ریحانه پارسا از ایران رفت ?

Behzad

عضو انجمن
خبر مهاجرت ریحانه پارسا در ۲۸ مهر ۱۳۹۹ از سوی سام درخشانی مطرح شد


سام درخشانی در گفت‌وگوی رادیویی از این موضوع پرده برداشت و گفت: فکر می‌کنم ایشان به خارج از کشور رفته‌اند. خانم پارسا هم ما را و هم خانواده‌شان را شگفت‌زده کردند.
درخشانی تأکید کرد: شاید جریان‌های حاشیه‌ای اخیر و فشارهایی که روی ایشان بود باعث شد نسبت به بازیگری و خیلی از اتفاقات دیگر دلسرد و مأیوس شوند و این تصمیم را بگیرند. من با ایشان تماس گرفتم و توصیه کردم کاری نکنند که پل‌های پشت سرشان را خراب کنند.

وی افزود: به ریحانه پارسا گفتم به خودشان وقت بدهند از این حالت خارج شوند و به بازی‌شان ادامه دهند. فعلاً در کشور همسایه بودند و خودشان می‌گفتند قصد مهاجرت دارند. اما تصمیم‌شان قطعی نبود، چیزی که هست از کار ما جدا شدند.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بگذارید تصمیم نهایی را از خودشان بشنویم. فقط من گفتم عجله نکنند که زمان همه‌چیز را درست می‌کند. الان خسته‌اند و شاید اتفاقاتِ اخیر خیلی به ایشان فشار آورده باشد. بالأخره آستانه تحمل خیلی‌ها پایین آمده و باید بیشتر به خودشان وقت بدهند. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را حتماً از زبان خودشان می‌شنویم
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا