چگونه در اینستاگرام تگ کنیم؟

dornaz

عضو انجمن

تگ کردن افراد در اینستاگرام یکی از امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار دارد تا از این طریق بتوانند در یک عکس و یا در زیر یک پست به افراد دیگر اشاره کنند و بدین ترتیب با دوستان و دنبال کنندگان خود تعامل داشته باشند. یکی از اصلی ترین سوالاتی که توسط کاربران اینستاگرام مطرح می شود این است که تگ چیست و چگونه می توان با استفاده از این قابلیت عملکرد بهتری را در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشند. به طور کلی در تعریف تگ در اینستا باید بگوییم که به برچسب زدن آی دی اکانت دیگران در بخش های مختلف اینستاگرام مثل استوری، پست، کامنت و… تگ کردن در اینستاگرام می گویند.

تگ كردن در اينستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام یکی از قابلیت های بسیار کاربردی است که توسط برنامه اینستاگرام در اختیار افراد قرار گرفته است. به طور قطع اگر شما جزء کاربران فعال اینستاگرام باشید با مفهوم تگ کردن در اینستاگرام آشنا کامل دارید. امکان تگ کردن در اینستاگرام به روش های مختلفی وجود دارد و هر یک از این روش ها می تواند مفهوم متفاوتی را به همراه داشته باشد. یکی از روش های تگ کردن در اینستاگرام تگ روی پست های عکسی یا ویدیویی اینستاگرام است. به عنوان مثال اگر می خواهید یک عکس گروهی را به اشتراک بگذارید، می توانید تمام افرادی که در عکس حضور دارند را روی عکس تگ کنید.

ابتدا با استفاده از علامت + وارد قسمت وارد کردن یک پست شوید.


بعد از انتخاب عکس مورد نظر و پشت سر گذاشتن مرحله مربوط به ویرایش آن با تصویری همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که در این مرحله باید برای تگ کردن در پست اینستاگرام گزینه Tag People را انتخاب نمایید.


از طریق فیلد جستجو اسم یا آیدی فرد مورد نظر را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید. در این مرحله می توانید با لمس علامت تیک موجود در بالای سمت راست صفحه تغییرات را ذخیره نمایید.


حال اگر بخواهید در کامنت یک نفر را تگ کنید نیز باید:

آیکون کامنت را در پایین پست مورد نظر لمس کنید.


در فیلد مربوط به نوشتن کامنت ابتدا علامت @ را قرار داده و سپس نام فرد مورد نظر خود را به انگلیسی وارد نمایید. در نهایت نیز با لمس گزینه Post فرآیند تگ کردن در کامنت اینستاگرام با موفقیت صورت می پذیرد.


اگر هم قصد دارید در بیو تگ کنید می توانید از طریق زیر عمل کنید:

روی دکمه Edit Profile را لمس نمایید.


سپس قسمت Bio را لمس نمایید.


در بخش Bio به کمک صفحه کلید خود در ابتدا کاراکتر @ را وارد کرده و سپس نام اکانت فرد مورد نظر را وارد نمایید. در نظر داشته باشید که امکان انتخاب صفحه مورد نظر از لیست اسامی پیشنهادی ظاهر شده نیز برای شما وجود دارد. در نهایت روی آیکون تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات اعمال گردد.



پس از تگ کردن نام اکانت مورد نظر را به صورت لینک در قسمت بیو پروفایل خود مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این روش می توانید پیج کاری خود را در قسمت بیو اینستاگرام تگ کرد تا برای عموم نمایش داده شود.

با تگ کردن افراد تگ شده در پست اینستاگرام متوجه این موضوع شده و دیگر کاربران نیز با ضربه زدن روی آیکون آدمک ظاهر شده روی عکس، نام افراد را مشاهده کرده و در نهایت با لمس نام اکانت به حساب کاربری شخص مورد نظر هدایت می شوند. تگ کردن در کامنت اینستاگرام یکی دیگر از روش های تگ کردن در اینستا به شمار می رود که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور مثال برخی از پیج های تجاری با طرح یک مسابقه فالوورهای خود را تشویق به منشن دیگران زیر پست می کنند.

برای مطالعه متن کامل این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

تگ کردن در اینستا
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا