فال روزانه 9 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 9 آذر 1399​


فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


اگرچه شما امروز جدي تر از گذشته هستيد، ولي بلند پروازي و جاه طلبي‌تان فرصت خيلي خوبي برايتان فراهم مي‌کند. اما اين سخن بدين معني نيست که شما فقط به خاطر رسيدن به چيزهايي که مي‌خواهيد، دوست داريد سخت کار کنيد. با وجود چرخش بهرام يعني سياره فرمانرواي شما و نپتون جادويي اتفاق شگفت انگيزي در شرف وقوع است. اما اين رويداد بيشتر از آن چيزي که فکر مي‌کنيد طول مي‌کشد. ولي شما بايد بدانيد روياپردازي کردن در مورد هر چيزي اولين قدم براي موفقيت است.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


شما امروز مي‌توانيد به اندازه يک فرد قديس صبور باشيد، اما اين دليل نمي‌شود که شما فرد مقدسي باشيد!! شما فقط مي‌دانيد که چه خواسته‌هايي داريد و کارهايي که براي رسيدن به آنها لازم است را انجام خواهيد داد. اگر شرکت کردن در يک بازي طولاني برايتان منفعت دارد، پس آن کاري است که شما بايد انجامش دهيد. فقط مطئمن شوديد افکارتان همان چيزي است که ارزش صبر کردن را دارد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


شما امروز کاملاً روياهاي خود را جدي گرفته‌ايد و از افراد ديگر هم انتظار داريد همين کار را بکنند. اما شايد با عکس العمل‌هاي خيلي به موقع و سريع عمل نکنيد، چراکه اعتقاد داريد فرصتي براي جبران کردن چيزهاي که از دست داده‌ايد داريد. به جاي اينکه از گفتگوهاي احساسي و پرمعني چشم پوشي کنيد، با ايجاد کردن يک تصوير ذهني جذاب به سويشان جذب شويد. فقط يادتان باشد اين گفتگوها واقعي است!



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


شما امروز احساس نمي‌کنيد بار تمام دنيا روي دوش‌هايتان سنگيني مي‌کند! اما يک نفر سعي دارد شما را به اين مسير بکشاند. اگر يکي از دوست‌هاي صميمي‌تان اشتباهي را به دروغ به گردن شما بيندازد، شايد امتحان کردن خود ايده خوبي باشد. اما مشکل اصلي شما اين نيست. شما نبايد به هيچ وجه اجازه دهيد افراد ديگر اعتماد به نفستان را ازتان بگيرند.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


اگر عشق و علاقه شما به مهماني کاهش پيدا کرده نگران نشويد. اين روند زياد طول نمي‌کشد؛ شما در حال پيدا کردن جايگاه خود در زندگي هستيد. حتي اگر امروز کارهاي لذت بخش زيادي انجام نداديد نارحت نشويد، چراکه روزهاي خوش و لذت بخش زيادي پيش رو داريد. با تمرکز کردن و فکر کردن به روزهاي خوش آينده، ذهن خود را از فکر کردن به ناراحتي‌هاي گذشته آزاد کنيد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


اگر شما به خاطر استرس‌هايي که در محل کار با آنها مواجه شده‌ايد عصباني هستيد، بايد بدانيد که اوضاع روند ثابت خود را پيدا مي‌کند. اما اين اتفاق‌ها شور و هيجان خاص خودش رادارد و به اين زودي‌ها تمام نمي‌شود. پس الان چه چيزي اهميت بيشتري دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگي مهم ترين چيز است و استرس‌هايي که با آنها روبرو مي‌شويد کوچکترين اهميتي ندارند. مکاني آرام پيدا کرده تا در آنجا بتوانيد نگرش خود را تغيير داده و آن را بهتر کنيد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


امروز سياره بخت شما يعني ونوس مهارت‌هاي يکنواخت و ثابتي را از کيوان مي‌گيرد و شما را قادر مي‌سازد که با رفتاري محتاطانه آرزوهاي خود را ابراز کنيد. شايد شما از آنها درخواست کمک نکنيد، اما آنها مي‌توانند دقيقا بفهمند که چه مي‌خواهيد. با وجود اينکه بهرام مي‌تواند موفقيت شما را به تاخير بيندازد. اما شما بالاخره به وقت خودش به خواسته‌هايتان مي‌رسيد. فقط فراموش نکنيد که رسيدن به رضايت واقعي ارزش صبرکردن را دارد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


باوجود اينکه امروز به فکر تفريح و خوشگذراني هستيد، ولي فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهاي خيلي زيادي براي انجام دادن داريد و به راحتي نمي‌توانيد همه آنها را تمام کنيد. اما سعي نکنيد کارها را يکدفعه و با هم انجام دهيد. جدي باشيد، زمان کافي صرف کنيد و هر کاري را با دقت انجام دهيد تا مجبور نشويد آن را دوباره انجام دهيد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


بيشتر اوقات انتظار داريم اتفاقات خوب تا ابد ادامه داشته باشند، ولي در واقع اين گونه نيست. اين سخن بدين معني نيست که شما به دردسر مي‌افتيد؛ بلکه انرژي خيلي زياد روزهاي گذشته حالا در حال کمرنگ تر شدن هستند. اگر شما با دقت به زندگي گذشته خود نگاهي بيندازيد، مي‌بينيد که حتي مواقعي که زياد شور و هيجان نداشته‌ايد، عشق هميشه در زنگي‌تان وجود داشته است. پس منتظر نمانيد که اوضاع بهتر شود؛ عشقتان را با کساني که مي‌دانيد شايستگي‌اش را دارند سهيم شويد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


انفجار خيلي شديد احساسي مي‌تواند شما را از خواب غفلت بيدار کرده و چيزهايي که ازشان اجتناب مي‌کرديد را به يادتان بياورد. اما نيازي نيست که همه چيز را براي خود تثبيت کنيد. ميزان آگاهي شما فعلاً براي شروع کار مناسب است. به جاي اينکه يکدفعه اختيار خود را از دست بدهيد بهتر است که اطلاعات خود را فعلاً آشکار نکنيد، سپس فکر کنيد ببنيد زماني که اين اطلاعات را نداشتيد چه کاري انجام مي‌دايد.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


شما امروز زياد دوست نداريد در اجتماع ظاهر شويد، اما اين تمايل شما به انزوا زياد طول نخواهد کشيد. اگر قبلاً براي فعاليت‌هاي اجتماعي انرژي زيادي صرف مي‌کرديد، پس براي انجام دادن کارهايي که ارزشمندند اين گوشه گيري خود را بشکنيد. فعاليت‌هاي اجتماعي را با انديشه و تفکر کردن قاطي نکنيد. هيچ اشکالي ندارد که بعضي اوقات محدوده‌هايي را براي خود تعيين کنيم.



فال روزانه در روز 9 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


شما مي‌توانيد دوباره با روياهاي خود ارتباط برقرار کنيد و بنابراين امروز به خاطر کارهايي که قرار است انجام بدهيد کمتر احساس نگراني مي‌کنيد. شما شايد بيش ازحد محتاط باشيد، اما خوش بيني‌تان هنوز زندگي‌اي که خواهانش هستيد را برايتان فراهم آورده است. شما فهميده‌ايد که در شرايط اقتصادي سخت خوشبختي تان بستگي به خريدهاي بيشتر ندارد. براي اينکه شما هم اکنون در چنين مواقعي به جاي اينکه به پيشرفت حرفه‌اي خود فکر کنيد، وقت‌تان را با دوستاني مي‌گذرانيد که باعث رشد معنوي در شما مي‌شوند.



The post فال روزانه 9 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا