قیمت کولر گرین 9000 و 12000 و 18000 در ایران بابکو اعلام شد!

iranbabco

تازه وارد
کولر گازی گرین یکی از سری دستگاه های تهویه مطبوع در صنعت تأسیسات است که به دلیل کیفیت بسیار بالا و متمایز بودن کارایی و مدل، انتخابی ایده آل برای اطمینان از هوای دلپذیر محسوب می شد. گروه صنعتی گرین با بهره گیری از متخصصین و نقاط قوت کارآمد و با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک در مسیر تولید و بهره مندی از آخرین فناوری های روز دنیا قادر به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.
اسپلیت گرین(GREEN) مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیاست و طوری طراحی و ساخته شده است که بالاترین عملکرد را با کمترین مصرف انرژی تضمین کند. کولر گازی تولید شده توسط این شرکت به دلیل کیفیت بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بوده و قادر است نیاز بازار داخلی را برطرف کرده و سهم قابل توجهی را در بازار فروش به خود اختصاص دهد.
خرید اسپلیت گرین مقرون به صرفه بوده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، هوای تمیز و خنک را تامین می کند. مدل های تولید شده شامل اسپلیت اینورتر و تروپیکال دیواری، ایستاده و پرتابلل با گارانتی اصلی می باشد.
افرادی که قصد خرید سیستم های تهویه مطبوع نوع اسپلیت را دارند باید به عوامل موثر بر قیمت کولر گازی گرین(GREEN) نیز توجه داشته باشند تا انتخاب مناسبی داشته باشند. اسپلیت گرین با نیروهای هوادهی مختلف برای پاسخگویی به فضاهایی با اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است. البته برای خنک کردن و تهویه اتاق های بزرگ باید اسپلیت با راندمان تهویه بالا تهیه کنیم. به همین دلیل است که به عنوان مثال در مورد امکانات بزرگ مانند فروشگاه ها یا لابی هتل ها از اسپلیت های ایستاده استفاده می شود تا به طور یکنواخت کل محیط را پوشش دهد.
لازم به ذکر است که این مدل از قیمت بالاتری برخوردار است. یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت این محصول، جایگاه برند سازنده گرین(GREEN) است که با توجه به شهرت و موفقیت آن و همچنین مزایایی که دستگاه ارائه می دهد، قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها خواهد داشت. این مزایا شامل گارانتی، خدمات پس از فروش و نصب است. علاوه بر این موارد، طراحان با تجربه گرین از فناوری برای بهبود عملکرد اسپلیت های مختلف استفاده می کنند، یکی از این فناوری ها کیت اینورتر است که قیمت کولر گازی را بالا می برد، البته با توجه به عملکردی که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود قابل توجیه است.
قیمت کولر گازی 9000 گرین
کولر گازی 9000 گرین مدل T1 R410دارای عملکرد به صورت سرمايش و گرمایش، صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی B، برای مساحت 12 تا 15 متر مربع(براساس شرایط)، دارای گاز مبرد R410 و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت گرین 9000 سرد و گرم مدل T1 R410 دارای گرید انرژی B هستند.
قیمت کولر گرین 9000
کولر گازی 9000 گرید B گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 9000 گرین است.
قیمت کولر گازی 12000 گرین
کولر گازی 12000 گرین مدل T1 R410دارای عملکرد به صورت سرمايش و گرمایش، صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی B، برای مساحت 17 تا 22 متر مربع(براساس شرایط)، دارای گاز مبرد R410 و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت گرین 12000 سرد و گرم مدل T1 R410 دارای گرید انرژی B هستند.
قیمت کولر گرین 12000
کولر گازی 12000 گرید B گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 12000 گرین است.
قیمت کولر گازی 18000 گرین
کولر گازی 18000 گرین مدل T1 R410دارای عملکرد به صورت سرمايش و گرمایش، صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی B، برای مساحت 17 تا 22 متر مربع(براساس شرایط)، دارای گاز مبرد R410 و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت گرین 18000 سرد و گرم مدل T1 R410 دارای گرید انرژی B هستند.
قیمت کولر گرین 18000
کولر گازی 18000 گرید B گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 18000 گرین است.
برای مشتریانی که از سیستم های تهویه مطبوع استفاده می کنند، این موضوع زمانی مطرح می شود که کولر گازی گرین(GREEN) ساخت کجاست. محصولات گرین ساخت کشور چین و این برند یکی از برندهای موفق و باکیفیت چینی می باشد. گرین سیستم خنک کننده خود را مطابق با استانداردهای بین المللی و قطعات اولیه درجه یک تولید می کند و ناظران و کارشناسان نیز تمام مراحل تولید کولر گازی را از نزدیک نظارت می کنند. این محصولات بر روی ماشین آلات بر اساس دانش فنی روز ساخته شده و در انواع مختلف برای مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود.
استفاده از فیلتر چند لایه برای تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوا دارد. این فیلتر حاوی ویتامین C برای عملکرد سیستم دفاعی بدن، فیلترهای ضد باکتری و ضد ویروسی با یون نقره، فیلترهای ضد فرمالدئید که ذرات معلق در هوا را با قدرت فیلتراسیون بالا از بین می برد و هوای پاک بدون هیچ گونه آلاینده ای می باشد. این شرکت با استفاده از فناوری اینورتر در تولید و طراحی انواع اسپلیت مصرف انرژی را به کمترین میزان کاهش داده و در نهایت بازدهی خود را افزایش داده است. تمامی مدل های کولر گازی تولید شده توسط شرکت گرین از طرح های مدرن و منحصر به فردی بهره می برند که با قرار دادن در هر فضایی زیبایی آن ها را دو چندان می کند.
منابع:
مشخصات کولر گرین 9000
مشخصات کولر گرین 12000
مشخصات کولر گرین 18000

برای مشاهده جزئیات بیشتر و لیست قیمت کولرهای گرین(GREEN) در فروشگاه ایران بابکو بر روی این لینک کلیک نمایید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا