قفسه راک چیست و چه کاربردی دارد؟

seodev

تازه وارد
قفسه راک یکی از تجهیزات مناسب جهت انبار کردن انواع محصولات می‌باشد، این قفسه مخصوص کالاهای سنگین و نیمه سنگین می باشد. از این نوع قفسه ها در انبار های صنعتی بزرگ و کوچیک به منظور انبار کردن لوازم صنعتی چون ابزار آلات و مواد اولیه می توان بهره برد.

استفاده از قفسه های راک امکان تردد بین راه روهای انبار را به شما می‌دهد و فضای افقی مناسب خواسته ی شما را ایجاد می کند.

انواع قفسه راک​

  1. قفسه راک سبک
  2. قفسه راک نیمه سنگین
  3. قفسه راک سنگین

اجزای قفسه راک​

قفسه صنعتی راک از یک گوشه و یک صفحه قفسه تشکیل شده است که توسط پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده و به صورت تک ردیفه یا دوتایی در چند طبقه قابل اجرا می باشد. نوع نبشی با توجه به ارتفاع کل سیستم و تعداد طبقات قفسه اصلی تعیین می شود. این نوع قفسه های انبار دارای اجزایی مانند صفحات پشتی و کناری، لبه جلو، ژاکارد، تقسیم کننده، صفحه راهنما و ... هستند.
منبع: https://puckashelf.com/product-category/store/rack-shelf/

تحمل بار قفسه راک

قفسه راک سبک قادر به تحمل بار تا 150 کیلوگرم را دارا می‌باشد، قفسه راک نیمه سنگین قادر به تحمل بار تا 300 کیلوگرم را می‌باشد و قفسه راک سنگین تا وزن 3 تن را تحمل کرده و مخصوص کالا های خاصه سنگین می‌باشد.

ویژگی و کاربرد قفسه راک​

  • کیفیت بالا
  • استفاده بهینه از فضای داخل انبار و چیدمان کالاها از کف تا سقف
  • نظم بخشیدن به کالاهای انبار و چیدمان بهتر
  • دارای استحکام بالا برای کالا های سنگین و حجیم در هر طبقه
  • تنوع بالا در اندازه و رنگ
  • حمل و نقل و نصب آسان و سریع

چه کسانی باید از قفسه های راک استفاده کنند ؟​

قفسه های راک بیشتر در انبار ها مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه شرکت ها، کارخانه ها، انبار داری ها بیشترین خرید را از این محصول دارند. امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه های اجاره و یا بالا بودن ارزش هر متر از انبار ها، مالکان کارخانه ها و انبار دار ها را به این فکر انداخته تا از فضایی که در اختیار دارند نهایت استفاده را ببرند. در واقع می‌خواهند که در کمترین فضا بیشتر محصول را جای داده تا هم در فضا و هزینه های جاری صرفه جویی شود . کارشناسان ما آماده مشاوره و راهنمایی به مشتریان عزیز هستند. تا بهترین پیشنهاد را برای خرید محصولات و تجهیز انبار ها ارائه دهند. همچنین شرکت تحکیم سازان پاکا قفسه آمادگی اعزام کارشناس نصب جهت نصب قفسه راک در تهران و سراسر کشور می باشد.

قفسه بندی انبار چیست و چه مزایایی دارد؟​

همانطور که تهیه مواد اولیه و ابزار مهم است نگهداری و سازماندهی صحیح آن نیز مهم است. با استفاده از قفسه های راک دیگر نگران پیچیدگی در سامان دهی محصولات نخواهید داشت همچنین به علت مقاوم بود این سازه های محکم که اغلب از فلز ساخته شده اند، از سالم ماندن ابزار و محصولات مطمئن خواهید بود.

نکات مهم در هنگام خرید قفسه راک​

اولین نکته در خرید قفسه صنعتی انتخاب جنس آن است قفسه های فلزی از استحکام بالاتری برخوردار هستند. اگر ابزار آلات و محصولات سبک تری دارید می توانید از قفسه های چوبی یا پالت راک استفاده کنید. نکته بعدی در خرید و انتخاب قفسه در نظر گرفتن ابعاد اجناس می باشد تا در ادامه لازم به نصب و جوش دادن قطعات اضافه در قفسه ها نباشد. همچنین فاصله بین ردیف های هر قفسه را باید تعیین کرد تا برای جایجایی محصولات با لیفتراک به مشکل برنخورد. پس از خرید قفسه راک از سالم بودن قفسه ها اطمینان حاصل کنید، کوچکترین آسیب دیدگی یا شکستگی سبب تنها سبب تخریب قفسه خواهد شد بلکه باعث تخریب ابزار و اجناس نیز خواهد شد، بنابراین در صورت مواجه با این مشکل، اقدام به تعمیر آنها نمایید. در نهایت از سنگین شدن قفسه های جلوگیری کنید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا