فال روزانه 10 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 10 آذر 1399​


فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


همان شخصي كه ديروز سر راه شما ايستاده و مانع شما بود، ممكن است امروز مانند بهترين حامي‌شما عمل كند. انرژي تان را در سعي براي فهميدن اينكه ماجرا چيست تلف نكنيد. فقط حمايتي را كه در گام‌هاي پيش رويتان لازم خواهيد داشت، از كسي كه به شما مي‌رساند قبول كنيد. اين عمر شماست، سعي كنيد جنبه‌هاي درك و شناخت خود را تقويت كنيد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


اگرچه ماده اردك‌هاي معروف شما همه به صف ايستاده‌اند، به نظر مي‌رسد دارند آن را در فاصله انجام مي‌دهند. اين معني اين كه شما بايد تا رسيدن به موفقيت صبر داشته باشيد،‌ اما بالاخره مي‌دانيد كه آن در راه است. شما به مقداري كه باور داريد از زندگي جايزه بدست مي‌آوريد، اما مزاياي غير مادي آن را نيز از نظر نيندازيد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


آنچه كه شما را اخيرا عقب نگه داشته بود تغيير خواهد كرد به طوري كه زياد طول نمي‌كشد كه مشكل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگيزي، موانع از شما نشئت مي‌گيرند. حتي اگر از بيرون هم موانعي بر سر راه شما معلوم باشد. ولي سعي نكنيد در جست و جوي و كنكاش فيلسوفانه براي درك آنها غرق شويد. كارهاي زيادي هست كه بايد انجام شوند. افكارتان را به وسيله كنترل اعمال تان زير نظر بگيريد. محدود كردن فعاليت‌هاي غير اصلي مي‌تواند به سرعت روزتان را به مسير خود بيندازد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


فرشته نگهبان شما امروز ممكن است به صورت يك انسان بر شما ظاهر شود، حتي ممكن است به ظاهر دوست نزديك‌تان در بيايد. زماني كه كسي براي شما خبرهاي خوبي مي‌آورد نيازي نيست كه به چگونگي ماجرا بخواهيد پي ببريد، پول غيرقابل انتظار يا يك دعوت براي يك شب خيلي خاص. فقط مطمئن شويد كه آنقدر باهوش هستيد كه دعوت را قبول كنيد قبل از آنكه اين فرصت از دست برود.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


شما مي‌توانيد امروز بدترين دشمن خود باشيد به خاطر اينكه خيلي سخت است كه عقيده محكمي ‌را درباره كار كه در تمام طول آخرهفته طول كشيده است كنار بگذاريد. معمولا، آن باعث مي‌شود تا پي در پي تلاش كنيد و براي مشكلات پيچيده و دشوار راه حل بيابيد. اما حالا، زيركانه‌تر اين است كه نيازتان را كنترل نكنيد تا به آخرين حقيقت پي ببريد و اگر چه اين ممكن است نظريه بسيار ساده‌اي باشد، اما شادي قسمتي از ذهن است كه به وسيله افكار خلق مي‌شود، پس مي‌توانيد بوسيله كنترل بر دنياي ذهن‌تان راه حل وقعي را پيدا كنيد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


شما ممكن است امروز مانند ديگران تابع اميال‌تان نباشيد. اين به خاطر اين است كه شما به روش آزمون و خطا كه واقع بينانه باشد، اعتقاد داريد. اما از خود انگيختگي نترسيد كه اين مي‌تواند منجر به شادي بيشتر در زندگي شما شود. به خودتان اجازه آرامش بيشتر بدهيد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


موقعيت شما در خانه به نظر مي‌رسد هر روز بهتر مي‌شود يا، شايد، فرصتي براي شما بوجود مي‌آيد كه زخمي ‌از خانواده را التيام ببخشيد، مخصوصا اگر شما اخيرا درگير يك درگيري عاطفي شده باشيد. شما واقعا نيازي به آوردن توجيه براي كاري كه بايد انجام مي‌داده‌ايد و نداده‌ايد، نداريد. درواقع زماني نداريد كه بتوانيد در لحظه حال، كارها را انجام دهيد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


امروز روزي است كه مي‌توانيد همه آن را در اختيار داشته باشيد. اگر شما برنامه ريزي كرده بوديد كه با خانواده‌تان در خانه استراحت كنيد، مي‌توانيد اين كاررا بكنيد. اگر مي‌خواستيد كه با دوست‌تان كاري انجام دهيد،‌ اين نيز ممكن است. يا مي‌توانيد تكاليف تعيين شده‌اي را كه هنوز تمام نكرده‌ايد به پايان ببريد. اگر چه ممكن است شما روزتان را در اولويت قرار دهيد، خوشبختانه نيازي نداريد كه كه يك چيز را به جاي همه چيز انتخاب كنيد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


شما ممكن است اخيرا از يكسري آدم‌ها عقب نشيني كرده باشيد، اما مديريت كردن موقعيت با ظرافت به شما درك دوباره‌اي از اعتماد به نفس مي‌دهد. اكنون، بيشتر از هميشه، شما مي‌توانيد كاملا از خودتان خشنود باشيد. اما خودتان را بالاي يك ستون نگذاريد، شما يك بار از آنجا شروع كرده‌ايد، ممكن است خيلي سخت باشد كه دوباره به عقب برگرديد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


كار سخت شما تا تسويه حساب كردن ادامه خواهد يافت، اما ممكن است امروز پورسانت خود را بگيريد و فقط اجازه دهيد كه حوادث راه خود را ادامه دهند. ممكن است شما فقط نياز داشته باشيد كه از وظايف‌تان فاصله بگيريد تا زماني را ايجاد كنيد تا يك موقعيت جديدي براي زندگي خود ايجاد كنيد. خوشبختانه، لازم نيست خودتان را به خطر كارهايي كه بايد انجام دهيد و كارهايي كه نبايد انجام دهيد از پا درآوريد. شما خوب هستيد اگر فقط راه خودرا برويد.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


ممكن است امروز در حالي كه نشسته‌ايد و براي آينده‌تان برنامه ريزي مي‌كنيد به نظر برسد كه دچار گوشه گيري و انزوا شده‌ايد. كاري را انجام دهيد كه كه شما را كمك كند كه به ذات خود برسيد، مانند دعا كردن،‌ قدم زدن در طبيعت يا گوش كردن به يك موسيقي الهام بخش. اما براي اينكه به ديگران توضيح دهيد كه مشغول چه كاري هستيد از راه خود خارج نشويد. اين توصيه‌اي براي رسيدن به موفقيت نيست، بلكه درباره پرورش روح است.



فال روزانه در روز 10 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


ممكن است امروز در حالي كه نشسته‌ايد و براي آينده‌تان برنامه ريزي مي‌كنيد به نظر برسد كه دچار گوشه گيري و انزوا شده‌ايد. كاري را انجام دهيد كه كه شما را كمك كند كه به ذات خود برسيد، مانند دعا كردن،‌ قدم زدن در طبيعت يا گوش كردن به يك موسيقي الهام بخش. اما براي اينكه به ديگران توضيح دهيد كه مشغول چه كاري هستيد از راه خود خارج نشويد. اين توصيه‌اي براي رسيدن به موفقيت نيست، بلكه درباره پرورش روح است.



The post فال روزانه 10 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا