هزینه لیزر زگیل تناسلی ۱۴۰۳; قیمت برداشتن زگیل با کرایو{بیمه}

بسیاری از بیماران قبل از مراجعه در مورد هزینه درمان زگیل تناسلی با لیزر و کرایو سوال می‌کنند. تعیین هزینه دقیق قبل از مشخص شدن تعداد زائده‌ها امکانپذیر نیست، اما با دانستن نرخ کرایو و لیزر برای هر زائده می‌توانید قیمت حدودی را محاسبه کنید.
اگر بخواهیم بر اساس تعرفه وزارت بهداشت و درمان در سال ۱۴۰۳ هزینه را به بیمار اعلام کنیم، نرخ لیزر زگیل تناسلی و کرایو (فریز زگیل) در تهران، برای هر زائده پوستی یا تناسلی، حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می‌باشد.

نوع درمانلیزرکرایو
هزینه (تومان)۳۰۰ تا ۶۰۰۲۵۰ تا ۵۵۰
تعداد جلسات۱ جلسه۳ جلسه
تعرفه سال ۱۴۰۳
اما قیمت نهایی با توجه به تعداد زائده‌ها و اینکه آیا در داخل مجاری ادرار، واژن و مقعد هم زائده‌ای وجود دارد یا خیر؟ باید تعیین شود. در ادامه بطور کامل به سوالات شما درمورد تعرفه و قیمت کرایو و لیزر زگیل تناسلی و شرایط بیمه پاسخ خواهیم داد:

وقت مشاوره حضوری برای تعیین هزینه لیزر زگیل در درمان کلینیک ☎️ ۸۸۸۷۱۰۷۸-۰۲۱ ☎️

هزینه لیزر زگیل تناسلی چقدر است؟​

هزینه لیزر زگیل تناسلی هم دقیقا بر اساس مواردی که در بالا گفته شد مشخص می‌شود. نوع و شکل ظاهری زگیل‌ها (تکی یا خوشه‌ای)، اندازه و تعداد زائده‌ها و محلی که ایجاد شده‌اند، همگی در تعیین قیمت لیزر زگیل تناسلی موثرند.

بسیاری از افراد راه درست درمان را نمی‌دانند یا به دلایل گوناگون خیلی دیر برای درمان مراجعه می‌کنند، همین باعث زیاد شدن تعداد زگیل‌ها و بالا رفتن هزینه کلی درمان این عارضه می‌شود.

تفاوت هزینه برداشتن زگیل با لیزر و کرایو چقدر است؟​

هزینه کرایو زگیل تناسلی معمولا از لیزر بیشتر است، زیرا در چند جلسه انجام می‌شود و شما باید چندین بار به کلینیک مراجعه کنید. همچنین ریسک بازگشت زائده‌ها در روش فریز کردن (کرایو) بیشتر است، به همین علت احتمال نیاز به هزینه مجدد برای درمان زگیل‌ها را افزایش می‌دهد.

تعیین قیمت و هزینه درمان زگیل تناسلی چگونه است؟​

می‌دانید که زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی به شدت مسری است و با برقراری اولین تماس جنسی با فرد آلوده به راحتی منتقل می‌شود. بعد از مراجعه به دکتر جراح عمومی یا دکتر پوست و انجام معاینات کامل، هزینه دقیق درمان زگیل تناسلی با توجه به موارد زیر به شما اعلام می‌شود:

  • تعداد زائده‌ها (معاینه با چشم مسلح)
  • محل زائده‌ها (داخل یا بیرون واژن، مقعد و مجرای ادرار)
  • گستردگی و اندازه زائده‌ها
  • دستمزد پزشک

https://darman.clinic/
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا