک تنقلاتی همان گونه که از اسم آن پیداست می تواند جایگزین مناسبی به جای تنقلات غیر ضروری برای کودکان باشد. کشک، یک ماده فوق العاده مفید برای تامین پروتئین روزانه بدن است. هم چنین نحوه مصرف آن برای تمامی اقشار جامعه از جمله کودکان، سالمندان، جوانان و زنان باردار و شیرده راحت و پرکاربرد می باشد.

به طور کلی محصول کشک تنقلاتی علاوه بر جنبه تغذیه‌ای آن می‌تواند به عنوان یک اسنک تنقلاتی (جایگزین اسنک‌ها، چیپس و .... موجود در بازار) مورد استقبال عامه مردم بدون هیچ گونه نگرانی و معایب در خصوص با استفاده آن قرار گیرد. از طرفی از آن جایی که نسل قدیمی علاقه زیادی به استفاده از محصولات سنتی دارند این نوع محصول یک نوع نوستالژی و یادآور خاطرات لذت‌بخش گذشته است.

بهترین راه نگهداری از کشک، قرار دادن داخل یخچال و درواقع در یک محیط خشک است. سرما از فساد میکروبی و شیمیایی کشک، جلوگیری می‌کند.

کشکام با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، در بسته بندی با پوشش‌های سه لایه، کاملا بهداشتی و غیر قابل نفوذ به رطوبت و آلودگی‌های ثانویه در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا