روش نصب ویندوز 11

dornaz

عضو انجمن

نصب ویندوز 11 روی کامپیوتر مستلزم این مورد است که پیش نیازها و حداقل سیستم مورد نیاز نصب ویندوز 11 را بررسی نمایید. در این نسخه جدید ویندوز سخت افزارها و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ویدوز 10 مورد نیاز است. نسخه 10 ویندوز طرفداران بسیار زیادی داشت اما این بار ماکروسافت با تغییرات عمده، نسخه جدید ویندوز به نام ویندوز 11 را روانه بازار کرد. نسخه غیر رسمی ویندوز 11 برای اولین بار در تاریخ June 24 سال 2021 یا 3 تیرماه 1400 منتشر شد.

نصب ویندوز 11

ویندوز 11 در پاییز 1400 به صورت رسمی ارائه شد حتما شما هم میپرسید که آیا ویندوز 11 نصب کنیم؟ اصلا چطور چگونه ویندوز 11 نصب کنیم؟ در نظر داشته باشید نحوه نصب ویندوز 11 نیز مثل ویندوز 10 بسیار ساده است. نسخه های غیر رسمی را هرگز مستقیما روی سیستم کامپیوتری خود نصب نکنید. در این مقاله به صورت کامل و جامع و تصویری مراحل نصب ویندوز 11 آموزش می دهیم. باید بدانید روند نصب ویندوز از روی فلش یا سیدی یا حتی نحوه بارگیری ویندوز ISO 11 بر روی کامپیوتر یا ماشین مجازی دقیقا یکسان است.

در مرحله ابتدایی از نحوه نصب ویندوز 11 زبان نصب ویندوز، زمان و زبان صفحه کلید را معنی کنید. بهتر است آنها را تغییر ندهید. روی دکمه Next کلیک کنید.


روی Install Now کلیک کنید.


باید یکی از نسخه های Windows 11 را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید. سریال نصب ویندوز درخواست شود. چون سریالی در اختیار نداریم باید روی گزینه I don't have a product key کلیک کنیم.


در قسمت نکات و مقررات چک باکس I accept the license terms را انتخاب کنید سپس روی دکمه Next کلیک کنید.


گزینه Custom را انتخاب کنید.


در این مرحله می بایست پارتیشن بندی ویندوز را انجام دهید. در صورتی که تمایل دارید ویندوز 11 روی درایو ویندوز قبلی نصب شود، درایو مورد نظرتان را انتخاب کنید، روی گزینه Format کلیک کنید تا اطلاعات قبلی حذف شود سپس روی Next کلیک کنید.


در این قسمت منتظر می مانیم فایل های ویندوز 11 و سایر ابزارهای جانبی روی درایو مورد نظر کپی و نصب شوند. این فرآیند ممکن است چند دقیقه به طول بینجامد وپس از آن ویندوز به صورت خودکار ری استارت خواهد شد.


تصویر زیر به معنای نصب صحیح ویندوز 11 است.


البته نیاز به تنظیمات و شخصی سازی های نیز هست که شما باید بنابر نیازهای خود، آنها را تکمیل کنید و و در نهایت صفحه زیبای ویندوز 11 پدیدار می شود.

متداول ترین سوال کاربران بررسی پیش نیازهای لازم برای نصب ویندوز 11 روی کامپیوتر است. ویندوز 11 بر خلاف ویندوز 10 به سخت افزارهای قوی تر نیاز دارد در واقع قبل از شروع نصب ویندز 11 و استفاده از آن حتما می بایست مشخصات سیستم مورد نیاز نصب ویندوز 11 را مورد بررسی قرار دهید.

در یک مقاله به طور مفصل و جامع به تشریح نحوه نصب ویندوز 11 پرداخته ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

چگونه ویندوز 11 نصب کنیم؟
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا