لیست بهترین سریال های دنیا

dornaz

عضو انجمن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن چند قسمت یا چند دقیقه از یک سریال خارجی از ادامه تماشای آن منصرف شده و از انتخاب آن سریال پشیمان شوید. اما وقتی بدانید که سریال هایی وجود دارند که هم از نظر منقدین و هم از منظر مخاطبان و تماشاچیان تحسین شده و به عنوان بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021 و 2020 و 2019 انتخاب شده اند، آن موقع قطعا آن سریال یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. خیلی از افراد دیدن یک سریال خوب را به تماشای یک فیلم سینمایی ترجیح می دهند. معمولا همراه شدن با داستان های مختلفی که در یک سریال اتفاق می افتد جذابیت و کشش بیشتری را برای یک بیننده ایجاد می کند. در این مقاله ما سعی کرده ایم 10 سریال برتر دنیا که به نسبت پر بیننده و جذاب هستند را به عنوان لیست پیشنهادی بهترین سریال های خارجی جهان به شما معرفی کنیم. معیارهایی که برای معرفی بهترین سریال های خارجی جهان در نظر داشته ایم علاوه بر نظر و امتیاز منتقدان و مخاطبان که در سایت های معتبر قرار داده اند، سال انتشار نیز بوده است.
بهترین سریال های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021
این لیست پیشنهادی شامل سریال های برتر بر اساس امتیاز متاکریتیک، سریال های برتر راتن تومیتوز و بهترین سریال های imdb است. در واقع بهترین سریال های خارجی جهان 2019، بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را شامل می شود. سریال هایی که می توانند یک گزینه خوب برای ایام کرونایی تابستان 1400 باشند. خوشبختانه لیست پیشنهادی سریال های خارجی جدید که تهیه کرده ایم بسیار متنوع است افرادی که علاقه ای به خواندن زیرنویس ندارند می توانند نسخه های دوبله شده یا زیرنویس چسبیده سریال را دانلود کرده و تماشا کنند.

1. سریال گیم آف ترونز Game of Thrones
کمتر کسی پیدا می شود که نام سریال فانتزی تراژدی بازی تاج و تخت یا گیمز آف ترونز را نشنیده باشد. یک سریال فوق العاده از HBO که رکورد تعداد بیننده یک سریال در آمریکای شمالی را شکست. داستان سریال گیم آف ترونز روایتگر جنگ قدرت بین خانواده های سلطنتی است. افراد مختلف در خانواده های سلطنتی برای تصاحب قدرت و پادشاهی هفت اقلیم به جنگ و نزاع بین یکدیگر می پردازند. موجوداتی مانند اژدها و زامبی هم بخش تخیلی داستان را تشکیل می دهند.


2. سریال وایکینگ ها Vikings
همانطور که از نام سریال قابل درک است روایت نزاع بین وایکینگ ها و دیگر کشورهای اروپایی مخصوصا انگلیسی ها را شاهد هستیم. وایکینگ ها از قرن 8 تا 11 میلادی در شمال اروپا و منطقه اسکاندیناوی زندگی می کردند و هر از گاهی برای تصاحب کشورهای مختلف اروپایی به آنجا حمله می کردند. 6 فصل سریال وایکینگ ها داستان این جنگ ها را به تصویر می کشد. داستانی که پر از صحنه های وحشیانه و خشونت آمیز و البته خیانت است!


3. سریال حادثه چرنوبیل Chernobyl
بهای دروغ چقدر است؟ این جمله تاثیرگذار ترین و مهم ترین قسمت مینی سریال 5 قسمتی چرنوبیل به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2019 بشمار می رود. این سریال 5 قسمتی باعث شد تا علاقه مندان فیلم به محض پایان سریال بازی تاج و تخت یک شاهکار دیگر از HBO اما این بار از یک کارگردان تقریبا گمنام و بی تجربه در کارهای درجه یک را شاهد باشند. سریال حادثه چرنوبیل انفجار نیروگاه هسته ای چرنوبیل را روایت می کند. پروفسور لگاسف پرتوشناس و دانشمند شیمی، نقش مهمی در مدیریت و کاهش تشعشعات داشت. تلاش برای پاکسازی شهر و مناطق آلوده، اصلی ترین بخش های این سریال خارجی برتر تاریخی است.



اسامی بهترین سریال های خارجی یک لیست ارزشمند و کاربردی برای علاقمندان دنیای فیلم و سریال است. در این مقاله تحلیلی با ویدیوی نقد و بررسی معرفی بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021 و 2020 و 2019 در کنار شما بودیم قطعا گردآوردی اسامی بهترین سریال های جهان نیازمند بررسی امتیازات سریال ها از نگاه کاربران و منتقدین است از همین رو فهرست بهترین سریال های دنیا بر اساس امتیازات سه سایت نقد و بررسی فیلم و سریال یعنی imdb و متاکریتیک و راتن تومیتوز تهیه شده است. رتبه بندی بهترین سریال های جهان بر اساس سایت های نقد و بررسی سریال و فیلم، معیار بسیار مناسبی برای کاربران است تا بتوانند انتخاب هوشمندانه داشته باشند.
در صورت تمایل به آشنایی با سایر سریال های برتر جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
بهترین سریال های خارجی جهان
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا