فال روزانه 17 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 17 آذر 1399​


فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


حس تازه اي از آزادي در هوا جريان دارد و شما را قلقلك مي‌دهد كه بادبادك تان را در هوا رها كنيد! اينك زمان آن رسيده كه تصميم بگيريد كه بادبادك تان را نگه داريد و پروازش ندهيد يا اينكه نه، آن را آزاد كنيد. در پايان روز مي‌فهميد كه بالاخره بادبادك تان به هوا خواهد رفت يا نه. نگران اين نباشيد كه ديگران راجع به شما چه فكري مي‌كنند. شما به بهترين نحو ممكن تلاش تان را بكنيد و ببينيد كه به كجا مي‌رسيد.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


اگر چه امروز دوست داريد كه مورد تاييد ديگران باشيد، اما ممكن است ابراز وجود برايتان سخت باشد و زمان فرصت اين كار را به شما ندهد. اما مي‌دانم كه نياز مبرمي ‌به اين كار داريد: در واقع شما همواره ترجيح مي‌دهيد كه راه خودتان را برويد و كاري هم به اين نداريد كه كمي ‌با دوستان و خانواده تان هماهنگ شويد و با نظرات آنها هم آشنا شويد. نگران نباشيد،‌ آنها هنوز هم شما را دوست دارند حتي اگر شما بعضي مواقع خودخواه مي‌شويد!



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


امروز روز خوبي براي تنها ماندن در خانه نيست. بايد بيشتر با مردم بجوشيد تا بتوانيد ابراز وجود كنيد و با آنها رابطه متقابل داشته باشي . دوستان شما، بهتان علاقه دارند و سعي مي‌كنند امروز با شما زمان خوشي را بگذرانند. پس امروز نيازي به برنامه ريزي براي كار نخواهيد داشت. بهتر است كار را تعطيل كنيد‌ و در خانه بمانيد. لحظه حال را غنيمت بشماريد و با كساني كه شما را دوست دارند وقت بيشتري بگذرانيد. از زندگي لذت ببريد!



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


امروز كارهاي زيادي داريد كه بايد انجام دهيد و به همين خاطر نمي‌توانيد براي در خانه ماندن توجيه و بهانه بياوريد. حتي اگر ترجيح دهيد كه يك سري از كارهاي شخصي تان را انجام بدهيد، ‌باز هم در كنار آنها مجبوريد كه به كارهاي ديگري هم بپردازيد. شما معمولا روزهايي را كه بايد وقت زيادي را براي كار كردن بگذاريد و در آن روز پر تحرك باشيد دوست نداريد، اما من براي شما راه حلي دارم! سعي كنيد در كنار كار،‌ با تمرينات و مراقبه‌هاي آرامش بخش خستگي كار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هديه كنيد.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


زمان آن رسيده كه شخص دلنشين و مهرباني به زندگي شما وارد شود، چون سياره شما، ونوس مهربان به هفتمين خانه روابط شما وارد شده است. اگرچه ممكن است در اين رابطه بعدها، فاصله عاطفي اي ايجاد شود و شما نياز خواهيد داشت كه در اين بين فرصت‌هايي را به جا بگذاريد و همه پل‌هاي پشت سر خود را خراب نكنيد. وگرنه همه فرصت‌ها را براي برقراري رابطه دوباره از دست مي‌دهيد.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


شما خيلي دوست داريد به رابطه اي كه كه اكنون با كسي داريد، شدت ببخشيد ولي اگر اين اتفاق نيفتاد بدتان نمي‌آيد يك رابطه جديد با فرد ديگري آغاز كنيد كه فراتر از يك رابطه سطحي باشد. خوشبختانه، آرزوهاي شما تحقق مي‌يابد، دليل آن هم اين است كه در اين كار اراده اي آهنيني داريد كه منجر به ايجاد يك رابطه جديد مي‌شود كه هر دو طرف از آن سود مي‌برند. اما تلاش بيخودي نكنيد، به جاي اينكه طرف مقابل را مجبور كنيد كه به شما نزديك شود اجازه دهيد خودش با ميل و رغبت به طرف شما بيايد.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


تمايل شما براي داشتن يك رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت مي‌يابد. حتي اگر به كسي علاقمند هستيد و او را زير نظر داريد، اما بايد بگويم كه او گرفتار تر از اين است كه بخواهد براي عشق شما سرش را خلوت كند و با شما باشد، حتي اگر عشق شما يك عشق واقعي باشد. توان تان را براي يك عشق خيالي و غير واقعي نگذاريد، بلكه فرصتي را هم براي ابداع يك كارهنرمندانه صرف كنيد. برنامه ريزي لازم نيست، يك كار بداهه و خودجوش بهترين كار است.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


شما درصدد ايجاد يك رابطه جديد در خانه و بين اعضاي خانواده تان هستيد از آنجا كه ونوس مهربان وارد خانه چهارم روابط شما شده است. اما اين به معناي اين نيست كه تصميم گرفته ايد بقيه عمرتان را در خانه بگذرانيد . بلكه درباره اين است كه همينطور كه در كار و نقش اجتماعي تان موفقيت كسب مي‌كنيد،‌ در اوقاتي كه زمان فراغت تان محسوب مي‌شوند و مربوط به خودتان است در كنار خانواده از آن لذت ببريد.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


امروز دوست داريد كه ماجراجويي كنيد؛ حتي اگر يك ماجراجويي كوچك باشد، پس به هر پيشنهادي كه دوستان تان داشته” نه” نمي‌گوييد .متاسفانه، اين جور كه شما داريد پيش مي‌رويد به دردسر مي‌افتيد،‌ مخصوصا اگر كاري بكنيد كه درباره آن خوب فكر نكرده باشيد. لحظاتي به اين فكر كنيد: كاري راكه داريد انجام مي‌دهيد به سود شما خواهد بود يا ضررتان، يا اينكه از اعتبار شما كم خواهد كرد. پس عاقبت انديش باشيد!



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


شما به دنبال اين هستيد كه امروز در خانه كمي ‌خودتان را سرگرم كنيد. همان قدر كه از بيهودگي و بي حوصلگي فراري هستيد، اما نمي‌خواهيد كه كه انرژي تان را تلف كنيد براي اينكه دنبال كاري براي انجام دادن بگرديد. با داشتن ونوس در دومين خانه پول شما، زمان مناسبي است سعي كنيد به طور -حتي- شبانه روزي در زندگي خود پيشرفت كنيد،‌ مخصوصا اگر ارزش شخصيتي شما را بالا ببرد.



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


ونوس دوست داشتني گرماي تازه اي به زندگي شما مي‌بخشد و چند روزي در خانه تان خواهد ماند. الان زمان بسيار خوبي براي تغييرات شخصي است. فكركنيد كه مدل مويتان را عوض كنيد يا اينكه چند دست لباس جديد بخريد- هر چيزي كه اشتياق شما را به داشتن يك چيز جديد ارضا مي‌كند. اما اين فقط درباره تغيير ظاهرتان نيست، پس از اين نترسيد كه آيا ديگران شما را تاييد مي‌كنند يانه، اجازه دهيد كه آنها بدانند كه چه مي‌خواهيد حتي اگر موافق شما نباشند. اين زندگي شماست، مگر نه؟



فال روزانه در روز 17 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


فکر کردن به روش‌هاي جديد براي اينکه دوستي‌هاي اخيرخود را بهتر کنيد لزوماً بدون فايده خواهد بود، با اين حال يک ايده منطقي است. متاسافانه وقتي مراحلي را تجزيه و تحليل مي‌کنيد که براي رسيدن به مقصودتان بايد آنها را بگذرانيد، ظاهرا نااميدي به سراغتان مي‌آيد. به جاي اينکه به خودتان سخت بگيريد، در انتظارات و توقعات خود تجديد نظر کنيد. در اين صورت بيشتر از آن چه فکرش را بکنيد به رضايت خواهيد رسيد.



The post فال روزانه 17 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا