ایجاد باغستانی از میوه های خوش طعم، با بهترین نهال های ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است.
میوه های خوش طعم را از باغستان خود بچینید! اگر باغستانی زیبا و سرسبز داشته باشید بدون شک دیگر نیازی به خرید میوه های بدمزه نخواهید داشت. علاوه بر این لذت چشیدن طعم خوش میوه های سالم و باکیفیت را می توانید به دیگران هم هدیه کنید.

با این اوصاف، اگر تصمیم دارید یک باغستان زیبا ایجاد کرده و لذت آن را با دوستان و آشنایان خود شریک شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب ما تصمیم گرفته ایم به شما بگوییم چگونه می توانید یک باغستان زیبا داشته باشید و در فصل برداشت محصول، خوش طعم ترین میوه ها را برداشت نمایید!


خرید نهال بادام شناسنامه دار - تصویر 2.jpg

طلای سبز یا طلای زرد مسئله این است

طلای سبز استعاره ای است که آن را برای نهال در نظر گرفته ایم. خرید طلای سبز در مقابل طلای زرد قطع به یقین می تواند شما را به سود بیشتری برساند. شاید در نظام سرمایه داری امروزی خرید طلا، سکه و دلار یکی از بهترین زمینه ها برای سرمایه گذاری باشد، اما به گفته برخی از رسانه های معتبر همچون نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی کشاورز و ویکی هو خرید نهال نسبت به این نوع سرمایه گذاری ها بهتر و پرسود تر است.

شما با خرید نهال های پربار و احداث یک باغستان سرسبز و زیبا می توانید میراثی گرانبها برای فرزندان خود به یادگار بگذارید. باغستانی که نسل به نسل توسط فرزندان شما اداره می شود و هر سال بهترین محصول را به بازار عرضه می کند.

طلای سبز علاوه بر اینکه شما را به سود زیادی می رساند، بلکه به نوعی یک تراپی است. شما با این نوع سرمایه گذاری ساعات زیادی از روز را با درختان، گیاهان و گل ها در تماس هستید و این به شما کمک می کند که روحیه خود را بهبود دهید و شاداب تر باشید.

ضمنا با کاشت نهال شما به کاهش آلودگی های زیست محیطی هم کمک کرده و این کار شما به حفظ محیط زیست می انجامد؛ پس وقت را تلف نکنید و به سرعت برای خرید نهال اقدام نمایید.

دقت در انتخاب نهال، نکته ای مهم در باغداری

باغداری هم مانند هر شغل دیگری دارای فوت و فن زیادی است و شما در صورتی می توانید در این حرفه موفق شوید که بتوانید به خوبی از فوت و فن و رمز و راز باغداری سر در بیاورید. یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید در باغداری انجام دهید، انتخاب نهال هایی سالم است.

نهال های سالم را می توانید به راحتی از شکل ظاهری آن ها تشخیص دهید، حتما شنیده اید که می گویند رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون، با این اوصاف برای تشخیص یک نهال سالم شما باید به ظاهر نهال توجه کرده و موارد زیر را پس ذهن خود نگه دارید.

  • اولین مسئله برای انتخاب نهال خوب که حتما باید به یاد داشته باشید رشد یک شاخه نهال است. نهال های چند شاخه کیفیت چندان زیادی ندارند.
  • دومین مورد برای تشخیص سلامت نهال، داشتن ریشه هایی قوی و سالم است.
  • سومین مسئله مهم و قابل توجه استاندارد بودن فاصله بین پایه و پیوندک نهال است.
  • در چهارمین مورد شما باید تنه نهال را بررسی کرده و نسبت به نبود هر گونه زخمی روی تنه نهال اطمینان پیدا کنید.

خرید نهال گردو شناسنامه دار - تصویر 3.jpg

نهال ها و شرایط مورد نیاز برای نگهداری آن ها

هر نهالی به شرایط خاصی برای رشد و نمو نیاز دارد، اگر این شرایط را برای رشد و نمو نهال های خود فراهم نکنید بدون شک آن ها پژمرده و خشکیده می شوند. به طور کلی در کشور ما ایران سه اقلیم متفاوت وجود دارد، این اقلیم ها شامل اقلیم های سردسیری، گرمسیری و معتدل و مرطوب می شوند. اگر می خواهید با اقلیم های مختلف در کشور آشنا شده و با مناسب ترین نهال ها برای کاشت در آن مناطق آشنا شوید، به هیچ عنوان ادامه مطلب را از دست ندهید!

اقلیم سردسیری

در اقلیم های سردسیری دمای هوا در فصول سرد سال به چندین درجه زیر صفر می رسد، معمولا ارتفاع چنین مناطقی از سطح دریا بالاتر است و هر چقدر ارتفاع بالاتر باشد دمای هوا و فشار هوا کاهش پیدا می کند. با این اوصاف نهال هایی دیرگل که نسبت به سرما مقاوم هستند معمولا برای این مناطق مناسب ترند. نهال هایی مانند گردو، به، فندق، زردآلو، بادام، انگور، گل محمدی، پسته، پالونیا، آلبالو، آلو، هلو، انار، صنوبر، سیب، گیلاس، گوجه سبز، نهال زرشک، گلابی، توت، انجیر، زیتون، شلیل و خرمالو ارقام دیرگل دارند و برای کاشت در مناطق سردسیری مناسب خواهند بود.

اقلیم گرمسیری

در اقلیم های گرمسیری دمای هوا برعکس اقلیم های سردسیری روبه افزایش است. با این وجود شما باید نهال هایی را در این مناطق بکارید که نسبت به گرمای هوا از مقاومت قابل توجهی برخوردارند. شهرهای مرکزی و کویری کشور جزو مناطق گرمسیری قرار می گیرند و نهال های گردو، بادام، پالونیا، انار، گوجه سبز، انجیر، انگور، آلو، پسته، زرشک، زیتون، فندق، زردآلو، هلو، توت، گلابی و شلیل برای کاشت در این مناطق بسیار مناسب هستند.

اقلیم معتدل و مرطوب

آب و هوای معتدل و مرطوب جزو بهترین اقلیم ها برای کاشت نهال ها هستند. در این مناطق شما می توانید اکثر ارقام نهال ها را پرورش دهید و باغستانی پربار و پرمحصول به دست آورید. شهرهای شمالی کشور دارای اقلیم معتدل و مرطوب هستند و ارقام نهال هایی مانند گردو، توت، پالونیا، انار، گوجه سبز، انجیر، به، انگور، آلبالو، بادام، خرمالو، زیتون، فندق، زردآلو، آلو، سیب، گلابی و گیلاس در این مناطق به خوبی رشد می کنند.

نهالوند تضمین کننده شادابی باغستان شما است

شاید با خود بگویید که ما غلو می کنیم و تنها می خواهیم برای نهالوند مشتری جذب کنیم، اما اینگونه نیست. در صورتی که شما با وجود نهالوند به سراغ نهالستان دیگری بروید، قطع به یقین ضرر خواهید کرد.

خرید نهال شناسنامه دار - تصویر 1.jpg

به چند دلیل ما به شما می گوییم نهالوند سلامت باغستان شما را تضمین می کند! اول اینکه قیمت نهال میوه در نهالستان نهالوند بسیار رقابتی و مقرون به صرفه است. درواقع شما نهال هایی با قیمتی پایین تر از دیگر نهالستان های کشور خریداری می کنید، این درحالی است که نهال مورد نظر شما از شناسنامه و دیگر مجوز هایی که تضمین کننده سلامت و کیفیت نهال هستند مانند کارت قرنطینه و کارت سلامت برخوردارند.

دوم اینکه شما می توانید برای خرید ارقام نهال های مختلف از این نهالستان و همچنین مشاهده قیمت و مشخصات نهال های میوه، نام نهالستان نهالوند را در موتور جستجوگر گوگل وارد کنید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان خبره این نهالستان ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان خبره نهالوند به شما کمک می کنند که در انتخاب نهال های مناسب باتوجه به شرایط جوی منطقه زندگی خود دچار اشتباه نشوید و یک باغستان سرسبز و زیبا احداث کنید.

وبسایت : https://nahalvand.com/

شماره تماس : 09144801930 - 09144801940​
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا