هزینه اوزون تراپی زانو و کمر چقدر است؟

با پیشرفت دانش بشر، یکی از دستاوردهای مهم در حیطه پزشکی، کنترل انواع دردهای حاد و مزمن بوده است. اوزون تراپی به عنوان یک درمان موثر مدتی است که وارد حیطه پزشکی شده است. در این مقاله مختصری درباره نحوه درمان درد با تزریق گاز اوزون همچنین و قیمت اوزون تراپی دیسک کمر و زانو صحبت خواهیم کرد.

کنترل درد با اوزون درمانی​

از گاز اوزون جهت مقاصد مختلف درمانی در دنیا استفاده می شود از جمله کنترل و درمان انواع دردهای مزمن مانند کمر درد، زانو درد، بهبود وضعیت عضلانی و اسکلتی در ورزشکاران، همچنین امروزه در برخی مراکز در دنیا از اوزون به عنوان ماده محرک برای جوانسازی و بهبود کیفیت بافت های زیر پوستی استفاده می شود.
از میان تمامی این کاربردها یکی از موثرترین و بهترین کاربردهای گاز اوزون، استفاده از این گاز جهت کنترل درد و همچنین جلوگیری از پیشرفت آرتروز زانو است.

قیمت اوزون تراپی.jpg

درمان درد زانو با اوزون تراپی​

از لحاظ علمی آرتروز یا استئوآرتریت زانو به حالتی اطلاق می شود که غضروف های مفصل زانو شروع به ازبین رفتن می کنند و باعث ساییدگی و آسیب استخوان می شوند. بستگی به اینکه تخریب مفصل ودرد بیمار در چه مرحله ای باشد درمان های متفاوتی برای استئو ارتریت زانو وجود دارد؛ از مراحل ابتدایی بیماری که توصیه به کاهش وزن و تقویت عضلات حمایت کننده مفصل تا مراحل انتهایی که مفصل کاملا از بین رفته و گاها حرکت و راه رفتن فرد کاملا مختل شده و تنها راه درمان تعویض کامل مفصل زانو است.

آیا اوزون تراپی برای من مناسب است؟​

در مورد اینکه آیا فرد مورد مناسبی برای این روش درمانی می باشد یا خیر ابتدا باید معاینه و مشاوره توسط پزشک انجام گیرد. در صورت مناسب بودن فرد برای انجام اوزون درمانی تعداد جلسات و روند درمان برای شخص توضیح داده خواهد شد.
تعداد جلسات اوزون درمانی برای استئوآرتریت ( آرتروز زانو ) بین یک تا پنج جلسه خواهد بود و بسته به شدت بیماری وعوامل دیگری برای شما تعیین خواهد شد.
در مورد هزینه اوزون تراپی این نکته حائز اهمیت است که بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و با توجه به هزینه های سنگینی که امروزه عمل های جراحی تعویض مفصل دارند و همچنین خطرات و مخاطره های عمل جراحی؛ هزینه اوزون تراپی بسیار قابل توجیه و اقتصادی می باشد.

قیمت اوزون تراپی​

قیمت اوزون تراپی در مقایسه با بهبود کیفیت زندگی مددجو و خلاصی از شر درد و مشکلات همراه با آرتروز زانو بسیار ناچیز خواهد بود. لازم به ذكر است كه اوزون درمانی برای درمان آرتروز زانو در كتاب جدید تعرفه پزشكی كه در آن قیمت های اعمال مختلف پزشكی و جراح و همچنین هزینه ازون تراپی و قیمت تزریق اوزون نیز ذكر شده است از سوی وزارت محترم بهداشت و سازمانهای بیمه گر گنجانده شده است.
قیمت اوزون درمانی و تزریق برای مفاصل در کلینیک درد مهرگان که یک مرکز تخصصی اوزون تراپی است، از قیمت مصوب وزارت بهداشت پایین تر بوده و بر اساس توانایی مراجعین محترم در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید كه هزینه اوزون درمانی برای اعمال مختلف متفاوت است و مثلا هزینه برای درمان آرتروز زانو از هزینه های مربوط به درمان دیسک کمر كمتر است.
برای اطلاع از قیمت اوزون تراپی (https://clinicdard.com/1380/) به وبسایت کلینیک چند تخصصی درد مهرگان مراجعه نمایید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا