برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟

hamyar

عضو فعال
آیا تقویت اسپرم با استفاده از تغذیه امکان پذیر است؟ براساس آمار، در پنج سال گذشته ۲۰ الی ۳۰ درصد، میزان ناباروری زوج‌ها افزایش یافته است. در مردان، کیفیت منی دلیل اصلی ناتوانی در بارور نمودن شریک جنسی است. از جمله دلایل ناباروری مردان مسائلی نظیر غلظت کم اسپرم، تحرک پایین اسپرم‌ها و تغییر شکل اسپرم‌ها است.
دلیل اصلی کاهش کیفیت منی در مردان مشخص نیست، با این حال عوامل محیطی، تغذیه‌ای، اجتماعی-اقتصادی و موارد دیگر در تحقیقات جدید مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگر برای بچه دار شدن برنامه ریزی می‌کنید و در باروری به مشکل بر خورده اید، می‌توانید با کمک گرفتن از متخصص ارولوژی به بررسی دلایل ناباروری و درمان آنها بپردازید.

برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟​

چیزهای ساده‌ای وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا حداکثر بهره وری را از سیستم تولید مثل خود داشته باشید و در نتیجه بهترین نتیجه را بگیرید.خوراکی های مصرفی شما جزو همان دسته هستند. برای داشتن اسپرم هایی سالم و همچنین تقویت آنها مصرف مواد غذایی زیر بشدت توصیه می شود:

تقویت قوای جنسی با مصرف موز​

موز میوه‌ای است که به خاطر تقویت قوای جنسی شهرت فراوان دارد و می‌تواند به بهبود وضعیت قوای جنسی افراد کمک کند. این میوه سرشار از ویتامین‌های B1، C و منیزیم است و موجب بهبود تعداد و تحرک اسپرم افراد می‌شود. این میوه سرشار از آنزیم بروملین است، آنزیم نادری که هورمون‌های جنسی بدن را تنظیم می‌کند.

افزایش حجم اسپرم با شکلات تلخ​

شکلات تلخ نیز به تقویت قوای جنسی و کیفیت اسپرم‌ها کمک می‌کند. این ماده غذایی حاوی ال-آرژنین است، آمینو اسیدی که حجم اسپرم موجود در بدن افراد را افزایش می‌دهد. همچنین به بهبود وضعیت ارگاسم افراد نیز کمک می‌کند. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان‌هاست.

با این حال دقت داشته باشید که مصرف بیش از حد این ماده غذایی می تواند مضر باشد.
ادامه مطلب در لینک مقابل : https://drshnategh.com/5761
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا