قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس در وب سایت ایران بابکو

iranbabco

تازه وارد
خرید تلویزیون یک امر روزمره نیست. با توجه به اینکه تلویزیون‌ها معمولاً برای ما بسیار بیشتر از طول عمر متوسط یک تلفن هوشمند هستند، خرید تلویزیون مستلزم آن است که برنامه‌های آینده زیادی را در نظر بگیرید. فراتر از برنامه‌های شما که می‌تواند شامل ارتقاء خانه شما باشد، عواملی مانند ارتقای جریان ویدئو، محتوا و استانداردهای وضوح صفحه تضمین می‌کنند که فرآیند خرید تلویزیون می‌تواند به سرعت به یک امر پیچیده تبدیل شود. این چیزی است که راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس ما به دنبال حل آن است.
لیست قیمت تلویزیون فیلیپس
راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس ما از طریق استراتژی‌های هوشمندانه بر اساس اندازه اتاق، الگوی تماشای تلویزیون، محتوای ترجیحی و بسیاری از عوامل دیگر، فهرست تلویزیون‌هایی را که ممکن است بخواهید برای خانه خود در نظر بگیرید به چند مورد آخر محدود کند. بنابراین، انتخاب تلویزیون مناسب شامل اولویت‌بندی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها می‌شود که می‌تواند مجموعه‌ای از مزایای اساسی را که تلویزیون شما می‌تواند ارائه دهد تعریف کند - در حالی که ویژگی‌هایی را که ممکن است هرگز واقعاً استفاده نکنید یا به آن‌ها دسترسی نداشته باشید را کنار بگذارید.
همچنین باید به این واقعیت توجه داشته باشید که مجموعه لوازم جانبی که امروزه با تلویزیون خود استفاده می کنید - مانند کنسول های بازی و بهبودهای صوتی - فقط در طول زمان رشد می کنند یا در دراز مدت فقط از آخرین استانداردها پشتیبانی می کنند. در این یادداشت، ما نگاهی به تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس می‌اندازیم که امروزه می‌توانید از بازار بخرید، و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را که باید هنگام خرید تلویزیون بعدی خود اولویت‌بندی کنید، فهرست می‌کنیم.​

تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس​

تلویزیون هوشمند 43 اینچی فیلیپس در دو نوع Full HD و 4k عرضه می شود. مدل تلویزیون PFT5883 از نوع FULL HD می باشد که از طریق پلتفرم های کاری اندروید و IOS به اینترنت و اتصال به تلفن همراه متصل می شود. با دانلود برنامه های مختلف از بازار یا گوگل پلی، می توانید هر فیلم و برنامه ای را بر روی حافظه داخلی یا خارجی USB دانلود کنید.
تلویزیون هوشمند 43 اینچی فیلیپس PFT5883 در سال 2021 با طرحی متفاوت وارد ایران شد. پنل اصلی این ال ای دی اروپایی بوده و دارای حافظه داخلی برای دانلود فیلم و بازی با تلویزیون اینترنتی می باشد. تلویزیون هوشمند 43 اینچ فیلیپس مدل PFT5883; پخش فیلم FULL HD، پورت USB به عنوان حافظه خارجی، پردازنده 4 مرکزی، مصرف انرژی کم.
قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس
افراد بسیار کمی هستند که از برند اروپایی فیلیپس اطلاعی نداشته باشند و از ماهیت محصولات استاندارد اروپایی اطلاعی نداشته باشند. تلویزیون تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس ادامه نتایج تلویزیون فول اچ دی Philips Full HD Smart LED TV است که برای حل نیاز تعداد زیادی از مشتریان دستگاه های الکترونیکی به ویژه دستگاه های تلویزیون ایجاد و تبلیغ شده است. این تلویزیون می تواند برنامه های معروف شما را روی صفحه نمایش بزرگ نشان دهد.
تلویزیون تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس برای تماشای فیلم و مسابقات زنده عالی است. این تلویزیون در اندازه 43 اینچ تبلیغ می شود و برای سالن های کوچک یا اتاق های جوانان و اتاق بازی بچه ها مناسب است. این تلویزیون را می توان روی پایه استفاده کرد یا روی دیوار قرار داد. تلویزیون فیلیپس 43PFT5883 دارای نوآوری Easylink است.
با استفاده از آن می‌توانید گجت‌های مختلفی مانند پخش‌کننده‌های صوتی، پخش‌کننده‌های بلوری و بسیاری دیگر را با استفاده از درگاه HDMI به تلویزیون خود متصل کنید و با یک کنترل بر آن‌ها نظارت کنید. توجه داشته باشید که این تلویزیون با یک بلندگوی 16 واتی (دو بلندگوی 8 واتی) به علاوه صدای Virtual Encompass را پخش می کند. تیونر این گجت DVB-T / T2 است. این مدل نیز مانند تمامی تلویزیون های هم رده خود به دو درگاه USB و دو درگاه HDMI مجهز شده است. تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ فیلیپس دارای یک ریموت کنترلر، دو عدد باتری قلمی و یک دفترچه راهنمای کاربر می باشد.
برای مشاهده جزئیات بیشتر و لیست قیمت تلویزیون های فیلیپس(Philips) در فروشگاه ایران بابکو بر روی این لینک کلیک نمایید.
منابع:
تلویزیون هوشمند فیلیپس ۴۳ اینچ
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا