هزینه انجام کامپوزیت دندان در کرج

پرکاربردترین و محبوب ترین مواد در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، کامپوزیت دندان به شمار می رود که برای پر کردن و ترمیم دندان های جلو و عقب مورد استفاده قرار می گیرد، ونیر کامپوزیت مواد خمیری شکلی هستند که در رنگ های مختلف موجود بوده و خود بیمار می تواند رنگ آنرا انتخاب کند، دکتر مریم محمدی یکی از دندانپزشکان متخصص در زمینه کامپوزیت دندان در کرج می باشد.... با سایت ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

ونیر کامپوزیت دندان​

اگر به دنبال زیبا کردن دندان های خود هستید یا اگر دندان هایتان در اثر پوسیدگی به شدت آسیب دیده باشد، دندانپزشک شما روکش دندان را توصیه می کند که این روکش از بافت باقی مانده دندان محافظت می کند و لبخند زیباتری را برای شما به ارمغان می آورد. اگر دندان‌های شما زرد، تیره شده یا شادابی خود را از دست داده‌اند، روکش‌های کامپوزیت یا پرسلن راه‌حلی عالی هستند.

در لیست زیر به مواردی که کامپوزیت دندان مورد استفاده قرار می گیرد پرداخته ایم.

  1. اگر دندان شکسته باشد
  2. به دلیل پوسیدگی ثانویه به شدت آسیب دیده باشد.
  3. پوسیدگی شدید دندان
  4. در صورت درمان ریشه دندان برای پوسیدگی دندان یا بیماری پریودنتال در ناحیه مولر
گذاشتن کامپوزیت ونیر یک تکنیک دندانپزشکی است که به عنوان یک راه حل زیبایی برای ترمیم ترک های دندان، اصلاح فضاها یا انحرافات یا جایگزینی مینای زرد دندان کاربردی می باشد. البته در صورت وجود مشکلات جدی تری برای سلامت دهان و دندان، ابتدا باید آن ها را درمان کرد تا هم زیبایی دندان و هم عملکرد لبخند بهبود یابد.

انجام معاینات قبلی دهان قبل از قرار دادن ونیرهای کامپوزیت بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که در صورت تشخیص آسیب شناسی قبلی دهان، درمان آن در وهله اول مهم و ضروری است. به همین دلیل، درمان‌های مختلف برای اصلاح بیماری‌های دندان مانند پریودنتیت یا مشکلات همترازی و بایت از طریق ارتودنسی باید قبل از قرار دادن روکش روی لبخند انجام شود. انجام دادن یک روکش دندان عالی و بدون عیب برای شما در مطب دندانپزشکی دکتر مریم محمدی یکی از اهداف خدمات کلینیک به شمار می رود.

انجام کامپوزیت دندان در کرج​



ونیر کامپوزیت دندان ورقه های بسیار نازکی می باشد و به صورت سفارشی ساخته می شوند تا به قسمت بیرونی دندان بچسبند. این ماده بسیار با کیفیت است که از رزین کامپوزیت ساخته شده اند و ظاهر دندان های فرسوده را بهبود می بخشد و رنگ مینای اصلی را بازیابی می کند. ونیرهای کامپوزیت برای اصلاح انواع مشکلات تراز دندانی که نیازی به درمان ارتودنسی ندارند، کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپوزیت دندان به دندان متصل می شود و سبب بالارفتن استحکام دندان می شود هنگامی که قسمت وسط دندان پوسیده یا از بین رفته باشد از طریق کامپوزیت می توان دو قسمت دندان را یکدیگر متصل کرد و یک مقدار از استحکام دندان که از بین رفته است را به آن برگرداند. البته می توان گفت که کامپوزیت ها مقاومت کمتری نسبت به لمینت سرامیکی دارند.

ونیر کامپوزیت در چه مواقعی استفاده می شود؟​

برای تغییر شکل، رنگ یا موقعیت دندان ها با امکان برداشتن آن ها در صورت تمایل بیمار ار کامپوزیت استفاده می شود. معمولاً روکش‌ها روی دندان‌های جلویی قرار می‌گیرند، در حالی که روکش‌ها یا کلاهک‌های دندانی برای مولرها و پرمولرها برای قوام بیشتر استخوان دندان انتخاب می‌شوند و به این دلیل که اجازه می‌دهند سطح بیشتری از سطح دندان ترمیم شود. از این نوع روکش ها برای بستن شکاف ها یا اصلاح عیوب موقعیت های کوچک مانند شلوغی خفیف دندان مناسب است. البته لازم به ذکر است که دندان های هر دو فک به روی یکدیگر هستند به جای کامپوزیت باید از ارتودنسی استفاده شود.



مزایای ونیر کامپوزیت چیست؟​

با توجه به توضیحات بالا کامپوزیت هم درمان زیبایی دارند و هم ترمیمی، این ورق ها با دست ساخته شده اند و ضخامتی بین 0.3 تا 0.9 میلی متر دارند. با روکش های رزین نیازی به تراشیدن دندان نیست و مواد مستقیماً روی سطح دندان چسبانده می شود و شکل آن با تکه های اطراف لثه تطبیق داده می شود و جایگذاری آن نیز کاملا بدون درد می باشد از مزایای ونیر کامپوزیت می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  1. روش سریع دندانپزشکی
  2. بدون درد
  3. آنها نیازی به تراشیدن ندارد
  4. روکش های برگشت پذیر
  5. ماندگاری بالا

ماندگاری ونیر کامپوزیت چقدر است؟​

ماندگاری کامپوزیت دندان بستگی به مراقبت بیمار و رعایت بهداشت دهان و دندان وی دارد و به طور متوسط آنها معمولا بین 8 تا 10 سال با نگهداری مناسب دوام می آورند. برای اینکه طول عمر کامپوزیت دندان خود را بهینه کنید، مهم است که به طور دوره ای به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.

قیمت کامپوزیت دندان در کرج​

هزینه کامپوزیت دندان با توجه به کیفیت مواد مصرفی، میزان ضخامت دندان و در نهایت تجربه و مهارت دندانپزشک متفاوت می باشد . لازم ذکر است، قبل از معاینه و بررسی های لازم توسط دندانپزشک نمی توان به هزینه دقیقی را مشخص نمود، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کامپوزیت دندان در کرج می توانید به کلینیک های دندانپزشکی خوب در کرج مراجعه نماید .

  • تلفن ثابت 02632221003
    موبایل 09373495759

روش قرار دادن کامپوزیت دندان چگونه می باشد؟​

در ویزیت دندانپزشک زیبایی، دندان ها آماده می شوند و مواد پرکننده سفید به طرز ماهرانه ای روی دندان ها اعمال می شود تا لبخند به صورت جداگانه شکل بگیرد و با اثرات دلخواه هماهنگ شود. این یک روش بدون درد است و نیازی به بیهوشی ندارد. زیبایی کامپوزیت ونیرها در این است که می توانید به دندانپزشک توضیح دهید که می خواهید دندان هایتان چگونه به نظر برسد. شاید بخواهید دندان‌هایتان کمی کوتاه‌تر، یا شاید کمی نرم‌تر و گردتر باشد. در هر صورت، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا جلوه مورد نظر را ایجاد کنیم. اگر می خواهید فقط در یک دندان قرار دهید و رنگ سفید آن متفاوت از بقیه به نظر برسد، همیشه می توانید سفید کردن دندان ها را انتخاب کنید، دکتر مریم محمدی بهترین کامپوزیت دندان را با قیمت مناسب برای شما در شهر کرج انجام می دهد.

منبع
https://drmaryam-mohammadi.ir/post/76/انجام-کامپوزیت-دندان-در-کرج
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا