لوازم دکوری آکواریوم را از کجا بخریم؟

sanazhedayati

تازه وارد
جذابیت یک آکواریوم به ماهی و موجوداتی است که در آن زندگی می کنند اما تزئینات آکواریومی که انتخاب می کنید، تاثیر زیادی در ظاهر و دنیای آبزیان ایجاد می کند. شاید بتوان گفت هیچ آکواریومی بدون مجموعه ای از گیاهان و تزئینات دکوری کامل نیست.
با گیاهان پلاستیکی معتبر که کیفیت آب مخزن شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، می توانید دکوراسیون آکواریوم خود را طبیعی تر جلوه دهید. در پت شاپ آنلاین شهرپت مجموعه ای از گیاهان آکواریوم و لوازم دکوری آکواریوم را تقریباً در همه اندازه ها ارائه می دهیم.

تعریف لوازم دکوری و تزیینات آکواریوم

یکی از جذابیت های غیر قابل چشم پوشی در آکواریوم، فضای داخلی آن و دکوراسیون و نوع چیدمان داخال آن است که باعث می شود هنگامی که به دکور و داخل آکواریوم نگاه می کنید ناخواسته زمان زیادی را محو تماشای آن شوید. نمای یک آکواریوم زیبا و جذاب تشکیل شده است از ماهیان و آبزیانی که داخل آکواریوم زندگی می کنند و همچنین چیدمان اقلام انتخابی شما در کنار هم که تشکیل آکواریوم را می دهند.
ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که می توانیم از سلیقه و خلاقیت خود استفاده کنیم و دکور داخل و فضای آکواریوم خود را به زیبایی چیدمان کنیم.


برای طراحی و ساخت دکور آکواریوم خود باید دقت کنیم تا لوازمی که استفاده می کنیم هیچ گونه تاثیر منفی روی آب آکواریوم نداشته باشند به این گونه که باید بدانیم انتخاب ما به شرایط آب آکواریوم هیچ آسیبی نمی رساند. آسیب از نظر یک شخص حرفه ای کاردان، تغییر شرایط شیمیایی آب است.
به طور مثال ممکن است از یک قطعه دکوری در آکواریوم استفاده کنید که باعث از بین رفتن شرایط نرمال و شفافیت آب شود که این یکی از نشانه های تغییر در شرایط شیمیایی آب است.



اهمیت انتخاب مناسب لوازم دکوری آکواریوم


دکور آکواریوم علاوه برایجاد جذابیت و چشم نوازی برای صاحب آن و ایجاد طراوات، شادابی، حس زندگی و حیات در محیط اگر به طور مناسب و حرفه ای انتخاب شود می تواند محیطی مناسب برای زندگی، رشد، تکثیر و همچنین محیطی امن برای ماهیان و ساکنان آکواریوم شما باشد.
یکی از علت های استفاده از صخره، سنگ، گیاه مصنوعی، گیاه طبیعی، کوزه و غیره در آکواریوم ایجاد محیط امن و مناسب برای ماهیان است به این گونه که در قسمتهای مختلف آکواریوم شما ماهیان مختلف بسته به نوع محیط زیست طبیعی خود اسکان می گزینند.


گاهی یک ماهی نیاز به محیطی تاریک دارد تا از زندگی لذت ببرد، از کوزه یا فضای زیر یک سنگ استفاده می کند و زمانی که نیاز به نور کمتری دارد به زیر یک برگ رفته تا استرس دور باشد. برخی از ماهیان که سلطه طلب هستند و نیاز دارند تا محیطی برای فرمانروایی انتخاب خود انتخاب کنند، از یک حفره یا سوراخ که توسط چیدمان شما در آکواریوم درست شده است استفاده می کنند.


شما می توانید آکواریوم تان را با سلیقه شخصی خود تزیین کند و همانطور که گفت شد که از هرچیزی که به کیفیت آب آکواریوم صدمه نمی زند استفاده کنید.

گاهی دکور آکواریوم انتخابی شما می تواند به بهبود شرایط آب آکواریوم کمک نماید.
به طور مثال شما می توانید از گیاهان طبیعی در کنار دکور مصنوعی آکواریوم خود کمک بگیرید تا باعث بهتر شدن آب آکواریوم شود البته باید توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد رعایت تعادل بین دکور انتخابی و ماهیان ضروری است.


توجه داشته باشید که سایز دکور، سایز ماهی و سایز آکواریوم باید در خور هم باشند تا محیطی جذاب و آرام برای شما و ساکنان آکواریوم به ارمغان آورد.
تزئینات آکواریوم می تواند به سادگی سنگ های رنگی یا به اندازه مرجان های زنده پیچیده باشد. لوازمی متناسب با سبک خود انتخاب کنید و دنیاییی زیبا و جادویی از آکواریوم خود بسازید.

از چه لوازمی برای دکور آکواریوم می توان استفاده کرد؟


برای تزیین داخل آکواریوم و خرید لوازم دکوری آکواریوم می توان از دکورهای مصنوعی ساخته شده و موجود در بازار یا دکور های طبیعی دیگر مانند دکورهای سفالی، صخره سفالی، کوزه سفالی، پل سفالی، شن های رنگی، سنگ های رنگی، صخره های طبیعی، سنگ های صخره ای، دکورهای پلی استر آکواریوم، کشتی سفالی، کشتی شکسته پلی استر، شن مخصوص کف آکواریوم، سنگ مخصوص آکواریوم، گیاه مصنوعی، گیاه طبیعی، چمن مصنوعی کف آکواریوم، صدف طبیعی و صدف مصنوعی استفاده کرد.

نکات مهم در طراحی و ساخت دکور آکواریوم



  1. سازگاری نوع دکور با نوع ماهیان آکواریوم
  2. سازگاری سایز دکور با سایز ماهیان آکواریوم


دکور ماهی و آکواریوم ماهی


یک آکواریوم با دکوراسیون منحصر به فرد نیاز به لوازم دکوری و تزئینات آکواریوم خاص دارد. پت شاپ شهرپت با سبک های متفاوت می تواند مخزن آکواریوم شما را به یک شاهکار بصری تبدیل کند. مهمتر از همه گیاهان، چوب، تنه های درخت، ریشه های درخت و سنگهای بزرگ بیشتر نقش تزئینات مخزن را دارند.

آنها پناهگاه و امنیت مورد نیاز ماهیان شما را فراهم می کنند و به آنها اجازه می دهند تا در صورت لزوم فضای امنی برای پنهان شدن داشته باشند. بسته به اینکه گیاهان زنده یا مصنوعی را برای مخزن خود انتخاب می کنید، انتخاب دکوراسیون شما می تواند تأثیرات مثبتی بر سلامت کلی مخزن داشته باشد.



دکور آبزیان


در پت شاپ شهرپت، به شما اطمینان می دهیم که در خرید آنلاین لوازم دکوری آکواریوم و لوازم حیوانات خانگی بهترین انتخاب را پیدا می کنید. شما به دنبال دکوراسیون آبزیان هستید و این صفحه نزدیکترین موارد مربوط به خرید دکوراسیون آبزیان را به صورت آنلاین به شما نمایش می دهد.



خرید دکور آبزیان در فروشگاه آنلاین شهرپت


انواع دکور آبزیان در پت شاپ آنلاین و 24 ساعته شهرپت گردآوری شده است. این محصولات از میان جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات از میان تولیدکنندگان ایران و سایر نقاط دنیا انتخاب شده‌اند. تنوع طرح، رنگ و مدل، این امکان را به شما می‌دهد تا با بررسی این محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید. با مقایسه‌ی قیمت و تخفیف دکور آکواریوم در پت شاپ شهرپت، یک خرید اینترنتی جذاب و آسان را تجربه کنید.

چگونه آکواریوم خود را تزیین کنیم؟​

شما یک آکواریوم عالی دارید، مجهز و کامل، مجموعه ای از ماهی های دلخواهتان را به آکواریوم اضافه کرده اید اما ظاهر این آکواریوم مجهز و کامل کسل کننده است.
بیشتر کسانی که آکواریوم دارند می دانند تزیین و انتخاب دکور مناسب برای آکواریوم بسیار مهم است و جلوه و زیبایی به آن می بخشد. همچنین می تواند فضای خانه شما را دگرگون و جذاب کند. گاهی اوقات دارندگان آکواریوم از دیدن تزئینات زیبا در فروشگاه به قدری هیجان زده می شوند که آکواریوم خود را بیش از حد شلوغ می کنند.
این کار خوب نیست و این امر علاوه بر اینکه نگهداری و رسیدگی به آکواریوم را دشوارتر می کند، زیبایی آن را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. سوال اینجاست: چه تزییناتی برای آکواریوم شما مناسب است و چگونه باید آکواریوم خود را تزیین کنید.

انواع تزیینات آکواریوم

هنگام انتخاب کردن تزئینات مختلف برای آکواریوم، مهم است که مزایا و معایب احتمالی هر یک را در نظر بگیرید.



استفاده از چوب برای تزئین آکواریوم



چوب های طبیعی، ساده و زیبا هستند. همچنین یک مکان عالی برای مخفی شدن ماهی ها محسوب می شوند. می توان آن ها را از فروشگاه خرید یا از رودخانه و طبیعت برداشت. اگر به سراغ چوب طبیعی می روید مطمئن شوید که آلوده نباشند چون جان ماهی های شما را به خطر می اندازند.

نکته: برای اینکه چوب شما ته نشین شود می توانید چند سوراخ در آن ایجاد کنید.



صخره برای تزیین آکواریوم​

استفاده از سنگ و صخره گزینه مناسبی برای تزئین آکواریوم است. این تزئینات می توانند جلوه ای طبیعی و زیبا به آکواریوم شما بدهند. بسیاری از سنگ ها، سنگریزه ها و همچنین سنگ های جذاب مصنوعی در دسترس هستند که به زیبایی آکواریوم ها کمک می کنند. سنگ و صخره با الهام گرفتن از محیط طبیعی ماهی موجب آرامش آن ها می شوند.



اگر به دنبال طیف وسیعی از سنگ های آکواریوم هستید، فروشگاه آنلاین شهرپت انتخاب درستی است. انواع متنوع از سنگ و صخره ها را می توانید در سایت فروشگاهی ما ببینید و مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید.

همچنین می توانید سنگ های یافت شده در طبیعت را به آکواریوم خود اضافه کنید. قبل از انجام این کار، بسیار ضروری است که سنگ ها را قبل از افزودن برای یک ساعت بجوشانید تا از ورود مواد مضر به داخل آکواریم خود جلوگیری کنید. سنگ های گرانیت، کوارتز، سنگ لوح یا اسلیت و اونیکس انتخاب مناسبی هستند.

نکته مهم در انتخاب سنگ های دکوری آکواریوم، اجتناب از سنگ ها با لبه های تیز می باشد که همانطور که در بالا اشاره شد می توانند به ماهی های شما آسیب جدی وارد کنند.



تزیین آکواریوم با گیاه مصنوعی و طبیعی

گیاهان طبیعی یا مصنوعی هر دو- بسته به سلیقه شما – تزئین مناسبی برای آکواریوم هاست. گیاهان طبیعی همانطور که از نامشان پیداست ظاهری طبیعی به آکواریوم می دهند و گیاه مصنوعی در مقابل نیازی به نگهداری، نور و رسیدگی ندارد.



تزیین آکواریوم با غارها

غارها می توانند ظاهری جالب و طبیعی به آکواریوم شما ببخشند و فضایی برای شنا کردن و یا پنهان شدن برای ماهی های شما ایجاد کنند. این برای ماهی های شکارچی شما بسیار جذاب و سرگرم کننده است و موجب ایجاد احساس امنیت در آن ها می شود.



خرید لوازم تزیینی آکواریوم

انواع لوازم تزئینی و دکوری را می توانید از فروشگاه تجهیزات و لوازم دکوری آکواریوم شهرپت خریداری نمایدد. اگر تمی طبیعی و نزدیک به محیط دریا برای آکواریوم خود انتخاب کرده اید، کشتی های غرق شده یک گزینه ایمن و ماهی پسند است. قلعه ها، اسکلت ها، پل ها، مجسمه ها و دیگر موارد متنوع دست شما را در انتخاب باز می گذارند.

حباب سازها

صندوقچه های حباب دار، رودخانه های زیر آب و سنگ های هوا نه تنها جذاب به نظر می رسند، بلکه غالباً یک مورد ضروری برای آکواریوم ها مخصوصا با تعداد ماهی بالا هستند.



در استفاده از تزئینات حباب ساز دقت کنید که فشار آن ها برای ماهی های شما بیش از اندازه نباشد تا حرکت آن ها را دچار مشکل نسازد. با افزودن اجسام متراکم مانند چوب خشک، می توان جریان آب زیاد را کم کرد.

نور پردازی

یک نور پردازی ملایم از کف آکواریوم به سادگی زیبایی آن را دو چندان می کند. چراغ های زیر آب دارای طیف وسیعی از رنگ ها می باشند که به شما امکان می دهند با فشردن یک دکمه دنیای آبی خود را تغییر دهید.

سرامیک

لوازم تزئینی سرامیکی در عین سادگی بسیار چشم نواز هستند و تنوع زیادی دارند که بر اساس سلیقه ای شما قابل انتخابند. اطمینان حاصل کنید که قطعه سرامیکی خریداری شده برای آکواریوم شما بی خطر باشد.

چگونه آکواريوم آبزيان و لوازم جانبی خود را انتخاب کنیم؟

با در نظر گرفتن موارد بالا، حالا وقت خرید است! در فروشگاه آنلاین شهرپت طیف متنوعی از لوازم دکوری و تزئینی برای آکواریوم شما وجود دارد که همگی بدون خطر هستند. از برندهای مختلف، اشکال متفاوت و تم های متنوع برای هر سلیقه ای شن، سنگ، صخره، مجمسه، کشتی شکسته، پل، حباب ساز، گیاه و دیگر دکوری ها آکواریوم را گرد آوردیم تا به شما کمک کنیم زیبایی آکواریوم خود را صد چندان کنید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا