قیمت اجاره اکسیژن ساز 5 و 10 لیتری

با توجه به این که اکسیژن یکی از گازهای مهم در تنفس افراد می باشد، که برای ادامه ی زندگی به آن نیاز دارند. بعضی از افراد به خاطر ابتلا به اختلالات تنفسی قادر نیستند، اکسیژن مورد نیاز خودشان را دریافت کنند، همین موضوع باعث می شود، تا به اکسیژن اضافی یا اکسیژن درمانی نیاز داشته باشند. اکسیژن درمانی در این بیماران سبب افزایش سطح انرژی و کیفیت خواب آن ها می شود. زمانی که بیمار شما بعد از ویزیت پزشک در منزل برای بهبود عملکرد خود در تنفس نیاز به اکسیژن داشت، شما می ‌توانید اکسیژن را از راه کپسول‌ های مخصوص حمل، اکسیژن فشرده را در اختیار بیمار قرار دهید.

ارتباط با ما: 02634471270



کپسول اکسیژن دستگاهی جهت تأمین اکسیژن مورد نیاز افرادی می باشد، که دچار کمبود اکسیژن هستند. افرادی که این مشکل برایشان به وجود می آید، مبتلا به بیماری مختلفی از قبیل بیماری های قلبی ریوی، تنفسی مسمومیت با گاز می باشند. بعضی اوقات بیمار براساس تجویز پزشک ممکن است، به صورت دائمی از گاز اکسیژن استفاده کند، و یا به خاطر داشتن مشکلات قلبی عروقی در صورت آلودگی هوا باید در بیرون از منزل گاز اکسیژن خالص تنفس کند. به همین خاطر خرید کپسول اکسیژن برای راحت بودن تنفس بیماران تنفسی طراحی شده است. این دستگاه ها در حجم های مختلف 2.5 لیتری، 5 لیتری و 10 لیتری موجود می باشند، و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. پس زمانی که بیمار باید به صورت دائمی از گاز اکسیژن استفاده کند، یا کوهنوردانی که در ارتفاع باید اکسیژن خالص استنشاق کنند، خرید کپسول اکسیژن همراه 2 لیتری در بیرون از منزل بسیار کاربردی می باشد، و فرد می تواند به راحتی آن را همراه خود داشته و از آن استفاده کند. این مدل دارای یک کیف مخصوص حمل می باشد، به همین خاطر جا به جا کردن این دستگاه را راحت تر کرده است. سیلندرهای 5 لیتری وظیفه ی نگهداری گاز اکسیژن برای احیای بیماران تنفسی، در خانه ها و مکان های عمومی را دارند. هم چنین با توجه به این که این دستگاه سبک می باشد، و قابلیت جا به جا کردن دارد، گزینه ی مناسب برای استفاده در ورزش هایی مانند کوه نوردی و غواصی می باشد.

کپسول های 10 لیتری جهت اکسیژن رسانی به بیمارانی که به خاطر دلایل مختلف دچار کمبود اکسیژن شده اند، و لازم است، که اکسیژن موجود در هوای استنشاقی آن ها بیشتر از هوای معمولی باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.





انواع کپسول اکسیژن​

  • کپسول اکسیژن فلزی​

کپسول اکسیژن فلزی به عنوان در دسترس‌ ترین نوع کپسول‌‌ می باشد. بدنه ی این دستگاه از جنس فولاد می باشد. اما با توجه به وزن بالایی که در مقایسه با کپسول‌ اکسیژن آلومینیومی دارند، قیمت آن کمتر می باشد، همین موضوع باعث محبوبیت بیش ازحد این دستگاه شده است.

  • کپسول اکسیژن آلومینیومی​

این کپسول ها از نظر شکل ظاهری نسبت با کپسول های فلزی شیک تر و بهتر می باشند. وزن این دستگاه سبک می باشد، و نسبت به کپسول های فلزی خورندگی کمتری دارند، و سازگاری بیشتری با محیط دارند.

اجاره کپسول اکسیژن در کرج​

در صورتی که شما توانایی خرید کپسول اکسیژن را به صورت دائمی ندارید، مرکز پزشکی سلامت نوین این امکان را برای شما فراهم کرده است، که در هر نقطه ای از شهر کرج و یا تهران هستید، بتوانید این دستگاه را اجاره کنید، در منازل و یا حتی در مسافرت ها، ورزش هایی مانند کوهنوردی و... از این دستگاه استفاده کنید.

مرکز پزشکی سلامت نوین توانسته است، با اجاره ی تجهیزات خدمتی نوین را به شما ارائه دهد. شما به راحتی می توانید جهت ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید، و از خدمات درمانی این مجموعه که شامل

  • پرستار سالمند
  • نوار قلب در منزل
  • سرم تراپی در منزل
  • فیزیوتراپی در منزل
  • تزریقات در منزل و…
می باشد، استفاده کنید.

همچنین شما می توانید با اجاره تجهیزات نگهداری از بیمار که شامل

  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران و کرج
  • اجاره ویلچر
  • اجاره تخت برقی بیمارستانی
  • اجاره تشک مواج
آسایش و آرامش را به بیماران خود هدیه دهید.

اجاره کپسول اکسیژن شبانه روزی​

افرادی که در منزل احتیاج به مراقبت دارند، و به صورت موقت قصد استفاده از دستگاه اکسیژن دارند. این مرکز اجاره کپسول اکسیژن به صورت شبانه روزی را برای شما آماده کرده است، تا بدون این که هزینه های اضافی برای شما در پی داشته باشد، پس از استفاده از این دستگاه آن را برگردانید.



انواع کپسول های اکسیژن (برحسب لیتراژ)​

  • کپسول 40 لیتری​

کپسول های 40 لیتری با توجه به وزن و ارتفاع زیادی که دارند، برای استفاده در مراکز درمانی و یا مکان های دارای اکسیژن سانترال مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه گزینه ی مناسبی برای استفاده در منزل نمی باشد.

  • کپسول 20 لیتری​

از این دستگاه بیشتر در داخل آمبولانس ها و مراکز درمانی برای منتقل کردن طولانی مدت بیمار استفاده می شود. وزن این کپسول حدود 18 الی 20 کیلوگرم می باشد.

  • کپسول 10 لیتری​

کپسول های 10 لیتری گزینه ی مناسبی برای استفاده در خانه ها و محیط های درمانی مانند کلینیک ها در کنار بیمار می باشد. با توجه به این که وزن ای دستگاه حدوداً بین 8 تا 10 کیلو و ارتفاع کپسول حدوداً 1 متر می باشد، در منازل به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید به راحتی آن ها را جا به جا کنید. با توجه به میزان اکسیژن داخل کپسول اگر مانومتر را در حالت 4-5 لیتر در دقیقه تنظیم گردد، حدود 1.5 الی 2 ساعت قابلیت رساندن اکسیژن به بیمار را دارد. ولی اگر درجه ی مامونتر را روی 1-2 لیتر در دقیقه تنظیم کنید، حدود 8 الی 10 ساعت اکسیژن به بیمار خواهد رسید.

  • کپسول 5 لیتری​

این نوع از کپسول ها گزینه ی مناسبی برای حمل داخل اتومبیل شخصی می باشد. این کپسول حداکثر 3 تا 4 ساعت قابلیت رساندن اکسیژن را دارد، به همین خاطر به شما توصیه می کنیم، برای مسافت های طولانی از آن استفاده نکنید.

  • کپسول 2.5 لیتری​

برای حمل نوزاد در داخل آمبولانس یا کوه پیمایی و رفتن به ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین استفاده از این دستگاه پزشک یار و پرستار در موارد اورژانسی مختلف مانند زلزله و بلایای طبیعی و انواع حوادث توصیه می شود.

  • مانومتر​

مانومترمی تواند فشار در حدود 100 اتمسفر داخل کپسول پایین بیاورد، و فشار را به 1 اتمسفر برساند، تا قابل تنفس برای افراد باشد. مانومتر باید دارای محفظه ی آب برای مرطوب کردن اکسیژن با آب باشد، تا ریه ی بیماران خشک نشود. هم چنین باید دارای نشانگر میزان گاز ورودی و خروجی باشد، و اجازه ی تنظیم گاز خروجی به بیماررا بدهد. مانومتر باید دارای استحکام لازم برای استفاده طولانی مدت و سهولت باز و بسته شدن به کپسول اکسیژن را داشته باشد.

کاربرد های اکسیژن درمانی​

استفاده از اکسیژن درمانی به آن دسته از افرادی که نمی توانند اکسیژن مورد نیاز بدن خود را جذب کنند، بسیار مناسب می باشد. شرایطی که سبب اختلال در جذب اکسیژن در ریه ها می شوند، اغلب از بیماری های ریوی ناشی می شوند.

  • آسم
  • بیماری ریه
  • آسیب دیدگی دستگاه تنفسی
  • بیماری انسداد مزمن ریوی
  • مبتلایان ویروس کرونا

چرا باید از کپسول اکسیژن استفاده کرد؟​

با توجه به این که بعضی از بیماری ها و مشکلات دائم و موقت تنفسی، استفاده از کپسول اکسیژن برای بسیاری از افراد لازم و ضروری می باشد. هوایی که ما در آن تنفس می کنیم، دارای 78% گاز نیتروژن و 21% اکسیژن می باشد. هنگام دم هوا وارد ریه ها می شود، و اکسیژن آن جذب می‌ شود، و وارد خون می شود. افرادی که نمی توانند هنگام تنفس نمی توانند اکسیژن را به مقدار کافی از هوا دریافت کنند، این مسئله باعث می شود، تا دچار تنگی نفس، بی خوابی، سرفه و… شوند. در صورتی که چنین شرایطی به وجود آمد، پزشکان در بیشتر موارد درمان با اکسیژن را پیشنهاد می کند. در بعضی از موارد هم ممکن است، شرایط حادتری به وجود بیاید، که بعضی از افراد بدون دستگاه نمی توانند نفس بکشند. جهت بهبود حال این افراد بهتر است، که مدتی از کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز استفاده کنند.



قطعات کپسول اکسیژن​

  • مخزن کپسول اکسیژن​

به صورت انباره‌ ای استوانه‌ ای و دربردارنده اکسیژن

  • فشارسنج​

نشان دهنده ی فشار گاز درون کپسول

  • شیر تنظیم کننده خودکار​

شیر تنظیم کننده می تواند فشار گاز درون کپسول را پیش از رسیدن به فشارسنج کاهش دهد.

  • جریان‌ سنج​

مقدار و میزان اکسیژن مصرف شده را براساس لیتر در دقیقه نشان می دهد.

  • پیچ کنترل​

پیچ کنترل تنظیم کننده ی میزان اکسیژن با توجه به جریان سنج

  • شیشه آب مقطر​

نم‌ دار کننده ی اکسیژن

نکاتی مهم هنگام اجاره کپسول اکسیژن در منزل​

توجه داشته باشید، که حتماً لوله ی بینی و ماسک را باید دو بار در هفته با آب و صابون شسته و خشک کنید. زمانی که بیماران در حال دریافت اکسیژن می باشند، در ناحیه ی دهان و بینی خود احساس خشکی خواهد کرد. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم، تا چند بار در روز دهان و بینی بیمار را با آب شست و شو دهید.

زمانی که لوله ی کانولا پشت گوش بیمار قرار دارد، مراقب باشید، که زیر آن قرمز نشود، و چندین بار در روز آن‌ را از نظر قرمزی و زخم بررسی کنید. در صورت قرمز شدن زیر لوله کانولا جای آن را تغییر دهید. میزان اکسیژن و نحوه کار با کپسول اکسیژن را از پزشک و یا پرستار سؤال کنید. اگر عقربه وسیله مدرج تنظیم کننده فشار اکسیژن را باز کردید، و عقربه زیر 5 لیتر را نشان داد، یعنی میزان اکسیژن موجود در کپسول کافی نمی ‌باشد، باید مجدداً کپسول اکسیژن پر شود، و اگر عقربه زیر 5 لیتر را نشان دهد، باید به سرعت آن را عوض کنید.

علائم هشدار دهنده کمبود اکسیژن​

  • در صورتی که حس کردید، بیمار حالت عصبی دارد.
  • بیمار به سختی نفس می کشد.
  • زمانی که لب‌ ها و زیر ناخن‌ های بیمار به رنگ آبی در آمد.

شرایط نگهداری از کپسول اکسیژن در خانه​

  • تمام سعی خود را کنید، که کپسول های اکسیژن در منزل بر روی زمین سقوط نکرده، و یا ضربه ای به آن وارد نشود.
  • به هیچ عنوان در اطراف و نزدیکی کپسول اکسیژن موادی مانند الکل، انواع اسپری، بنزین، گازوئیل، روغن، تینر و... را قرار ندهید.
  • به هیچ عنوان در اطراف کپسول اکسیژن از وسایلی مانند فندک، سیگار و ریش تراش استفاده نکنید.
  • حتماً هر چند روز یک بار به طور متناوب دستگاه را ضدعفونی و جرم گیری ظرف آب مقطر را انجام دهید.
  • به هیچ عنوان دستگاه را با دست های روغنی و چرب کپسول لمس و یا جا به جا نکنید.
  • حتماً به دمای اتاقی که قرار است، دستگاه در آن جا قرار بگیرد، توجه داشته باشید. به هیچ عنوان دمای اتاق نباید بالا باشد. و نکته ی مهم دیگیری که باید به آن توجه کنید، این است، از نزدیک کردن کپسول اکسیژن به منابع حرارتی مانند اجاق، بخاری و... جلوگیری کنید.

قیمت کپسول اکسیژن​

قیمت کپسول های اکسیژن با توجه به حجم دستگاهی که شما از آن استفاده می کنید، متغیر می باشد. معمولاً قیمت این نوع کپسول ها از 2 میلیون شروع می شوند، و نوع آلومینیومی این دستگاه گران تر است. شما می توانید با اجاره ی این دستگاه هزینه قیمت کمتری را پرداخت کنید.

https://salamatnovin.com/post/34/اجاره-کپسول-اکسیژن
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا