قیمت کولر اینورتر گرین 18000 و 24000 در ایران بابکو + تخفیف

iranbabco

تازه وارد
کولر گازی اسپلیت گرین یکی از محبوب ترین و معروف ترین مدل های کولر گازی در دنیا می باشد. شرکت گرین سرمایه گذاری زیادی روی محصولات خود انجام داده است و تا به امروز شرکت گرین توانسته در این راه با بسیاری از برندهای خارجی رقابت کند. کولر گازی گرین به لطف آخرین تکنولوژی و برندهای مختلف کولر گازی در این زمینه بهترین هستند. همچنین کولر گازی گرین به دلیل کیفیت و قیمت مناسب بسیار محبوب هستند. این کولرها با تجهیزات پیشرفته تولید می شوند. قطعات کولر گازی گرین و اسپلیت گرین با بهترین کیفیت بوده و مصرف انرژی محصولات این برند بسیار پایین می باشد.
محصولات تولیدی شرکت گرین در دو دسته کولر گازی خانگی و صنعتی تولید می شود. علاوه بر این، محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای ظرفیت های متنوع از 9000 تا 30000 BTU می باشد که آنها را برای انواع پروژه ها از قبیل ادارات، آپارتمان ها، صنعتی، هتل ها، مراکز خرید، بیمارستان ها و ... مناسب می سازد. تکنولوژی اروپایی در تولید کولر گازی نقش مهمی در تولید این محصولات دارند.
لیست قیمت کولر گازی گرين
اسپلیت گرین به دلیل کیفیت بالا و زیبایی شگفت انگیز در تولید انواع کولر گازی بسیار موفق بوده است. کولر گازی بسته به نوع آب و هوا به سه دسته کلی گرمسیری، معتدل و سرد تقسیم می شود. کسانی که در خرید کولر گازی دقت کنند می توانند ده درصد مصرف برق خود را کاهش دهند. در واقع امروزه به دلیل تولید اسپلیت گرین شاهد تفاوت های بسیار زیادی در کیفیت و قیمت مناسب این برند هستیم.
در واقع، کسانی که در محیط مناسب برای کولر گازی نیستند، نمی توانند روی کار خود تمرکز کنند. به همین دلیل زمانی که از نظر دما در محیط مناسبی قرار دارند باید بتوانند کار خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. در واقع کسانی که در مناطق مختلف زندگی می کنند باید کولر گازی خود را با توجه به نوع آب و هوا انتخاب کنند تا برای سرمایش و گرمایش کولر گازی دچار مشکل نشوند.
همانطور که می دانید تفاوت در تولید کولر گازی بسیار زیاد است و برخی از آنها با قیمت های بالاتری نسبت به سایرین در بازار به فروش می رسند و این بستگی به کیفیت و نوع قطعات یدکی و سیستم های مورد استفاده در کولرهای گازی گرین دارد. لازم به ذکر است کولر گازی گرین مجهز به سیستم اینورتر می باشد. این سرمایش برند گرین به گونه ای انجام می شود که روشن شدن دستگاه برای خنک شدن محیط تنها 30 ثانیه زمان می برد و زمان لازم برای گرم شدن نیز یک دقیقه می باشد.

قیمت کولر گازی 18000 اینورتر گرین​

کولر گازی 18000 اینورتر گرین مدل T1 R410دارای عملکرد سرمايش و گرمایش، دارای اینورتر جهت صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی A، مناسب برای فضای 25 تا 35 متر مربع، دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت اینورتر گرین 18000 سرد و گرم مدل R410 T1 دارای گرید انرژی A هستند.
قیمت کولر اینورتر گرین 18000
کولر گازی اینورتر 18000 گرید A گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 18000 اینورتر گرین است.

قیمت کولر گازی 24000 اینورتر گرین​

کولر گازی 24000 اینورتر گرین مدل T1 R410دارای عملکرد سرمايش و گرمایش، دارای اینورتر جهت صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی A، مناسب برای فضای 34 تا 45 متر مربع، دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت اینورتر گرین 24000 سرد و گرم مدل R410 T1 دارای گرید انرژی A هستند.
قیمت کولر اینورتر گرین 24000
کولر گازی اینورتر 24000 گرید A گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 24000 اینورتر گرین است.
خط تولید مدرن و مجهز این شرکت به آنها کمک کرده است تا محصولات متنوعی با ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجه ارائه دهند. از ویژگی های مشترک سیستم های تهویه مطبوع گرین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سیستم تهویه مطبوع گرین مجهز به فیلترهای زیادی برای تصفیه هوا می باشد
در تولید تمامی مدل های کولر گازی گرین از فیلترهای زیادی برای تصفیه هوا استفاده می شود. این فیلترها می توانند کیفیت هوای محیط شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. فیلترهای کولر گازی گرین شامل: فیلتر ویتامین C است که باعث بهبود سیستم دفاعی بدن و شادابی و لطافت پوست می شود. فیلتر یونی با خواص ضد باکتریایی و قارچی برای از بین بردن باکتری ها، فیلتر فرمالدئیدی برای از بین بردن اثر ذرات فرمالدئید ناشی از احتراق ناقص کربن، بنابراین می توانید با خرید محصولات گرین، هوای محیط خود را بهبود بخشید و هوای پاکی برای شما بیاورد.
مصرف بهینه انرژی در سیستم های تهویه گرین
مهندسان با انجام محاسبات بسیار دقیق از مصرف بهینه انرژی این محصولات توانستند به تولید کولر گازی گرین در مدل های مختلف کمک کنند. کولر گازی گرین مجهز به اینورتر و حالت خواب می باشد. در حالت خواب، زمانی که دستگاه روی حالت خودکار قرار می گیرد، دستگاه به طور کامل خودکار خاموش می شود که مصرف بهینه انرژی را برای شما به ارمغان می آورد. در ضمن دستگاه های این شرکت دارای برچسب انرژی A، A+، A++ و B می باشند که نشان دهنده مصرف کم برق محصولات این شرکت می باشد.
با کولر گازی گرین از محیط زیست حمایت کنید.
در تمامی مدل های محصولات گرین شاهد استفاده از کمپرسورهای روتاری هستیم. این کمپرسورها در مدل های اینورتر با مبرد گازی R410 کار می کنند، در حالی که در مدل های ON-OFF از گاز مبرد R410 استفاده می شود. شایان ذکر است که گاز R410 به هیچ وجه به لایه اوزون آسیبی نمی رساند و هیچ تهدیدی را تهدید نمی کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر و لیست قیمت کولرهای گرین(GREEN) در فروشگاه ایران بابکو بر روی این لینک کلیک نمایید.
منابع:
کولر گازی اینورتر گرین 18000
کولر گازی اینورتر گرین 24000
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا