عوارض اسپری تأخیری برای زنان و آقایان و نکات مراقبتی

hamyar

عضو فعال
یکی از مشکلات برخی زوجین، زود انزالی است که برای رفع آن از اسپری های تاخیری استفاده می شود، اما ممکن است این سوال برای خانم ها پیش آید که آیا اسپری تاخیری باعث عفونت زنان می شود؟ بله امکان دارد استفاده از اسپری تاخیری باعث بروز برخی مشکلات شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

رابطه جنسی بخشی از زندگی هر انسان است که باید زوجین در تلاش باشند که رابطه ای با کیفیت برای یکدیگر رغم بزنند تا به اوج لذت برسند، زیرا که رابطه جنسی یکی از مهم ترین اصول برای داشتن یک زندگی پایدار است که امکان دارد در برخی اوقات مشکلاتی پیش آید که از کیفیت رابطه جنسی زوجین بکاهد.

عوارض اسپری تأخیری برای زنان​

پیش از آنکه در خصوص عوارض اسپری تاخیری برای زنان مطالبی را ارائه دهیم شاید بهتر باشد توضیحی کوتاه راجع به اسپری تاخیری داشته باشیم، در واقع اسپری تاخیری یک داروی برای بی حسی است و موجب انسداد راه های انتقال پیام عصبی می شود که در این مورد برای آقایان موجب می شود که پیام های عصبی دیرتر از مغز به آلت تناسلی ارسال شود و مرد، با تأخیر نسبت به حالت عادی انزال را تجربه کند.

اما در حالت کلی استفاده از اسپری تاخیری در دراز مدت ممکن است برای برخی از افراد عوارضی به همراه داشته باشد. اولین مورد به وجود آمدن آلرژی پوستی برای مرد است که موجب ایجاد قرمزی و کهیر خواهد شد.

ایجاد بی حسی در اندام تناسلی​

یکی از مواردی که ممکن است برای خانم ها در این مورد بسیار پیش می آید به وجود آمدن بی حسی در اندام تناسلی خانم ها است که موجب می گردد به ارگاسم رسیدن برای خانم ها به تعویق افتد. راه حل کردن این مسأله شستن آلت تناسلی با آب و صابون پیش از برقراری رابطه جنسی است.

حساسیت رحم​

هرچند بسیاری معتقدند که حساسیت رحم در اثر استفاده از اسپری تأخیری بسیار جدی است اما در صورتی که اسپری به درستی و فقط در نواحی کلیتوریس و لابیا استعمال شود، احتمال نفوذ آن به مجراهای داخلی بسیار کم است و مشکلی ایجاد نمی‌شود. اما در صورت اسپری کردن مستقیم ماده تأخیری به داخل واژن، می‌تواند به رحم رسیده و حساسیت ایجاد کرده و در نتیجه رحم نیز دچار عفونت شود.

آیا اسپری تأخیری برای باردار شدن ضرر دارد؟​

برخی از تحقیقات در دست بررسی که هنوز اثبات نشده‌اند بیان می‌کنند که اسپری های تاخیری موجب ضعیف شدن اسپرم ها می شود و ضعیف شدن اسپرم برابر است با بی حرکتی و ناتوانی در رفتن به سمت تخمک ها، بر همین اساس زمانی که اسپرم ها به تخمک ها نرسند لقاحی نیز انجام نمی گردد و ممکن است در طولانی مدت نیز موجب ناباروری در مرد شود. البته این اثر می‌تواند موقتی باشد.

به همین دلیل توصیه می‌شود زوجینی که قصد بارداری دارند در طول مدت اقدام به بارداری از اسپری تأخیری استفاده نکنند اما برای سایر زوجین از این نظر مشکلی ندارند.

delay-spray.png

نحوه استفاده از اسپری تأخیری برای خانم ها و آقایان​

جهت استفاده از اسپری تاخیری باید به نکات زیر توجه داشته باشید و سپس با توجه به مراحل زیر اسپری را استفاده نمایید:
  • قبل از استفاده از اسپری تاخیری توصیه می شود آلت تناسلی را با آب و صابون شستشو دهید، این کار به دلیل جذب بیشتر اسپری در پوست است.
  • پس از شستشو آلت را خشک کرده و سپس اسپری تاخیری را به قسمت کلاهک آلت تناسلی اسپری کنید.

نکات مهم در نحوه استفاده اسپری تاخیری​

1- بهتر است در فاصله 10 سانتی متری اسپری تاخیری را به آلت تناسلی اسپری نمایید.
2- به مقدار 2 الی 3 پاف بر قسمت کلاهک آلت و بخش زیرین کلاهک اسپری نمایید.
3- با توجه اینکه در مقدار جذب هر نوع پوستی تفاوت هایی وجود دارد بهتر است اسپری کردن اسپری تاخیری 4 الی 6 ثانیه به طول بینجامد و در این صورت معمولا بعد از 5 دقیقه دارو اثر خواهد کرد و رابطه جنسی 15 الی 20 دقیقه بعد صورت گیرد، معمولا اگر چند بار از اسپری تاخیری استفاده نمایید مدت زمان بی حسی و تاخیری تشخیص داده خواهد شد.
4- توصیه می شود محل اسپری شده را کمی ماساژ دهید تا به خوبی اسپری جذب پوست گردد.
5- بهتر است از ابتدا با مقدار دوز کمتری استفاده از اسپری های تاخیری را شروع کنید.
6- پس از استفاده از اسپری حتما دستان خود را بشویید و پیش از برقراری رابطه جنسی آلت خود را چندین بار با آب و صابون شستشو دهید تا دچار حساسیت ها و عوارض آن نشوید.
7- از اسپری کردن دارو بر روی بیضه ها و درون مجاری خودداری نمایید.

سایت منبع: /https://faanistore.com
 

پیوست ها

  • delay-spray.png
    delay-spray.png
    484.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش توسط مدیر:


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا