نام چند سایت معتبر ایرانی

dornaz

عضو انجمن

سایت ایرانی در بستر اینترنت عملکرد مناسبی را دارد و در واقع نام بسیاری از سایت های معتبر ایرانی را می توان در لیست بهترین های جهان مشاهده کرد. سایت های ایرانی را می توان با توجه به فاکتورهای مختلفی شناسایی و انتخاب کرد و یکی از بهترین روش های آشنایی با بهترین سایت های ایرانی، استفاده از رتبه بندی های سایت الکسا است.
سایت های زیادی مشابه وبسایت الکسا ارائه شده که همگی بر اساس یکسری فاکتورهای خاص وبسایت مورد نظرتان را ارزیابی کرده و امتیازاتی را به همراه آنالیز کلی سایت ارائه می کنند. یکی از این وبسایت ها similarweb.com نام دارد.

سایت ایرانی برتر از نظر رتبه الکسا

سایت الکسا در واقع یک سرویس ارائه شده توسط شرکت آمازون است که بهترین سایت های ایرانی و خارجی را بر اساس الگوریتم های مشخص خود شناسایی و معرفی می کند. به طور معمول انتخاب بهترین ها بر اساس میزان ترافیک ورودی و بازدید کاربران اینترنتی از یک وب سایت صورت می گیرد. تمامی اطلاعاتی که توسط این سایت در خصوص بهترین سایت ها ارائه می شود رایگان بوده و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به صفحه رتبه بندی سایت های ایرانی الکسا لیست 50 تا از بهترین سایت های ایرانی را به صورت رایگان مشاهده کنید. اصولا کاربران پس از مطالعه این مقاله علاقمند می شوند که از رتبه الکسا سایت خود آگاه شوند و بدانند از میان سایت های محبوب در ایران چندمین جایگاه را کسب کرده اند. برای این منظور تنها کافیست به آدرس www.alexa.com/siteinfo مراجعه نموده و در نهایت آدرس سایت مورد نظرتان را جهت ارزیابی و مشاهده رتبه الکسا وارد نمایید.

سایت شاپرک

امروزه پرداخت های اینترنتی به یکی از اقدامات رایج افراد تبدیل شده است. در همین راستا سایت شاپرک از سال 1391 فعالیت خود در این حوزه آغاز نمود. این سایت متعلق به شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک است و از سال 1394 کلیه بانک ها درگاه پرداخت اینترنتی خود را روی آدرس شاپرک ارائه می کنند. بدین ترتیب می توان شاپرک را یک درگاه پرداخت واحد دانست که هر گونه پرداخت اینترنتی از هر بانکی و هر حسابی توسط این درگاه امکان پذیر است. این امر سبب شده است تا علاوه بر تسهیل روند پرداخت ها برای کاربران، نظارت و کنترل بیشتری روی تراکنش ها صورت گرفته و امنیت پرداخت بیشتری برای کاربران فراهم شود. به طور معمول بیش از 50 هزار نفر به صورت مستقیم به وب سایت شاپرک مراجعه می کنند


سایت دنیای اقتصاد

سایت خبری دنیای اقتصاد پر مخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور بشمار می رود و خبرها و اطلاعات تحلیلی قرار گرفته در وب سایت این روزنامه برای علاقه مندان به حوزه اقتصاد بسیار جذاب است. این روزنامه از سال 1381 کار خود را آغاز نمود و اکنون به انتخاب اول افراد برای آگاهی از تغییرات و تحولات بازارهای اقتصادی کشور تبدیل شده است. در کنار وب سایت رسمی، این روزنامه اقتصادی حوزه های فعالیت دیگری را نیز مثل بخش ارائه آموزش، انتشار کتب اقتصادی و… را نیز تحت پوشش قرار داده است. وب سایت دنیای اقتصاد که به عنوان هفمین سایت ایرانی برتر الکسا شناخته می شود، روزانه بیش از 1.5 میلیون بازدیدکننده دارد.


سایت نماشا

نماشا هشتمین سایت ایرانی است که در رتبه بندی الکسا معرفی شده است. این سایت همانند آپارات، یک سرویس اشتراک ویدیو است که برای ایجاد یک پلتفرم اشتراک گذاری و مشاهده ویدیو کاملاً بومی طراحی و رونمایی شده است. شما می توانید انواع مختلف ویدیو را در دسته بندی های ارائه شده در این وب سایت بارگذاری کرده یا به عنوان یک مخاطب مشاهده نمایید. سایت نماشا یک رقیب جدی برای وب سایت آپارات است و تاکنون مخاطبین بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این وب سایت پذیرای بیش از 1 میلیون بازدیدکننده در روز است.



سایت دیوار

سایت دیوار در سال 1392 با هدف ایجاد پلتفرمی مناسب برای خرید و فروش آنلاین و بدون واسطه ایجاد شده است. دیوار مرجع نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌ های خرید و فروش اجناس نو یا دست دوم و کارکرده، استخدام و خدمات است. این سایت محبوبیت بسیاری در بین عموم افراد جامعه پیدا کرده است. چرا که به همه افراد این امکان را می دهد تا به صورت رایگان و بدون هیچگونه واسطه ای اجناس یا خدمات خود را از طریق این پلتفرم ارائه کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دهند. این وب سایت به صورت اپلیکیشن نیز برای گوشی های تلفن همراه اندروید و آیفون ارائه شده است.


سایت ترب

سایت ترب در واقع یک موتور جستجو ایده آل است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا با سرچ محصول مورد نظر خود، فروشندگان آن محصول را مشاهده و بعد از مقایسه آنها خرید خود را انجام دهند. این وب سایت در سال 1393 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در حال حاضر بالغ بر 1500 فروشگاه اینترنتی معتبر را به کاربران خود معرفی می کند. شما می توانید مستقیما به وب سایت این برنامه مراجعه کرده یا اینکه اپلیکیشن آن را روی گوشی تلفن همراه اندروید یا آیفون خود نصب نمایید


سایت ایرانی برتر و آشنایی با بهترین و معتبرترین سایت های ایرانی فعال در بستر اینترنت می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. به طور قطع این امکان وجود دارد که بهترین سایت های ایرانی فعال در هر حوزه را به صورت جداگانه شناسایی و معرفی کرد و جای نام سایت های زیادی در این لیست خالی است. اما در این مقاله از میزبان فا مگ ما به معرفی 15 سایت ایرانی برتر از نظر رتبه بندی الکسا پرداختیم.

برای آشنایی با لیست بهترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی می توانید زا لینک زیر استفاده کنید:

بهترین سایت های ایران
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا