مهم‌ترین راه‌های انتقال زگیل تناسلی یا ویروس اچ پی وی


ابتلا به زگیل تناسلی یا ویروس HPV که نوعی بیماری جنسی شایع شناخته می‌شود، در حال حاضر رو به افزایش است و نگرانی بسیاری از افراد در مورد راه‌های انتقال زگیل تناسلی است. به دلیل سوالات زیاد کاربران تصمیم گرفتیم بطور جامع به بررسی راه‌های انتقال زگیل تناسلی واژن، آلت تناسلی و مقعد بپردازیم:
افرادی که شرکای جنسی متعددی دارند، بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به این عارضه هستند. همچنین ممکن است فردی به این عارضه مبتلا باشد و هیچگونه نشانه ظاهری نداشته باشد. حتی در این وضعیت هم فرد قادر به انتقال ویروس زگیل تناسلی است.
نکته مهمی که باید از آن آگاه باشید این است که ویروس زگیل تناسلی در زنان و مردان فقط در نواحی واژن و آلت تناسلی، دهانه رحم، مقعد، کشاله ران و گاهی دهان قادر به رشد است.

مواردی که ریسک انتقال ویروس hpv را افزایش می‌دهند!​

احتمال انتقال ویروس زگیل تناسلی در شرایط خاصی افزایش می‌یابد و برخی از عوامل ریسک ابتلا به انواع ویروس اچ پی وی را افزایش می‌دهند که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم:
  • استفاده طولانی مدت از داروهای آنتی بیوتیک
  • افراد که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند
  • افرادی که سیستم ایمنی بدن آن‌ها ضعیف است در برابر ویروس اچ پی وی آسیب پذیرتر هستند. بدن این افراد توان مقابله با ویروس را ندارد و به همین دلیل باید بیشتر از افراد عادی موارد بهداشتی را رعایت کنند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی و عفونی که روی سطح پوست زخم و التهاب دارند
  • کودکانی که والدین آنها به این ویروس مبتلا هستند
  • افراد تحت شیمی درمانی
  • افرادی که عمل پیوند عضو داشته‌اند

مهم‌ترین راه‌های انتقال زگیل تناسلی​

بسیاری از افراد اطلاعات و آگاهی کافی درمورد ویروس HPV و همچنین راه‌های انتقال زگیل تناسلی ندارند. به همین دلیل گاهی دچار وسواس بی مورد می شوند و در مواقعی هم به دلیل عدم آگاهی اعمالی را انجام می دهند که آنها را در معرض ابتلا به این ویروس قرار می‌دهد. در ادامه راه‌های انتقال اچ پی وی را بررسی می‌کنیم:

ادامه http://medicaldarman.blogtez.com/post16.php
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا