ساخت ایمیل جدید چگونه است؟

dornaz

عضو انجمن
ساخت ایمیل جدید یکی از اصلی ترین اقداماتی است که افراد مختلف در عصر حاضر برای پیشبرد اهداف خود در زندگی روزمره یا کسب و کار خود باید داشته باشند. امکان درست کردن ایمیل با استفاده از پلتفرم های مختلفی وجود دارد که سرویس جیمیل را می توان یکی از محبوب ترین و رایج ترین سرویس های موجود برای ساخت ایمیل جدید دانست. ساخت ایمیل جدید از طریق سرویس جیمیل یک قابلیت بسیار کاربردی است که توسط گوگل در اختیار کاربران در سرتاسر جهان قرار گرفته است و افراد می توانند تنها با دنبال کردن چند اقدام ساده به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن فرآیند ساخت ایمیل را دنبال کرده و حساب خودشان را با نام دلخواهشان در گوگل داشته باشند. اگر به هر دلیلی قادر به ساخت ایمیل نیستید یا دنبال یک آموزش گام به گام در خصوص ساخت ایمیل جدید از طریق سرویس جیمیل هستید، از شما دعوت می کنیم این آموزش ساخت ایمیل در میزبان فا مگ را تا انتها مطالعه نمایید. در این آموزش به صورت قدم به قدم مراحل درست کردن ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل را به شما نشان خواهیم داد.
مراحل ساخت ایمیل جدید
به منظور ساخت ایمیل جدید با استفاده از سرویس جیمیل و داشتن یک اکانت جی میل لازم است مراحل مشخصی را دنبال نمایید که در ادامه به صورت گام به گام به شما آموزش خواهیم داد. در همین راستا شما باید:
1. در اولین گام از فرآیند ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل باید به صفحه ایجاد حساب Gmail مراجعه نمایید.
2. در این مرحله صفحه ای همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که باید برای ساخت ایمیل جدید روی گزینه ایجاد حساب کلیک نمایید.


3. سپس در گام بعدی و در صفحه جدیدی که باز می شود، لازم است فیلدهای موجود را با اطلاعات مناسب و صحیح پر نمایید.


4. در نهایت نیز همانند تصویر زیر وارد صفحه مدیریت حساب ایمیل خود شده و می توانید حساب ایمیل ساخته شده خود را به راحتی مدیریت نمایید.


ساخت ایمیل یکی از مواردی است که همواره افراد مختلف با آن سروکار داشته و درباره آن سوالاتی را مطرح می کنند. به همین دلیل نیز در این مقاله از میزبان فا مگ تلاش ما بر این بوده است تا نحوه ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این آموزش شما می توانید به راحتی و تنها با چند اقدام ساده مراحل ساخت ایمیل را دنبال کرده و اکانت جی میل خود را داشته باشید. لازم است توجه داشته باشید که حساب جیمیل به راحتی و به صورت رایگان ایجاد شده و شما می توانید بعد از ساخت ایمیل به راحتی وارد حساب خود شده و مطابق با نیازهایتان آن را مدیریت نمایید.
در صورت تمایل به آشنایی با جزئیات بیشتر ساخت اکانت جیمیل می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
مراحل ساخت اکانت جیمیل
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا