اجاره شیردوش برقی در تهران و کرج

venus

عضو انجمن
با توجه به این که شیردهی به نوزادان از مسائل مهم مربوط به مادران می باشد به همین خاطر برای این که بتوانید این کار را بدون دردسر انجام دهید نیاز به استفاده از شیردوش خواهید داشت. در برخی از موارد ممکن است نتوانید نسبت به خرید مدل های برقی آن اقدام کنید در این موارد بهترین گزینه برای انتخاب اجاره شیردوش برقی می باشد.

در صورتی که قصد اجاره شیردوش برقی را در تمام مناطق و شهرهای اطراف استان البرز و تهران دارید می توانید از طریق شماره های درج شده این دستگاه را به صورت روزانه و ماهانه اجاره کنید.

هزینه اجاره شیردوش برقی بیمارستانی با توجه به مدل شیر دوش برقی و تعداد آن تعیین می شود.



انواع اجاره شیردوش برقی در تهران و کرج​

در مواردی که فقط نیاز دارید برای مدت زمان کوتاهی از شیردوش برقی استفاده کنید بهتر است آن به را به صورت روزانه و یا ماهانه اجاره کنید. اجاره این وسیله می تواند برای این افراد مقرون به صرفه باشد. بعد از این که مدت زمان اجاره ی شما به پایان رسید آن را به مرکزی که از آن اجاره کردید برمی گردانید.

برای خرید و اجاره شیردوش برقی در کرج و تهران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

امکان اجاره ی برندهای مختلف شیر دوش برقی اعم از شیردوش بریسک، وکتو، میلکر، کانفیدس، اسپکترا، یونی مام، فرولیک، مکسی، مینی الکتریک، امسیگ و... توسط مجموعه سلامت نوین برای شما فراهم شده است.

چه مدل هایی از شیر دوش برقی توسط مجموعه سلامت نوین اجاره داده می شود؟​

شیر دوش های برقی به دو دسته ی یک مرحله ای و دو مرحله ای تقسیم می شوند. در مدل های یک مرحله ای از یک سرعت ثابت برای دوشیدن شیر استفاده می شود.

در مدل های دو مرحله ای از دو سرعت مختلف برای دوشیدن شیر استفاده می کنند. سرعت اول جهت تخلیه سریع شیر از سینه و سرعت دوم برای تخلیه کامل شیر استفاده می شود.

از نظر تعداد پمپی هم به دو دسته یک پمپی و دو پمپی تقسیم می شوند.

شیر دوش های یک پمپی به طور متناوب از هر دو سینه شیر می دوشند. در صورتی که شیر دوش های دو پمپی همزمان از هر دو سینه شیر می دوشند.

نحوه اجاره شیردوش برقی از مجموعه سلامت نوین به چه صورت است؟​

در مورد نحوه ی اجاره ی دستگاه باید بگوییم که شما می توانید از طریق برقراری تماس با همکاران ما در مجموعه سلامت نوین یکی از مدل های شیردوش برقی را انتخاب کنید. بعد از ثبت درخواست شیردوش برقی در مدت زمان کوتاهی به محل ثبت شده در درخواست شما ارسال می شود.

اجاره شیردوش برقی به صورت شبانه روزی امکان پذیر می باشد؟​

بله، خدمات ارائه شده توسط مجموعه سلامت نوین به صورت شبانه روزی می باشد.

از زمان ثبت درخواست برای اجاره شیر دوش برقی چقدر طول می کشد تا شیردوش به دست ما برسد؟​

بعد از ثبت درخواست برای اجاره شیردوش برقی ارسال دستگاه در مدت زمان کوتاهی انجام می شود تا بتوانید از دستگاه استفاده کنید.

فرآیند ثبت درخواست اجاره شیردوش برقی به چه صورت است؟​

برای اجاره شیردوش برقی از مجموعه سلامت نوین کافیست مراحل زیر را طی کنید.

  • برقراری تماس با همکاران مجموعه سلامت نوین برای انتخاب دستگاه مناسب.
  • ثبت درخواست خود برای اجاره
  • ارسال دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس ثبت شده در درخواست

آیا برای اجاره شیر دوش برقی مدارک خاصی نیاز است؟​

جهت اجاره شیردوش برقی یک فرم خدمت از سوی مجموعه سلامت نوین در اختیار شما قرار داده می شود تا شما مشخصات خود را داخل برگه بنویسید و یک مدرک شناسایی (اصل شناسنامه و یا کارت ملی) از شما اخذ می شود و تا پایان مدت زمان اجاره شیر دوش برقی این مدرک نزد مجموعه باقی می ماند.

پس از اتمام مدت زمان اجاره ی دستگاه مدرک شناسایی به شما برگردانده می شود و دستگاه بای پپ از شما تحویل گرفته می شود.

شیر دوش دستی بهتر است یا اجاره شیر دوش برقی؟​

شیر دوش برقی​

شیر دوش برقی وسیله ای بسیار کاربردی برای کمک به مادرانی می باشد که نمی توانند به نوزاد خود شیر بدهند. شیردوش برقی می تواند بدون دخالت دست و فقط با فشردن یک دکمه، شیر مادر را تخلیه کند. در رابطه با نحوه ی کار کردن با این دستگاه باید بگوییم که اول باید شیر دوش را بر روی سینه قفل می‌ شوند و شما می توانید با وارد کردن یک مکش به نوک سینه شیر را از آن خارج کنند.

شما می توانید با فشاری که توسط دست خود به روی تلمبه شیر دوش وارد می کنید شیر را خارج کنید. یکی از موارد که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که ممکن است اصلاً شیر وارد محفظه‌ ی آن نشود. دلیل این موضوع هم به این خاطر است که دارای قدرت مکش کافی نیست به همین دلیل شیردوش‌ های برقی کاربرد بیشتری دارند.

مزایا انتخاب شیردوش برقی​

  • ممکن است برخی از نوزادان به خاطر نقص های مادرزادی خود در بخش لب و دهان دچار نقص هایی باشد. همین موضوع باعث می شود تا نتوانند سینه ی مادر را در دهان خود نگه دارند.
  • حتی ممکن است برخی از مادران در ناحیه ی سینه ی خود دچار مشکلاتی هستند. همین موضوع باعث می شود تا بتوانند به کودک خود شیر دهند.
  • کمک به جلوگیری از احتقان سینه
  • گاهی اوقات ممکن است شیری که در سینه ی برخی از مادران وجود دارد زیاد باشد و کودک نتواند شیر را مصرف کند. در مواردی که باقی مانده ی شیر در سینه ی مادران باعث می شود تا مشکلات مختلفی اعم از درد، تورم و سنگینی بافت سینه را تجربه کنید.
  • تحریک غدد جهت تخلیه شیر بیشتر

معایب انتخاب شیر دوش برقی​

  • صدای بیش از حد و اندازه شیر دوش (برخی از مدل ها که به تازگی وارد بازار شده اند صدای بسیار کمی دارند و به خاطر این که ابعاد کوچکی دارند استفاده از آن ها بسیار راحت تر می باشد.)
  • قیمت شیر دوش برقی بیشتر از شیر دوش دستی می باشد.

شیر دوش دستی​

آن دسته از مادرانی که سینه های پرشیری دارند برای تأمین شیر مورد نیاز خود می توانند از شیر دوش دستی استفاده کنند. این نوع از شیر دوش از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و افرادی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را صرف کنند بهترین گزینه می باشند. شیر دوش دستی مجهز به سیلیکونی می باشد که می توانید آن را بر روی سینه مادر قرار دهید و از طریق مکش حباب زیرین شیردوش می توان شیر را دوشید.

این وسیله دارای یک شیشه مدرج می باشد و شیر پس از این که شیر دوشیده شد داخل شیشه ریخته می‌ شود و پس از این که سری شیر دوش را جدا کردید می‌ توانید به‌ راحتی شیر را به کودک خود بدهید. در شیر دوش دستی شما با استفاده از یک پمپ شیر را دوشیده و از سینه خارج می‌ کنید.

مزایا انتخاب شیردوش دستی​

  • بهترین گزینه برای انتخاب در مواردی می باشد که قرار است هر چند وقت یک بار مورد استفاده قرار بگیرند.
  • برای کار کردن نیاز به باتری و برق ندارد.
  • بهترین گزینه برای انتخاب از نظر قیمت
  • سبک و کاربردی

معایب انتخاب شیردوش دستی​

  • دوشیدن شیر مادر با استفاده از شیر دوش دستی زمان بر و طولانی تر می باشد.
  • قابلیت مکش محدودی دارد.
  • منجر به ایجاد ریتم منظم پمپاژ هنگام استفاده از شیر دوش دستی خواهد شد.
در این بخش به بررسی مزایا و معایب هر یک پرداختیم و انتخاب آن به کاربر بستگی دارد که براساس اولویت‌ های خود تعیین کنید که انتخاب کدام مدل بهتر است.

https://salamatnovin.com/category/اجاره-شیر-دوش-برقی
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا