لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان

dornaz

عضو انجمن
تعداد قابل توجهی از تماشاگران سینما، به فیلم سینمایی اکشن علاقه دارند پس طبیعی است که به دنبال فیلم های اکشن برتر دنیا نیز باشند. چرا که دیدن تمام فیلمهای اکشن و پیدا کردن بهترین فیلم های جنگی جهان کار بسیار زمان بری است. به همین دلیل سعی کردیم لیستی از برترین فیلم های اکشن جهان را لیست کنیم به گونه ای که بهترین فیلم های سینمایی جنگی باشند و علاوه بر آن در لیست بهترین فیلم های اکشن جهان از نظر imdb نیز قرار داشته باشند. برترین فیلم های اکشن و جنگی جهان عمدتا در دهه 90 میلادی و در دهه اول قرن جاری ساخته شده اند. در این دو دهه شاهد اکران بهترین فیلم های اکشن تاریخی و فیلم های جنگی برتر بودیم. چه در حوزه فیلم های جنگی و چه در حوزه فیلم حماسی و تاریخی فیلمهای اکشن متنوعی ساخته شده است.
معرفی بهترین فیلم های اکشن و جنگی
از هر 10 فیلم پرفروش جهان 6 تای آن فیلم اکشن است. این موضوع نشان می دهد که فیلم های اکشن جهان تا چه حد در بین تماشاگران محبوب هستند. در این بین معمولا فیلم های اکشن رزمی در شرق آسیا جزء بهترین فیلم های اکشن دنیا محسوب می شوند. ی توان گفت حداقل 60 درصد فیلم های پرفروش سینما جزء فیلم های اکشن بشمار می روند. اگرچه ساخت فیلم های اکشن و جنگی جهان هزینه بر هستند، اما فروش فیلم های جنگی و فیلم های اکشن هم عمدتا هزینه های ساخت را جبران می کنند. این قبیل فیلم های جنگی و مهیج از دهه 70 میلادی و به علت پیشرفت تصویربرداری مورد استقبال تهیه کنندگان قرار گرفت.
1. فیلم باشگاه مبارزه Fight Club
فیلم باشگاه مبارزه یا باشگاه مشت زنی یک فیلم آمریکایی اکشن است که در سال ۱۹۹۹ به نمایش در آمد. خلاصه فیلم باشگاه مشت زنی به این صورت است که روای شخصیت اصلی داستان زندگی غیر معمولی دارد، به بی خوابی مبتلا شده و زندگی او پر از لحظات تکراری است. به همین دلیل به دکتر مراجعه می کند. اما دکتر به جای اینکه برای او دارو و قرص تجویز کند، او را به باشگاه های مشت زنی شبانه دعوت می کند. حضور او در باشگاه های شبانه، اتفاقات مختلفی را رقم می زند.
2. فیلم مکانیک The Mechanic
مجموعه فیلم مکانیک از بهترین فیلم‌های استاتهام محسوب می ‌شود. جیسون استاتهام که نقش آرتور را دارد یک قاتل حرفه ‌ای کمال گراست که برای کشتن قربانیان خود از سناریوهای بسیار پیچیده استفاده می کند. او در یک سازمان کار می ‌کند که گروهی از تبهکاران بزرگ آن را اداره می ‌کنند و داستان فیلم بیشتر در حوزه فعالیت‌های این سازمان است.
3. آقا و خانوم اسمیت Mr & Mrs Smith
داستان فیلم از این قرار است که دو نفر که قاتلان حرفه ای بوده اند و اکنون استخدام سازمان های خصوصی در آمده اند، به طور مصلحتی و برای اینکه توسط پلیس دستگیر نشوند با یکدیگر ازدواج کنند و با هم زندگی کنند. اما زندگی کردن آنها حوادث مختلفی را برای آنها رقم می ‌زند. آنها پس از مدتی زندگی مشترک در می یابند که باید همدیگر را به قتل برسانند!
4. مجموعه جان سخت Die Hard
جان سخت نیز یک مجموعه فیلم است که در تقریبا سه دهه در صدر بهترین فیلم های اکشن تاریخ محسوب میشد. داستان فیلم در هر قسمت متفاوت است اما معمولاً بروس ویلیس که بازرس پلیس که نیویورک است، در هر قسمت با یک گروه تروریستی در گیر می شود و مجبور می‌ شود با گروه ها و افراد تروریست آن به مبارزه بپردازد.
بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان از نگاه تماشاگران و فیلم های برتر جنگی دنیا از نگاه imdb و سایت های نقد و بررسی فیلم در لیستی تحت عنوان فیلم های اکشن برتر دنیا در این سری از نقد و بررسی ها ارائه شد و 30 تا از فیلم های سینمایی خارجی اکشن و جنگی برتر دنیا را معرفی کردبم البته این لیست 30 تایی از برترین فیلم های اکشن دنیا تنها بخش کوچکی از دنیای فیلم و سریال هستند و قطعا فیلم های جنگی و تاریخی برتر دیگری هم شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را دارند که شاید در این لیست فیلم های اکشن معرفی نشده باشد.
در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل فیلم های اکشن و جنگی برتر جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا