دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

dornaz

عضو انجمن

از این روش ساده می توانید پست های اینستاگرام را دانلود کنید. البته شما می توانید از طریق برنامه های دیگری نیز این کار را انجام دهید. سایت های زیادی هم هستند که می توانید با استفاده از آنها پست ها یا استوری های یک پیج عمومی را دانلود و ذخیره کنید. این روش اغلب در تلفن های همراه بسیار محبوب است. چرا که به سادگی تنها با نصب یک برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستا می توانید پست های محبوب و مورد نظرتان را در گالری خود ذخیره نمایید. نرم افزارهای متعددی جهت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی اندروید تهیه و روانه بازار شده است اما از بین تمامی این نرم افزارها تنها تعداد اندکی کاربردی هستند از طرفی جستجو میان هزاران برنامه دانلود فیلم از اینستا کار زمانبری است.

دانلود فیلم از اینستاگرام

روش های متعددی برای ذخیره پست های اینستاگرام در گالری وجود دارد از جمله ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار، مراجعه به انواع سایت دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری که در آموزش های پیشین به شرح مفصل آنها پرداختیم و روش آخر و البته ساده ترین روش نیز نصب برنامه دانلود فیلم از اینستا می باشد.


Instasave یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام است و دانلود همزمان چندین پست از قابلیت های این برنامه محسوب می گردد. در نظر داشته باشید برای دانلود از هر گونه حسابی باید در برنامه لاگین کرد. محیط این برنامه شبه به برنامه اینستاگرام است.

در ابتدا لینک پست مورد نظر را کپی کنید.


با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد و می بایست دکمه LOGIN TO INSTAGRAM را لمس کنید.


در این مرحله از دانلود فیلم از اینستاگرام باید نام کاربری، شماره موبایل یا آدرس ایمیل ثبت شده روی اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.


در این بخش تمامی اسلایدهای پست مورد نظر شما جهت دانلود ارائه می شود و می توانید تمام اسلایدهای تصویری و ویدیویی پست مورد یا تنها بخش هایی از ان را دانلود کنید. در نهایت دکمه Done را لمس کنید.


لحظاتی بعد پست مورد نظر شما دانلود و در گالری ذخیره می گردد.


در نظر داشته باشید در دفعات بعدی برای استفاده از این نرم افزار نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام نیست و با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد و به راحتی می توانید لینک پست مورد نظر را در فیلد مشخص شده وارد نموده دکمه Download را لمس کنید.


همانطور که گفته شد استفاده از نرم افزار ساده ترین روش دانلود پست از اینستاگرام در تلفن های اندرویدی می باشد. برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در گوشی Android نرم افزارهای متعددی وجود دارد و کار با آنها بسیار ساده است. اغلب نرم افزارهای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام قابلیت ذخیره پست از حساب های Public یا اصطلاحا عمومی را دارند.

در یک مقاله به طور مفصل تمام برنامه های کاربردی برای دانلود از اینستاگرام را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

ذخیره فیلم از اینستاگرام
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا