بی بی چک چقدر به ما راست می گوید؟

azmwork

تازه وارد
بسیاری از تست های بارداری در منزل ادعا می کنند که 99 درصد دقیق هستند. با این حال ، آزمایشات بارداری در منزل در توانایی تشخیص بارداری در زنانی که اخیراً یک قاعدگی را از دست داده اند ، متفاوت است. اگر آزمایش منفی دارید اما فکر می کنید ممکن است باردار باشید ، یک هفته پس از از دست رفتن قاعدگی آزمایش را تکرار کنید یا با پزشک خود صحبت کنید.

تست های بارداری مدیکور دارای دقت بالا و حساسیت زیاد است و تنها چیزی که شما باید رعایت کنید استفاده بی بی چک در زمان مناسب است. به طور کلی حساسیت بی بی چک نواری مدیکور از برخی از انواع بی بی چک کاستی مارک های دیگر بیشتر است. در صورتی که به درستی از بی بی چک استفاده کنید، بی بی چک نواری مدیکور می تواند نتایج با دقت بالایی را به نسبت برندهای مشابه ارائه کند.

آیا داروها می توانند در نتایج آزمایش اختلال ایجاد کنند؟​

داروهای باروری یا سایر داروهای حاوی HCG ممکن است در نتایج بی بی چک های خانگی تداخل ایجاد کنند. با این حال ، اکثر داروها ، از جمله آنتی بیوتیک ها و قرص های جلوگیری از بارداری ، بر صحت آزمایش های بارداری در خانه تأثیر نمی گذارند.
1800x1200_your_best_days_for_making_a_baby_features.jpg

آیا نتیجه مثبت بی بی چک می تواند اشتباه باشد؟​

اگرچه نادر است ، اما هنگامی که در واقع باردار نیستید ، می توانید از یک آزمایش بارداری در خانه نتیجه مثبت بگیرید. این نتیجه به عنوان مثبت کاذب شناخته می شود.

اگر به زودی پس از حاملگی بیوشیمیایی یا پس از مصرف داروی باروری حاوی HCG ، تست را انجام می دهید، امکان مشاهده نتیجه اشتباه وجود دارد. حاملگی خارج رحمی ، یائسگی یا مشکلات تخمدان ها نیز ممکن است در نتایج آزمایش گمراه کننده نقش داشته باشد.

آیا یک نتیجه منفی می تواند اشتباه باشد؟​

هنگامی که واقعاً باردار هستید ممکن است از یک آزمایش بارداری در منزل نتیجه منفی بگیرید. این به عنوان منفی کاذب شناخته می شود. در صورتی ممکن است نتیجه منفی کاذب را مشاهده کنید که:

تست را خیلی زود انجام دهید. هرچه زودتر پس از تأخیر در قاعدگی، تست خانگی بارداری انجام دهید ، تشخیص HCG برای آزمایش دشوارتر است. برای دستیابی به دقیق ترین نتایج ، یک هفته پس از پریود از دست رفته، آزمایش را تکرار کنید. اگر نمی توانید این مدت صبر کنید ، آزمایش خون بدهید

نتایج بی بی چک را خیلی زود بررسی کرده اید. به آزمون زمان دهید تا کار کنید. تنظیم تایمر مطابق با دستورالعمل بسته را در نظر بگیرید.

از ادرار رقیق استفاده کنید. برای داشتن دقیق ترین نتایج ، صبح وقتی غلظت ادرار بیشتر است اولین آزمایش را انجام دهید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا