شناخت جدیدترین هتل ۵ ستاره مشهد

شناخت جدیدترین هتل ۵ ستاره مشهد

سوئیت 2 تخته هتل نوین پلاس مشهد


اگر دوست دارید در یک هتل ۵ ستاره تازه تاسیس اقامت داشته باشید، هتل نوین پلاس مشهد یک انتخاب ایده‌آل است. این هتل جذاب دارای امکانات و خدمات لوکس بوده و به دور از شلوغی شهر قرار دارد. از طرفی هتل نوین پلاس در نزدیکی مناطق ییلاقی مشهد بوده؛ از این رو بسیار پرطرفدار شناخته شده است. بیایید بیشتر با این هتل مدرن و مجهز آشنا شویم.

درباره هتل نوین پلاس مشهد​

هتل لوکس نوین پلاس مشهد در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده و یکی از مجهزترین هتل های پنج ستاره این شهر است. نوین پلاس یک هتل ۷ طبقه با ۱۰۳ واحداقامتی مرتب و تمیز است. هتل نوین پلاس مشهد در حومه شهر واقع شده؛ ولی برای دسترسی راحت مسافران گرامی به حرم مطهر رضوی سرویس رفت و برگشت دارد.

واحدهای اقامتی هتل نوین پلاس مشهد​

اتاق 2 تخته هتل نوین پلاس مشهد

تنوع در واحدهای اقامتی هتل نوین پلاس مشهد سبب می‌شود با خیال راحت این هتل را رزرو کنید. فضاهای اقامتی این هتل بزرگ و مدرن بدین شکل است؛ اتاق سینگل، اتاق دو تخته معمولی، سوئیت یک خوابه دو تخته، سوئیت رویال یک خوابه، سوئیت دو خوابه چهار تخته، سوئیت رویال دو خوابه و اتاق تریپل است. معمولا اتاق‌های سینگل هتل نوین پلاس مخصوص یک نفر بوده و با متراژ ۲۵ مترمربع است. اتاق دو تخته معمولی با متراژ ۴۸ متر دارای یک تخت دو نفره همراه با سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است.

سوئیت یک خوابه دو تخته هتل نوین پلاس نیز بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند حتی در سفر احساس راحتی و رفاه داشته باشند. معمولا فضای سوئیت‌ها بزرگتر از اتاق‌ها است و امکانات بیشتری هم دارند. سوئیت رویال یک خوابه هتل نوین پلاس مشهد با ۲۸۰ متر فضا مناسب افرادی است که دوست دارند اقامتی خوش و با کیفیت بالا داشته باشند. در این سوئیت‌ها تمامی امکانات لوکس را دارا بوده و یک تراس باصفا نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اتاق‌های تریپل معمولا ۳ نفره بوده و متراژ آنها چیزی حدود ۶۵ مترمربع است.

یک عدد تخت دو نفره و یک تخت یک نفره راحت دارد تا مسافران احساس آرامش و رفاه داشته باشند. سوئیت دو خوابه چهار تخته برای میهمانانی با ظرفیت ۴ نفر است. این سوئیت‌ها ۱۰۳ متر بوده و دارای دو اتاق خواب و یک پذیرایی مجهز است. اتاق کانکت چهار تخته برای افرادی است که با دوستان یا خانواده خود به مشهد سفر می‌کنند؛ اما نیاز به فضای خصوصی دارند. اتاق‌های کانکت به گونه‌ای طراحی شده که دو اتاق به هم متصل بوده؛ در حالی که یک در به راهرو اصلی هتل باز می‌شود و یک در این دو اتاق را از هم جدا می‌کند.

معمولا در سوئیت‌های لوکس هتل نوین پلاس مشهد امکاناتی همچون صندوق امانات، تلفن، دراور، مبلمان، کارت هوشمند اتاق، یخچال، سشوار، حمام، حوله حمام، سرویس فرنگی، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، سیستم اطفاء حریق، دستگاه چای ساز، میز و صندلی، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، جا لباسی و تلویزیون در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکانات و خدمات هتل نوین پلاس مشهد​

میز ناهار خوری در هتل ونوس پلاس مشهد

با رزرو هتل نوین پلاس مشهد امکانات و خدمات خوبی منتظر شما خواهد بود! مهم‌ترین ویژگی این هتل، سرویس رفت و برگشت به حرم هر ۴ ساعت یکبار است. همچنین توجه داشته باشید که هتل نوین پلاس مشهد دارای امکاناتی مانند سالن همایش و جلسات، لابی برای استراحت میهمانان، رستوران روباز بسیار زیبا، رستوران ایرانی و فرنگی، آرایشگاه زنانه و مردانه، اتاق کودک، روزنامه، اینترنت پر سرعت، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، صندوق امانات، سالن ماساژ، فضای سبز، لاندری و اتاق چمدان است.

از دیگر خدمات برجسته هتل نوین پلاس خدمات گردشگری، خدمات ویژه معلولین و خدمات خانه داری است. با وجود این خدمات عالی همه مسافران احساس خوشایندی خواهند داشت؛ بخصوص افراد ناتوان یا کم‌توان می‌توانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند. همچنین پرسنل هتل بسیار خوش‌برخورد بوده و اکثر آنها مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند. از طرفی هتل نوین پلاس مشهد دارای پارکینگ مسقف و غیرمسقف برای پارک خودرو میهمانان گرامی هتل به صورت رایگان است.

کافی شاپ و رستوران هتل نوین پلاس مشهد​

یکی از امکانات عالی هتل نوین پلاس مشهد دارا بودن یک رستوران برای صرف وعده‌های غذایی است. رستورانی تمیز و زیبا که سه وعده‌ صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهد. در رستوران هتل نوین پلاس مشهد انواع غذاهای ایرانی، فست فودها و غذاهای بین المللی با مهارت کامل سرآشپزهای حرفه‌ای طبخ و سرو می‌شود.

علاوه بر این هتل لوکس نوین پلاس مشهد دارای یک کافی شاپ شیک و دنج برای پر کردن اوقات فراغت مسافران است. در این کافی شاپ مهمانان می‌توانند ساعات خوشی را در کنار دوستان و خانواده بگذرانند و یک نوشیدنی یا دسر لذیذ میل کنند. البته ناگفته نماند فضای کافی شاپ هتل نوین پلاس برای برگزاری جلسات کاری نیز مناسب است.

موقعیت مکانی و فاصله جاهای دیدنی مشهد تا هتل نوین پلاس​

لابی هتل نوین پلاس مشهد

آدرس دقیق هتل نوین پلاس در مشهد؛ خراسان رضوی، مشهد، خیابان مجیدیه، مجیدیه ۳۷ و صادقیه ۱۲ است. از همین رو شما می‌توانید فقط با ۳۸ دقیقه رانندگی به حرم برسید. همچنین در این محله خوش آب و هوا فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید نیازهای روزمره خود را از آنجا تهیه کنید. نکته قابل توجه دیگر در مورد موقعیت مکانی هتل نوین پلاس مشهد، نزدیک بودن آن به مناطق ییلاقی شهر مانند طرقبه، شاندیز، چالیدره، زشک و... است.

اگر تمایل دارید فاصله هتل نوین پلاس مشهد تا جاهای دیدنی و مهم شهر را بدانید، توجه شما را به آن جلب می‌کنیم؛ فاصله هتل نوین پلاس تا باغ گل‌ها مشهد ۱۰ دقیقه پیاده، تا نمایشگاه بین المللی مشهد ۱۰ دقیقه پیاده، تا کوهستان پارک شادی ۱۱ دقیقه پیاده، تا پارک جنگلی وکیل آباد ۱۴ دقیقه پیاده، تا شهربازی و پارک ملت ۱۶ دقیقه با خودرو، تا پارک علمی پروفسور بازیما ۲۰ دقیقه با خودرو، تا ورزشگاه ثامن الائمه ۲۱ دقیقه با خودرو، تا مرکز خرید الماس شرق مشهد ۲۱ دقیقه با خودرو، تا باغ پرندگان ۲۲ دقیقه با خودرو و تا هارونیه ۲۴ دقیقه با خودرو است.

همچنین این هتل مجلل تا پارک کوه سنگی ۲۴ دقیقه با خودرو، تا آرامگاه فردوسی ۲۴ دقیقه با خودرو، تا پایانه اتوبوسرانی مشهد ۲۴ دقیقه با خودرو، تا مرکز خرید قسطنطنیه ۲۴ دقیقه با خودرو، تا آرامگاه خواجه ربیع ۲۵ دقیقه با خودرو، تا موزه بزرگ خراسان ۲۶ دقیقه با خودرو، تا ورزشگاه تختی ۲۸ دقیقه با خودرو، تا باغ گیاه شناسی مشهد ۳۰ دقیقه با خودرو، تا سد چالیدره ۳۰ دقیقه با خودرو، تا بازار فردوسی ۳۲ دقیقه با خودرو، تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد ۳۵ دقیقه با خودرو، تا آرامگاه نادرشاه افشار ۳۷ دقیقه با خودرو و تا ایستگاه راه آهن ۳۸ دقیقه با خودرو است.

کلام آخر

برای اطلاع از قیمت هتل نوین پلاس مشهد پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. علاوه بر بررسی قیمت این هتل، می‌توانید رزرو آنلاین را نیز به سرعت انجام دهید. از مزیت‌های رزرو هتل در وبسایت ایران هتل آنلاین، تضمین پایین‌ترین قیمت و آفرهای ویژه اعضا است. از طرفی در این وبسایت می‌توانید نظرات واقعی کاربران درباره هتل نوین پلاس را بخوانید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا