لیست بهترین فیلم های خارجی جهان

dornaz

عضو انجمن

یکی از سخت ترین و البته شاید جذاب ترین کارهای ممکن هم گرداوری لیست بهترین فیلم های خارجی جهان در 2021 و 2020 و 2019 است چرا که کاربران به دنبال لیست پیشنهادی بهترین فیلم های خارجی جدید دنیا هستند. معرفی 10 فیلم برتر دنیا از بین این همه فیلم جذاب و دیدنی، کار بسیار سختی است. به جز سلیقه افراد، شاید یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن لیست بهترین فیلم های خارجی جهان امتیازی است که توسط سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم ارائه شده است. بهترین فیلم های خارجی جهان بر اساس امتیازات سایت های نقد و بررسی فیلم قابل تفکیک هستند. پس از مطالعه لیست بهترین فیلم های خارجی جهان به سایت های معتبر فیلم مراجعه و در خصوص دانلود 10 فیلم برتر جهان با دوبله فارسی اقدام کنید. بهترین فیلم های جدید و قدیمی سینما و البته ده فیلم برتر تاریخ سینمای جهان در این لیست وجود دارند.
آشنایی با برترین فیلم های دنیا
سالانه بین پانزده تا سی هزار فیلم در سراسر جهان تولید و اکران می شود. سهم سینمای آمریکا (هالیوود) و سینمای هند (بالیوود) حدود 1000 فیلم در سال است. سینمای شرق آسیا نیز هر از چند گاهی فیلم هایی بسیار زیبا مخصوصا در ژانر رزمی و اکشن تولید می کند. پس تلاش کردیم بهترین فیلم های جهان را بررسی و لیستی شامل فیلم های برتر با ژانرهای مختلف ارائه کنیم. سعی کرده ایم در لیست بهترین فیلم های خارجی جهان تمام ژانر ها را پوشش دهیم. از این رو در لیست بهترین فیلم های خارجی جهان از ژانر درام تا ژانرهای وحشت، عاشقانه، علمی و تخیلی فیلم معرفی کرده ایم.

1. فیلم پاراسایت Parasite (انگل)
فیلم پاراسایت که با نام انگل هم شناخته می شود یکی از بهترین فیلم های جهان ساخته شده در سینمای کره جنوبی است و می توان آن را جزء بهترین فیلم های جدید خارجی دانست. داستان فیلم پاراسایت در مورد اتفاقات بین دو خانواده کیم و پارک است. یکی در طبقه پایین جامعه و دیگری در طبقه مرفه جامعه قرار دارد. کی وو عضوی از خانواده فقیر است و به خاطر وضعیت بد مالی از آینده نا امید شده اما می خواهد با نزدیک شدن به یکی از اعضای خانواده مرفه پارک، وضعیت مالی خود و خانواده اش را بهبود دهد.


2. پویانمایی وال ئی WALL-E
یکی از فیلم برتر جهان دوبله فارسی و ماندگارترین ها در ژانر پویانمایی یا همان انیمیشن، فیلم وال ئی است. داستان این پویانمایی در مورد یک ربات آشغال جمع کن به نام وال ای است. سال هاست که زمین خالی از سکنه شده و وال ای وظیفه دارد این پسماند و زباله ها را جمع آوری و سطح زمین را پاکسازی کند. یک بار حین کار مشاهده می ‌کند که یک سفینه فضایی روی زمین فرود می ‌آید و رباتی به نام ایوا از آن خارج می شود که قرار است سطح زمین و نشانه های زندگی و حیات را مورد بررسی قرار دهد.


3. مجموعه فیلم جان ویک John Wick
اگر بخواهیم یک فیلم نوآر با ژانر معمایی و اکشن در چند سال اخیر معرفی کنیم جان ویک، یکی از آن ها است. داستان فیلم جان ویک درباره قاتل مشهور عضو سابق گروه های مافیایی است که قصد بازنشستگی دارد. جان ویک اکنون با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرده و زندگی نسبتا آرامی دارد. کمی بعد از آغاز زندگی مشترک همسر خود را از دست می دهد و مدت زمانی در سوگ همسر داغدار است. یک شب چند جوان شرور (مثل همه فیلم های هالیوودی اشرار روسی هستند ) خودرو او را دزدیده و در پی آن سگ جان را می کشند. این موضوع باعث می شود تا روحیه خشن ویک، جان تازه ای بگیرد.


4. فیلم جنگی نجات سرباز رایان Saving Private Ryan
فیلم نجات سرباز رایان بیشتر به دلیل صحنه پردازی های بسیار طبیعی و واقعی جنگ جهانی مورد تحسین واقع شد. قصه اصلی داستان در مورد یک سرباز به نام رابان است. تصمیم فرمانده این است که او باید به خانه و پیش مادرش برگردد. چرا که سه برادر دیگرش در جنگ کشته شده اند! حالا گروهی ماموریت دارند تا سرباز رایان را نجات داده و از بحبوحه این جنگ سالم به خانه برگردانند.


فیلم های خارجی برتر دیگری هم وجود دارند که می توان آنها را در لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا قرار داد. به جز معیارهایی که در سایت های منتقد فیلم وجود دارد، سلیقه قطعا یکی از پارامترهایی است که باعث خواهد شد افراد به فیلم های مختلف علاقه داشته باشند. بهترین فیلم های خارجی جهان که در این مقاله معرفی کردیم، تنها بخش کوچکی از دنیای فیلم و سریال محسوب می شوند. از این رو ممکن است که در این لیست فیلمی وجود داشته باشد که باب سلیقه شما نباشد.
در صورت تمایل به مشاهده سایر فیلم های قرار گرفته در لیست 30 فیلم برتر جهان نیز می توانید از وب سایت ما دیدن نمایید:
بهترین فیلم های جهان در سال 2019، 2020 و 2021
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا