قیمت کولر ایستاده اورینت 60000 در فروشگاه ایران بابکو

digitalmarketing

تازه وارد
قیمت کولر ایستاده اورینت 60000

کولر گازی ایستاده اورینت 60000 مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. این محصول برای استفاده در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی برای تامین هوای مطلوب طراحی شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میزان صدای بسیار کم یونیت های داخلی و خارجی است. استفاده از قطعات یدکی و مواد اصلی در طراحی این دستگاه باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان آن شده است. این اسپلیت از نوع کم مصرف بوده و مجهز به سطح انرژی A می باشد.
فیلتر استفاده شده در کولر گازی ایستاده اورینت 60000 قابلیت آزادسازی یون های پلاسما را دارد. به این ترتیب با از بین بردن کوچکترین آلودگی، هوای پاک و عاری از هر گونه آلودگی را به محیط اطراف می بخشد. این مدل اسپلیت برای کار در دمای 5- تا 50 درجه سانتیگراد طراحی و ساخته شده است.
قیمت کولر ایستاده اورینت 60000 در وب سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ایران بابکو بسیار ارزانتر از فروشگاه های دیگر است و مقرون به صرفه ترین قیمت کولر ایستاده اورینت 60000 در ایران بابکو(iranbabco.com) عرضه می شود.
کولر گازی ایستاده اورینت 60000 عملکردی مشابه اسپلیت دیواری اورینت دارد. این محصول با ظرفیت بیشتری طراحی و تولید شده است. پنل داخلی به گونه ای قرار می گیرد که می تواند خنک کننده بیشتری را در منطقه وسیع تری ایجاد کند. این دستگاه نیز جزئی از سیستم سرمایشی و گرمایشی دو تکه محسوب می شود. یونیت داخلی که قرار است روی زمین قرار گیرد و یونیت بیرونی خارج از محل نصب شوند. هر دوی این واحدها توسط کویل های مسی به هم متصل می شوند و بنابراین به هم متصل می شوند. به طور کلی، AC هوای گرم محیط را از طریق چرخه گردش می گیرد و آن را از طریق کندانسور یونیت به محیط بیرون باز می گرداند.
گاز مبرد قابل استفاده در کولر ایستاده 60000 اورینت R22 است. این گاز در مقایسه با سایر گازها توانایی ایجاد بادهای خنک تری را در محیط دارد. اما به دلیل برخی آسیب های زیست محیطی کمتر مورد پذیرش دوستداران طبیعت و محیط زیست قرار خواهد گرفت. این کمپرسور واحد از نوع اسکرول است. این کمپرسور مبرد گازی R22 را در سه مرحله فشرده می کند و آن را به اواپراتور دستگاه هدایت می کند.
قیمت کولر ایستاده 60000 اورینت بر حسب توان سیستم گرمایشی و سرمایشی که BTU می گویند تعیین می شود بر این اساس قیمت کولر ایستاده 60000 اورینت در وب سایت ایران بابکو بسیار مقرون به صرفه است با توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی به مشتریانش ارائه می دهد.
کولر ایستاده 60000 اورینت در دسته سیستم های گرمایشی و سرمایشی کم مصرف قرار می گیرد. این دستگاه متعلق به کلاس مصرف انرژی A می باشد که البته عوامل دیگری نیز در مصرف این کولر موثر است. مشابه استفاده از فناوری اینورتر در کمپرسور یونیت، تمیز نگه داشتن کویل و صفحات آلومینیومی در کندانسور و یونیت داخلی، بستن منافذ مانند درها و پنجره ها در هنگام کارکرد کولر، چند بار روشن، خاموش شدن کولر و در روز و شب ممکن است تأثیر داشته باشد. این امر تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق دارد.

قیمت کولر ایستاده 60000 اورینت در ایران بابکو​

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن است. با مراجعه به سایت ایران بابکو سایر مشخصات و اطلاعات قیمت کولر گازی اورینت 60000 ایستاده را به همراه سایر محصولات مشابه با برندهای اورجینال مشاهده نمایید. کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه این دستگاه را به پرفروش ترین محصول در بازار داخلی تبدیل کرده است. با خرید این محصول از فروشگاه بزرگ ایران بابکو می توانید بدون واسطه محصول مورد نیاز خود را با قیمت شرکتی تهیه کنید. در ایران بابکو این شرط رعایت می شود تا به عنوان تامین کننده بتواند محصولات مورد نیاز خود را در بازار به قیمت شرکت و با ضمانت به سه طریق حضوری، اینترنتی و تلفنی ارائه کند.

برای مشاهده قیمت کولر ایستاده اورینت 60000 بر روی این لینک کلیک نمایید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا