استایل ماکسیمال چیست ?

استایل ماکسیمال چیست ?
استایلی پر زرق و برق که جلوه ای متفاوت دارد. برای انتخاب این استایل باید جسور بود، به حداکثر جزییات توجه کرد و برای خلق استایلی زیبا از جنبه های مختلف ایده داشت. انتخاب لباس هایی با طرح های متفاوت و رنگ های گرم و پرحرارت به همراه اکسسوری های فانتزی جلوه ای ویژه و خاص به این استایل بخشیده است. یکی از ویژگی های برجسته این استایل لباس های چند لایه و رنگی به همراه اکسسوری های زیاد است که در آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

استایل ماکسیمال (7).jpg

استایل ماکسیمال کاملاً مقابل استایل مینیمال قرار دارد و در تضاد با آن است. ماکسیمال بر این باور است که برای رسیدن به جذابیت باید شلوغی و جزییات را بیشتر کرد اما در مینیمال کاملاً عکس این قضیه صادق است. به این معنا که جزییات باید کمتر باشد و زیبایی را باید در حداقل‌ها نشان داد اما ماکسیمالیست ها می‌خواهند با ارائه حداکثر جزییات، زیبایی را به طراحی خود اضافه می‌کنند.

از دلایلی که به سرعت ماکسیمالیسم رو بین افراد پرطرفدار کرده راحتی انتخابشه. با انتخاب این استایل به کودک درونمون مجال بروز می‌دیم. اول سعی کنید تکه‌های اصلی رو از تیشرت‌های طرحدار تا شلوارهای رنگی انتخاب کنید. بعد با استفاده از اکسسوری، کیف، کفش و روپوش مناسب استایلتون رو تکمیل کنید. شاید ایده‌ی بدی نباشه، دفعه بعدی که از استایل یکنواختتون خسته شدین، سراغ این ترند برید.

اکسسوری ها در استایل ماکسیمال​

اکسسوری ها رکن اصلی و اساسی در استایل ماکسیمال هستند و در استفاده در آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای آن که اصالت این استایل بیشتر باشد بهتر است آکسسوری ها از میان طرح‌های فانتزی با رنگ‌های گرم و درخشان انتخاب شوند. گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ، عینک‌های آفتابی فانتزی و گردنبندهای خاص از جمله این آکسسوری ها هستند. کیف‌های بزرگ و ساعت‌هایی با رنگ‌های شاد مثل قرمز، نارنجی، فسفری، آبی و... یکی از معیارهای اصلی در این نوع استایل می‌باشد.

رنگ در استایل ماکسیمال​

رنگ‌های گرم، جیغ و پر حرارت برای استایل ماکسیمال بسیار مناسب هستند. برای انتخاب رنگ در این استایل باید جسور بود و به سراغ رنگ‌های نامتعارف رفت. رنگ‌هایی که براق هستند و چشم بیننده را به خود جلب می‌کنند.
 
آخرین ویرایش:

farzane

عضو فعال
استایل ماکسیمال (2).jpg

استایل ماکسیمال
در این سبک، اکسسوری‌ها نقش کلیدی دارند و می‌توانید از انواع آن‌ها از جمله گردنبند، گوشواره، عینک با فریم‌های نامتعارف،ساعت‌های فانتزی، کیف‌های بزرگ و ... در کنار یکدیگر استفاده کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا