درمان نشدن کدام بیماری سبب بروز بیماری روماتیسم قلبی می شود؟

هر ساله تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان آفریقای جنوبی به دلیل بیماری روماتیسمی قلبی ناتوان شده یا می میرند، و تمام این مشکلات از یک گلودرد درمان نشده آغاز میشود.
بیماری دریچه ای قلب اصلی ترین علت نارسایی قلبی بین کودکان و نوجوانانی که به بیمارستان مراجعه میکنند است. این مشکل سالانه باعث 400000 مرگ در سراسر دنیا میشود، به خصوص شامل کودکان و نوجوانانی که در کشور های در حال توسعه زندگی میکنند. این بیماری یک واکنش به گلودرد چرکی درمان نشده است.
احتمال ابتلای بیمار گلودرد به تب روماتیسمی
تب روماتیسمی میتواند در هر سنی رخ دهد اما بیشتر در کودکان 5 تا 15 ساله ایجاد میشود. در ایالات متحده، تب روماتیسمی به طور نادر در سن کمتر از 3 سال یا بعد از 21 سال رخ می دهد و همچنین به نسبت کشورهای در حال توسعه بروز کمتری دارد، شاید به این دلیل است که به صورت گسترده برای درمان عفونت های استرپتوکوکی در سنین پایین از آنتی بیوتیک ها استفاده میشود. در هر حال، بروز تب روماتیسمی بعضی اوقات به دلایل نامعلوم در بعضی نواحی افزایش یا کاهش می یابد. به نظر می رسد خطر ایجاد تب روماتیمسی در کشورهای پرجمعیت، سوتغدیه و وضعیت اقتصادی اجتماعی پایین افزایش می یابد. به نظر می رسد وراثت در تب روماتیسمی نقش داشته باشد.
ادامه مطلب در وب سایت دکتر آرزو خسروی: https://drakhosravi.com/1437
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا