فال روزانه 19 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 19 آذر 1399​


فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


براي مدتي بازي و تفريح را رها كنيد؛ در اين روزها كارهاي مهمتري داريد كه بايد آنها را انجام دهيد و زمان هم به سرعت مي‌گذرد. خوشبختانه، شما آماده هستيد كه كارهاي لازم را به خوبي انجام دهيد، اگرچه كمي‌ آن را به عقب مي‌اندازيد. افسوس نخوريد كه زماني براي خوشي و بازي در اين روزها نداريد، اما من به شما روزهاي خوب و شادي را نويد مي‌دهم كه قبل از تعطيلات به استقبال شما خواهند آمد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


‌اگر شما تا امروزآدمي‌ بوديد كه براي بدست آوردن رضايت ديگران هر كاري كه مي‌توانستيد برايشان مي‌كرديد، الان زمان آن رسيده كه كمي‌هم به فكر خودتان باشيد. خوشبختانه، ماه بار ديگر به نشان شما آمده تا دنيايتان را از شادي و نشاط پر كند. در اين روزها ماه مهربان سعي مي‌كند دنيايي نو برايتان بسازد كه در آن روابط عاشقانه زيبا و عميقي وجود دارند. پس امروزانرژي تان را هدر ندهيد،‌ و با ذهني آسوده به كارتان برسيد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


امروز ماه وارد دوازدهمين خانه شما مي‌شود، يعني زندگي شخصي شما؛ در اين روزها احساس مي‌كنيد كه كمي‌ نياز به آرامش در دنياي شخصي و خصوصي خود داريد پس زندگي اجتماعي را براي مدتي رها مي‌كنيد تا با خودتان تنها باشيد. ممكن است بعضي از اطرافيان شما را دست انداخته و شما را مردم گريز بخوانند، وحشت زده نشويد. آنها فقط درك نمي‌كنند كه شما قبل از اينكه بخواهيد دوباره كاري انجام دهيد و به اجتماع بازگرديد كمي‌هم نياز به آرامش و تقويت روح و روان خود داريد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


‌ورود ماه به ثور لذت جو ممكن است اين طور نشان دهد كه شما را از حمايت خرچنگ بازمي‌دارد. معمولا، شما مي‌خواهيد كه شاد و با نشاط باشيد و دوست نداريد كه هچ چيز مانع شما براي رسيدن به شادماني باشد. حتي اگر ترجيح مي‌دهيد كه در خانه باشيد جامعه به شما توجه كرده و خوشي و شادماني را برايتان به ارمغان خواهد آورد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


امروز بيشتر از روزهاي قبل درگير كار و فعاليت‌هاي شغلي خود هستيد چون ماه وارد دهمين خانه كار و شغل شما شده است. شما مي‌دانيد چه مي‌خواهيد و بسيار مصمم هستيد كه مي‌توانيد نقشه‌هاي خود را جامه عمل بپوشانيد. اما مواظب باشيد، اگر بخواهيد كه سر سخت باشيد و لجبازي كنيد، موانعي بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاكتيك‌هايتان را عوض كنيد تا شرايط تغيير كند. انعطاف پذيري به شما كمك مي‌كند تا در مسير موفقيت پيشرفت كنيد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


بازگشت ماه به ثور به شما يادآوري مي‌كند كه بايد راه تازه‌اي براي رسيدن به جنبه عملي زندگي پيدا كنيد. يعني راهي بيابيد كه بتوانيد برنامه‌هاي خود را عملي كنيد؛ فكر شما پر از ايده‌هاي ناب و عالي است. بعضي از آنها شدني است و بعضي هم نه! اما شما توانايي اين را داريد كه ايده‌هاي زايد و غيرضروري را دور ريخته و توجه خود را روي آنهايي بگذاريد كه مي‌دانيد اثر درست مي‌دهند و عملي مي‌شوند. تنبلي نكنيد، اين فرصت بسيار مهمي‌است كه نبايد آن را از دست بدهيد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


اكنون ماه دارد از ثور مي‌گذرد- نشان‌هاي ديگر ونوس باشخصيت- شما نياز داريد كه اين روزها يك رابطه عميق و پايدار داشته باشيد. اما اين معجزه امشب بوقوع نمي‌پيوندد؛ شما بايد به فعاليت‌هاي بدني و روحي خود ادامه دهيد. با جذابيت‌هاي ظاهري و سطحي تمركزتان را از دست ندهيد. منتظر يك عشق واقعي باشيد!



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


ديگران ممكن است كاري كنند كه شما امروز احساس كنيد كه داريد ديوانه مي‌شويد، مخصوصا اگر خيلي كند حركت كنند. به نظر مي‌رسد كاري از دست شما بر نمي‌آيد. متاسفانه، شما از وقت تلف كردن خوشتان نمي‌آيد و از اينكه منتظر كسي بمانيد متنفر هستيد. چند نفس عميق بكشيد تا كمي ‌آرام شويد. مطمئن باشيد فردا همه به چيز به روال عادي خود خواهد بازگشت.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


تنها كاري كه امروز مي‌توانيد بكنيد تا بتوانيد كار خودتان را بكنيد اين است كه از بحث و مجادله درباره احساسات تان اجتناب كنيد. اگر براي اينكه بگوييد چه مي‌خواهيد تحت فشار هستيد اين ممكن است احساسات شما را برانگيخته كند كه در آخر منجر به درگيري خواهد شد. اما الان بهتر است كه ايده‌هاي عالي خود را نگه داريد تا بعدا درباره چگونگي عملي شدن آنها صحبت كنيد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


اكنون ماه با زمين هر دو در نشان شما هستند، حركت او از پنجمين خانه خلاقيت مي‌تواند به شما آن حمايتي را كه نياز داريد بدهد. برگشتن به اصول اساسي مي‌تواند استراتژي حساسي باشد و مي‌توانيد پايه‌هاي اين كار را طي هفته‌هاي آينده بريزيد. هر چه شما زندگي را راحت تر بگيريد، فردا باز برايتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاري كه براي تغييربه آن مي‌دهيد او را متحول خواهد كرد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


ورود ماه به ثور پايدار موجب مي‌شود كه انديشه‌هاي دروني شما تقويت شده ، و اين سياره از خانه چهارم شما در حال گذر است.اما اين مي‌تواند موجب شود كه پريشاني شما تشديد شود و شما با ماندن در طبيعت عاطفي‌تان نمي‌توانيد هميشه آرامش داشته باشيد. به ياد داشته باشيد كه الان لازم نيست كه اقدام خاصي انجام دهيد. راه حل اين است كه در ذهن تان گذشته را زير و رو كنيد تا بتوانيد چيزي پيدا كنيد كه براي لحظه حال مفيد و چاره ساز باشد.



فال روزانه در روز 19 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


اقامت ماه در سومين خانه شما يعني محيط اطراف‌تان يك موهبت است چرا كه بخشي از زندگي شما را آرام مي‌كند. بعضي چيزها ممكن است در طي هفته هاي گذشته بسيار پيشرفت كرده باشد و باز هم ممكن است خارج از كنترل شوند. خدا را شكر، الان به نظر مي‌رسد همه چيز تحت كنترل باشد و اگر شما درگير ناخواسته درگير مسئله‌اي شديد مطمئن باشيد كه به زودي تمام مي‌شود. اميدتان به خدا باشد!



The post فال روزانه 19 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا